miercuri, 17 martie 2021

Minune de la Flavia sau cum se mișcă mașinăria mediatică, unsă sau nu publicitar și citându-se încrucișat

Minune de la Flavia sau cum se mișcă mașinăria mediatică, unsă sau nu publicitar și citându-se încrucișat

Apare un nume magic în presă și presa face ce știe mai bine, publicitate plătită sau nu sau doar ca să atace puterea actuală, adică via PSD, Moscova și alți prieteni. Așadar, publicitate gratis sau plătită în ultimele 24 de ore de la presă și așa zisă presă.

Ce zice căutarea google: Un medic român face minuni. 100% vindecați de Covid, Național.ro

Medicul român care a vindecat altfel bolnavii COVID: "Eu mă duc pe medicația clasică, ieftină şi nu a ajuns niciunul intubat" Antena 3

Cine este Flavia Groșan, medicul român care a vindecat de Covid peste 1000 de pacienți. Cum reușește să facă minuni Știri din lume

Medicul român care a vindecat 1.000 de pacienţi cu COVID: “Am mers pe medicația mea clasică, ieftină!” Cu ce a tratat boala Gandul

Medicul român care a vindecat 1000 de pacienţi cu COVID: „Eu mă duc pe medicaţia clasică şi ieftină”. Greşeala făcută în spitale româniatv

Un medic român a vindecat 1000 de pacienţi cu Covid Bursa.ro

Medicul român care face minuni în pandemie. Cum a salvat 100% din pacienții cu covid-19 Playtech

Medic român care a tratat peste 1000 de pacienți Covid: Eu folosesc medicația mea clasică, ieftină. Supradozajele de oxigen administrate în spitale provoacă edem cerebral Doctorul zilei

FĂRĂ VACCIN! Un medic român și-a vindecat toți cei 1 000 de pacienți de Covid, fără o zi de spitalizare: „Este doar o pneumonie atipică”. Care sunt medicamentele mortale ce nu trebuie folosite Ortoxinfo

În concluzie, televiziuni de infractori își dau mâna, se citează încrucișat, unul pe altul, sursa primară fiind, se pare Național.ro, sar și băieții de la ortoxinfo, pentru cunoscători  și se pare că singura referire la respectiva bugetară mai recentă de 24 de ore ar fi asta: https://romani-buni.info/2020/08/medicul-flavia-grosan-ia-sa-fac-eu-un-jurnal-de-panica/ sau de la tovarășii rusnaci: Medic pneumolog: ”Nu pot să le recomand pacienților mei să stea sub un glob de sticlă” sputnik

În concluzie, luați și mestecați pe nemâncate! Un fel de alifie magică de cal sau medicamentul minune din Israel, cam la acest nivel de promovare.

P.S. Analistul Tudor, ce o fi aia - zice nasole, deși tovarășul lui se dă de ceasul morții să facă promovare. Nici băieții ăștia sereiști sau sectanți, fără armată, nu mai sunt ce au fost: https://www.stiripesurse.ro/radu-tudor-pentru-medicul-care-a-salvat-1000-de-pacienti-cu-covid-a-fost-eliminata-evaluarea-psihologica-psihiatrica-periodica_1697055.html

Iar presa nu e toată cumpărată de amatorii de fake-news și de mama rusie:

 https://ziaristii.com/sarlatania-doctoritei-minune-din-oradea-minte-ca-si-vindecat-toti-bolnavii-de-covid-cabinetul-ei-privat-dar-cazurile-grave-au-ajuns-la-spitalele-de-stat-sperii-bolnavii-ca-omoara-oxigenul/

 https://voxbiz.ro/cine-este-de-fapt-flavia-grosan-doctorita-care-sustine-ca-a-vindecat-1000-de-oameni-de-covid-ce-schema-a-folosit.html


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.