marți, 19 iulie 2016

Femeie...pe bune



Advertorial
Blogalinitiative și Lactacyd ne propun ceva aparte: să arăți femeia… pe bune. Cum pentru mine femeia pe bune e chiar femeia visată (între noi fie vorba: frumoasă, sufletistă, puternică, luptătoare, romantică, harnică, generoasă, cu toate micile defecte și schimbări inerente și atât de delicioase), i-am și dedicat respectivei următoarea poezie, cu mulțumiri pentru tot ce a fost, este și poate fi:

Femeie
Într-o clipă, una anume,
De inspirație dumnezeie,
Ai apărut pe astă lume
Și te-au botezat femeie.

Erai binele meu, erai visul,
Te-am citit în simpla cheie.
Am clădit chiar paradisul
Și te-am tot iubit, femeie.

Și din focul cu văpaia
A rămas nu doar scânteie
Și zic astăzi, tocmai d-aia:
Cât te mai iubesc, femeie!

Campania campania #femeipebune vrea să scoată în evidență faptul că nimeni nu-i perfect și că femeile, cu bune și cu rele, sunt speciale așa cum sunt. Pentru toate grijile și visele lor, pentru momentele de putere și cele de slăbiciune, pentru diminețile în care radiază și pentru cele în care nu vor să iasă din casă, femeile sunt grozave așa, imperfecte. Mai multe despre campanie, aici: http://femeipebune.lactacydromania.ro/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.