Cei de la Poșta Română sunt și proști, după ce sunt hoți!
Ce surpriză, jegurile astea nu respectă nici măcar normele legale și asumate pentru transmiterea corespondenței. De ce să te miri că proștii neamului îți pierd pachetul destinat? Imediat un an, iar gunoaiele nu au trecut de stadiul anchetă, să vedem cine ți-a furat premiul!
Hotnews zicere:
Obligații CNPR
În calitatea sa de furnizor de serviciu universal în domeniul serviciilor poştale din România desemnat prin Decizia preşedintelui ANCOM nr. 1158/2013 ca furnizor de serviciu universal în domeniul serviciilor poştale din România, pentru perioada 1 ianuarie 2014 - 31 decembrie 2019, Compania Naţională Poşta Română (CNPR) avea obligația de a respecta o serie de cerințele minime de calitate impuse de ANCOM pentru trimiterile de corespondență interne din cea mai rapidă categorie standard din sfera serviciului universal, printre care:
livrarea trimiterilor interne de corespondență prioritară în cel mult două zile lucrătoare de la data depunerii, în procent de minim 85%;
livrarea trimiterilor interne de corespondență prioritară în cel mult patru zile lucrătoare de la data depunerii, în procent de minim 97%.
Controlul ANCOM
În urma acțiunii de control efectuate în luna iulie, reprezentanții Autorității au constatat că, pe parcursul anului 2019, CNPR nu a respectat cerințele minime de calitate impuse.
Astfel, CNPR a asigurat livrarea la destinatari a doar 51.80% din totalul trimiterilor interne de corespondență prioritară în cel mult două zile lucrătoare de la data depunerii (în loc de minim 85%, așa cum prevede obligația legală impusă de ANCOM), respectiv doar 78% din totalul trimiterilor interne de corespondență prioritară în cel mult patru zile lucrătoare, în loc de minim 97%, așa cum prevede obligația legală impusă de ANCOM.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.