miercuri, 10 august 2016

Iernuțenii au ajuns să vândă, fictiv, arme englezilor!



Iernuțenii au ajuns să vândă, fictiv, arme englezilor!
Celebrul - în sens negativ - mokumentar făcut de englezi cu vânzătorii de arme români are și numele….actorilor. DIICOT și-a făcut treaba și i-a identificat pe așa-zișii vânzători de arme. Cei trei sunt maghiari și provin din Iernut sau locuiesc în Iernut și partea cea mai drăguță este că ieri, aflându-mă la Iernut, am fost întrebat de către unul dintre respectivi, dar al cărui nume nu îl voi pomeni aici, de dragul vremurilor trecute, care e părerea mea, de ins care a făcut jurnalism, referitor la cazul cu armele. Fără să știu cu cine am de-a face, deși întrebarea mi s-a părut cam ciudată, am replicat că e făcătură și că respectivii vor fi identificați! Îmi pare rău, amice, poate nu era răspunsul  pe care îl așteptai și poate ți-am mai pus și eu un lemn sub focul pe care te perpeleai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.