miercuri, 20 decembrie 2017

Uber- serviciu de transport, dar ce facem cu mafia din taximetria clasică? Târgumureșeană și nu numai.



Uber- serviciu de transport, dar ce facem cu mafia din taximetria clasică? Târgumureșeană și nu numai.
Curtea de justiție a UE a decis că Uber e serviciu de transport, din moment ce asta și prestează. Nu ne interesează prea tare subiectul care inflamează anumite persoane care susțin că Uber e vreun transport mega-civilizat și legal raportat la taximetria clasică, ci subliniem că e necesar să se facă ceva cu mafia taxiurilor clasice. Luăm un exemplu la îndemână, Târgu-Mureș și subliniem că, raportat la populație, 1 la sută din populația orașului face taximetrie în Târgu-Mureș! Înainte de 1990, la populație identică, erau vreo 30 de taxiuri de stat. În democrație numărul lor este cam de 30 de ori mai mult, ceea ce ne conduce la ideea de mafie a taxiurilor, care scoate licențe fără număr pentru așa-zișii patroni de gașcă de partid, cu scuza că sunt prevederi la mii de mașini  de taxi pe oraș. Pentru că licențele se obțin de la gașca politică și adusă cu carnet de partid prin primărie și alte instituții, pentru că unii șoferi au declarat că au dat și 2.000 de euro pe o licență/bulină, pentru că șoferii au fost obligați să-și pună mașinile personale pe firmele păcălicilor din gașca primăriei, pentru că ITM-ul țărănistei Vamanu a prins hoți români și patroni care furau câte 5 lei lunar de la fiecare taximetrist pe motiv de  instructaj protecția muncii (!), pentru că escrocii români și maghiari au fost prinși, pe 7 firme, cu cartel, amendă de 180.000 de euro, majoritatea la Siletina, care nici nu a plătit toată suma, penalii lui Florea băgând jumătatea din amenda Siletinei pe… Transport local, ca să fie hoția maximă, caz pe la DNA Târgu-Mureș, dacă am auzit bine! Să continuăm cu folosirea taximetriștilor ca masă de manevră pentru retardat, la mitingul retardatului pentru șosea de centură și cu steag PDL scos din taxi? Dar cu scoaterea taximetriștilor în stradă pentru cele 10 licențe date de CJM firmei Pluto, singura neparticipantă la cartelul hoților? Dar de patronii șefi de așa-zise sindicate?! Aspecte locale care arată mafia locală din domeniu. Dacă e să continuăm cu nenorocirile din domeniu mai puteam adăuga legea taximetriei care spune că e suficient să fie taximetrist acela cu carnet de cel puțin 3 ani, fără să fie obligat și să conducă 3 ani, că taxa de pornire e o escrocherie care vă ia din buzunar exact costul unui km, astfel că nici un șofer nu poate refuza o cursă sub un km din moment ce doar din plecare plătește kilometrul respectiv, plus drumul și timpul necesare călătoriei. Și să terminăm cu taxa de noapte, o frumoasă potlogărie care saltă prețul deși serviciul este identic și munca e infinit mai ușoară pe trafic de noapte, comparativ cu mizeria din târgul hoției etnice pe timp de zi. 
Cartelul aici:   http://www.consiliulconcurentei.ro/uploads/docs/items/bucket8/id8961/10_decizia_96_publicare_site.pdf
Escrocul a plătit amenda Siletinei din banii publici ai Transport local! Hoție sesizată de Curtea de conturi! Dacă au și recuperat banii furați de mafioți nu am auzit încă:
 https://ardealnews.ro/2017/08/25/raportul-curtii-de-conturi-probleme-de-milioane-in-asocierea-transport-local-siletina/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu