joi, 16 iulie 2020

Service pcgar(b)age de la... pc garage


Service pcgar(b)age de la... pc garage
Pentru cine mai e prost să accepte mizerii de la ăștia, în speranța că poate trece garanția și scapă magazinul. Plângere făcută deja la Protecția consumatorilor și la alte asociații.
Bună ziua, am cumpărat în 31.08.2018 un telefon Alcatel Pro idol 4, de la pcgarage, la un pret redus din senin cu vreo 66 la sută în afara unei campanii publicitare legale sau anunțate, mai precis de la 1900 de lei, care parca era si ala redus de la vreo 2200 lei,  la nici 600. Nu mi-a atras atentia ca asta poate inseamna ca firma stie ca produsul are probleme si vrea sa scape cat mai repede de el. La inceput am fost multumit de telefon, dar a inceput sa se supraincalzeasca si bateria sa raporteze gresit capacitatea. Telefonul se si inchidea aleatoriu, cateodata la deschiderea unui clip de youtube sau cand se face o poza, cu pocnituri urate in difuzor. Am si intrebat consultantii si am si primit raspuns, daca pot sa il inapoiez in service, in prima luna, am fost asigurat ca pot, dar am dorit sa ii mai dau o sansa, in conditiile in care PC garage a si lichidat stocul si nu avea de unde sa imi ofere un telefon nou. Inchiderea aleatorie si bateria supraincinsa m-au deranjat in fiecare luna, dar avand si garantie am spus ca pot trimite telefonul in service oricand, in perioada legala de 2 ani.
Anul aceasta, în martie, telefonul a alunecat, dar defectul sticla crapata nu are absolut vreo legatura cu defectele sesizat de mine in timpul scurs, de vreo 16 luni. In atari conditii, consider ca PC garage face un abuz refuzand inlocuirea bateriei, motivul real fiind ca telefonul nu se mai produce si ca nu au de unde sa scoata elementele constitutive si forumurile internationale sunt pline de plangeri referitoare la caderea difuzorului, supraincalzirea bateriei, raportari fictive de baterie. inchideri neanuntate. astfel ca in aceste conditii nici eu nu pot folosi un telefon care nu prezinta siguranta ca va tine 3 ore sau 40 de minute pana la inchidere. Ca sa il repornesc dupa inchidere trebuie sa il bag la un port usb, altfel nu reporneste. Am conlucrat pana acum cu pc garage foarte bine, dar in acest caz este vorba doar de bataie de joc, pentru a nu repara sau inlocui produsul defect si in calitate de client si de ziarist care a ajutat multi clienti sa aiba intrarea necesara la institutiile statului care protejeaza clientul nu pot accepta astfel de tratament. Mai mentionez ca au avut si nesimtirea sa ma taxeze 32 de lei pentru transport, astfel ca imi iau si eu dreptul de a ma adresa colegilor de presa cu subiectul si altor institutii care se ocupa de drepturile clientilor, in conditiile in care stiau ca vand un produs cu defecte, la super-promotie, ca mai exista o garantie doar de 40 de zile si ca produsul nu mai poate fi inlocuit, deoarece nu se mai fabrica. Opinii de pe forumuri internationale, care arata ca bateria e mizerabila, difuzoarele cad: https://www.gsmarena.com/alcatel_idol_4-reviews-7897p2.php.https://forums.windowscentral.com/windows-phones/469772-issues-idol-4s.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.