marți, 27 iulie 2021

Angajații angajaților din Primăria Târgu-Mureș și plângerile la poliția română care primea cadouri de la primărie!

Angajații angajaților din Primăria Târgu-Mureș și plângerile la poliția română care primea cadouri de la primărie!

Fără să dăm nume despre cel, din nou, chemat să i se închidă...tastatura. Poliția română își repara mașinile la instituția cu inculpații acuzați pe fapte de corupție și cercetați pentru mite, dacă vă aduceți aminte de povestea cu apartament și copil, iar poliția română nu plătea pentru canalizare, apă și telefonie. Să tot faci plângeri la prieteni, nu? Mai ales când sunt făcute și de oameni care nu au dat concurs în primăria cu inculpații români, ci au fost aduși la consiliere reală sau pe PFA făcut special la șeful tău de partid.

DNA Târgu-Mureș, ia caută PFA-uri reale sau fictive în primărie, ia caută angajații cu 12 clase, ia caută deconturi pentru consiliere, că nu e prostălău consiliatul să plătească din banii lui, afacerile gen răspuns telefonic, filmat, pozat, sonorizat, avocățit pentru angajat al primăriei și pe primărie, în ordinea inversă, firească. De neprețuit! Ca să merite șefii voștri pensia puțin nesimțită!

 

 

Primesc un telefon acum vreo 40 de minute.

Mi se spune ca este de la politie.

M-am scuzat ca nu pot sa ascult pina la capat ce doreste si am spus ca revin cu un telefon dupa ce termin intilnirea in care ma aflam.

Resun. Am crezut ca este de la politia locala.

Nici vorba.  Era de la politia nationala, de pe strada Borsos Tamas.

Are o reclamatie de la o persoana, din intimplare consigliera a unuia din actualul executiv al Primariei Municipiului Tg Mures, care m-a reclamat la politie deoarece am scris ca acesti consilieri sunt frecatori de menta, inutili, consiglieri.

Am spus ca nu ma duc la politie si ii spun la telefon ce am de spus si ca tot ce scriu imi asum.

Ma duc fara probleme in tribunal si voi suporta consecintele sentintelor judecatoresti ca intotdeauna, dar sa imi spuna cineva cum sa scriu si sa tac, asta nu s-a prea inventat, mai ales daca acel cineva este platit de subsemnatul luna de luna si subsemnatul cu know how ul sau stie ca freaca menta mult si bine pe  banii nostri.

Cit timp nu ma conving cu argumente clare ca cele 1600 de ore de munca ale celor 10 frecatori de menta angajati in 2020-2021 de actuala noua gasca vesela chiar au de lucru ceva UTIL in cele 1600 ore lunar platite si acea munca chiar da valoare celor vreo 100000 lei lunar ce se duc din banii nostri, pina atunci imi mentin opiniile.

Asa ca nu am decit sa muncesc si mai mult si sa fac fost de bani in cazul in care istanta va decide ca nu am dreptate.

Sigur, magistratii sunt cu mine, avind in vedere cit i-am "laudat" ca au pensii nesimtite, unice in nesimtirea lor la nivel de lume civilizata. 🙂

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.