luni, 19 octombrie 2020

3 luni de când am menținut declarațiile în dosarul ASA, statul român nu a binevoit să mă plătească!

3 luni de când am menținut declarațiile în dosarul ASA, statul român nu a binevoit să mă plătească!

Ca martor care s-a deplasat în alt județ nu cu mașini de instituție și nu cu slugoii români aferenți, idioții utili cu dezinfectanți sau orice, am avut pretenția ca statul să-mi plătească cheltuielile. Hai că prima oară, acum 2 ani a fost plăcerea mea, în iulie 2020 a fost vorba de confirmarea declarațiilor, o chestie minoră, dar tot pe bani. Diferența este că acum îmi vreau banii înapoi. În dosar cu furt de aproape două milioane de euro, cum spune DNA, cu avocați dintre care au primit banii înainte pe instituție și au simțit datoria etnică să apere angajatul și pe privat, spuneți voi cum se numește asta, statul român nu are cei 84 de lei pentru a plăti transportul unui martor DNA! Nu-i nimic, continuăm, dacă voi faceți economie pe pielea martorilor va mai fi ceva deranj. Adică nu am cedat la șantajul și amenințarea de la un martor, pe dosar fictiv de șantaj, demontat rapid de procuror curat, am făcut plângere pentru individ, ascunsă doi ani de poliția Târgu-Mureș, cea cu cadouri din bugetul local chiar de la inculpați, numiți voi cum se numește asta, iar un dement inculpat a și amenințat cu sucirea gâtului pe coridor, la Miercurea Ciuc! Crede cineva că după astea pot accepta ca și statul să fie porc?! Și verificăm încet cine mai e mânjit cu cadouri din buget, cât de reale sunt decontările avocățeilor anterior trimiterii în judecată a pomanagiului și ce trepăduși ascund doi ani dosare la poliție, după încasarea unor cadouri din bugetul local, chiar nășite de inculpații români! Noroc că la primăria s-a scos rahatul din clădire, acum să verifice DNA și Curtea de conturi ce mizerii a făcut românache, ce prostălăii în uniforme sau sub acoperire au fost mânjiți și ce a însemnat pentru oraș 20 de ani de ce pute a demență, etnic majoritară, religioasă și de gașcă.

P.S. Un mesaj de moment, de la minister, spune că în 27 octombrie instanța se pronunță asupra cererii. Ca și cum nu e normal și legal, cum scrie oficial, să dai direct banii înapoi celui care nu are mașini de instituție, șoferi de folosit și așa mai departe, ca să depună mărturie! 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.