marți, 27 iunie 2017

Șantajul asupra lui Claudiu Maior nu există și insul are plângere pentru inducerea în eroare a organelor de anchetă și amenințare martor DNA din dosarul lui!



Șantajul asupra lui Claudiu Maior nu există și insul are plângere pentru inducerea în eroare a organelor de anchetă și amenințare martor DNA din dosarul lui!
Claudiu Maior, ombilicul lui Florea în primărie și afaceri pe banii târgumureșenilor a avut ideea creață să îmi facă sesizare la poliție pe …șantaj. Las prostia din dosarul inginerașului la deliciul colegilor din presă, în caz că pot citi minunile. Concret, clasare cauză pentru șantajul inexistent, dar spargem buboiul, după ce am depus deja la poliție plângere pentru denunț calomnios (forma nouă e inducerea în eroare a organelor de anchetă) și influențarea mărturiei, am sesizat DNA local și central ca martor în dosarul ASA pentru amenințările făcute de Maior în plângerea lui (cum că mă dă în judecată dacă scriu de el, cerșitul de amendă pentru că eu scriu…urât de gașca pedelistă/penelistă și de angajați din primărie aduși cu pluta și golănii etnice). Totodată, amintesc că am depus deja la judecătorie contestație împotriva procesului verbal de speriat singurul blogger care mai scrie de golanii etnici ai Târgu-Mureșului, pentru că, nu-i așa, poliția nu se poate conforma oricărui ins care inventează fapte și care confecționează dosare fără dovezi și fără habar de termeni și de autorii reali.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.