luni, 24 iulie 2017

Claudiu Maior crede că mă poate șantaja sau amenința prin dosare cu articole scrise de alții sau fără relevanță și cu plângeri lunare la poliție pentru că are impresii că scriu numai de el



Claudiu Maior crede că mă poate șantaja sau amenința prin dosare cu articole scrise de alții sau fără relevanță și cu plângeri lunare la poliție  pentru că are impresii că scriu numai de el
Poate nu se înțelege, poliție târgumureșeană cu bani de reparații mașini din banii mei și ai altora, prin votul CL și la voința hoților din primărie. Maior a făcut plângere pentru șantaj fictiv, așa cum recunoaște singur individul și cum a decis procurorul. Inducerea în eroare a organelor de anchetă a fost sancționată de mine prin plângerea făcută în ziua respectivă la poliție, care încă nu a fost soluționată, se pare, din moment ce poliția nu a binevoit să mă contacteze, dar tremură în fața unor angajați ai primăriei. Poliția se simte datoare să dea un avertisment în dosarul fals de șantaj, dacă tot nu m-a prins cu nimic, pe motiv că scriu cuvinte urâte pe… blog. Nici o problemă, am dat în judecată poliția, mai precis, am atacat procesul verbal făcut de polițistul respectiv, celebru deja pentru replica: Dacă se sinucide Maior vă pare rău?!  Da, mă, e trimis în judecată pentru furtul a 1,7 milioane de euro pentru ASA, acțiune ilegală pentru orice pungaș cu datoriui la stat care primește alți bani de la stat și e prins cu alți bani ilegal, de ANI, în calitate dublă, de consilier/prestator pe PFA făcut cu nici 48 de ore înainte de angajarea la șeful lui de partid și el se sinucide de teamă să nu se scrie chestii nasoale de el (ha!). 

Am trimis deja la DNA, fiind martor în dosarul lui Maior, pentru amenințare martor și șantajarea lui cu procese care vor veni dacă scriu de inșii din primărie și am trimis conducerii poliției o plângere privind acțiunea lui Roșianu. Cum rahatul pute deja, ce surpriză, poliția mai simte nevoia să îmi trimită o citație, în 24.07, tot la solicitarea lui Maior și tot pentru că am scris cică de el! 

Îi spun ofițerului respectiv că insul are plângeri la DNA și la poliție pentru inducerea în eroare a organelor de anchetă și amenințare și șantajare martor DNA, că am atacat mizeria de proces verbal făcut în cadrul dosarului de ...șantaj(!), ăla zice că nu îl interesează, pentru că el are termen de 30 de zile ca să rezolve treaba! Nu-i nimic, poliție, mai facem o sesizare la DNA central și local, încă o plângere la poliție, tot pentru șantajare martor, mai facem o contestație dacă poliția e obligată să dea amendă la ordinele ăluia și voi da specimenul și în judecată pentru hărțuire, șantaj, amenințare și voi cere daune morale exact suma decontată de escrocii lui pe un anumit PFA făcut special, cu două zile înainte de angajarea în primărie! Sau poate banii publici, sute de mii de euro anual, prin Cătană, dați la pomană presei pupincuriste, pentru imaginea insului penal și sancționat de ANI cu interdicții la golăneli.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.