Afacere de 316.000 de lei pentru întreținere spații verzi
prin mila Primăriei Târgu-Mureș. Măgăoaia intenționează să își
desființeze serviciul specializat și să externalizeze tot, pe firme care
se dovedesc abonate?
Minunea se întâmplă la Târgu-Mureș. Primăria Târgu-Mureș,
cunoscută și pentru licitațiile și încredințările pe firme de sponsori,
abonați ai banului public și pentru afacerile pe firmele de partid care
au aparținut/aparțin/vor aparține camarilei PDL, se învârte de o
externalizare a serviciilor, Sperăm ca asta să însemne desființarea
serviciului dedicat, din moment ce acesta nu mai are de lucru și băieții
deștepți dau de lucru la firme private, pentru că este un an electoral
și de mare foamete la firmulițele din jur. Afacere de doar 316.000 de
lei, așa cum reiese din estimarea de mai jos.
Anunt de participare numarul 132960/09.02.2012
Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de participare: 132960 / 09.02.2012
Denumire contract: Servicii de intre?inere a zonelor verzi din cartierele de locuit
Stare procedura: In desfasurare
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod
postal: 540026 , Romania , Punct(e) de contact: Ioana Dan ,
Tel. +40 0265268330 , Email: licitatie@tirgumures.ro ,
Fax: +40 0365801856 , Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro , Adresa
profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Targu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei, nr. 3 , Localitatea: Targu-Mures ,
Cod postal: 540026 , Romania , Tel. +40 0265268330 ,
Adresa internet (URL): http://www.tirgumures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intre?inere a zonelor verzi din cartierele de locuit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 – Alte servicii
Locul principal de prestare: Municipiul targu-Mures
Codul NUTS: RO125 – Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intre?inere a zonelor verzi din cartierele de locuit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 – Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
77211300-5 – Servicii de defrisare (Rev.2)
77211400-6 – Servicii de taiere a arborilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intre?inere a zonelor verzi din cartierele de locuit
Valoarea estimata fara TVA: 316,649 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate
GP este in cuantum de 6.000 lei.Mod de constite a GP in conf cu prev
art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006 cu compl ult prin dep la casierie sau
prin viram bancar in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trez
Targu-Mures sau prin instrumde gar emis in cond legii de o soc bancara
de asig (in orig), in fav a.c.(Formularul 4 din Sectiunea Formulare.)Per
de val a gp: 60 de zile de la termenul limita de primire a
ofertelor.Mod de elib a gp- pentru of care nu vor fi decl castigatori,
se va rest in termen de 3 zile de la inch contr cu of declarat
castigator.Pt of declarat castigator gp se va rest dupa dovada const
gbe. Pt resti gp of vor completa si vor depune odata cu restul docum
Form 3 din Sect Form.In cond art. 278^1, alin. (1) din OUG nr. 34/2006
cu compl ult, a.c.va re?ine din gp, in rap cu val est a contr, suma de
3.166,49 lei.In conf cu prev art. 87 din HGR nr. 925/2006 cu comp ult,
a.c.are dr de a re?ine gp, of pierzand astfel suma constituita, at cand
acesta din urma se afla in oricare din sit: Of sa fiind stab
ca?tigatoare, nu const gbe in per. de val a of, si oricum nu mai tarziu
de 15 zile de la semnarea contr; Of sa fiind stab castigatoare refuza sa
semneze contr de achiz publica/ac cadru in per de val a of. Gbe este in
cuan de 10% din val.contr.fara TVA.In cf cu art. 90, alin.(3) din HGR
nr.925/2006 cu compl ult,si prev din HG nr. 1045/2006, mod de constit a
gbe se va face prin scris de gar bancara sau ret succ din plata fact
par, caz in care contr are oblig de a deschide un cont de disp distinct
la disp a.c.,la Trez Stat. Suma init care se depune de catre contrt in
contul disp astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din val
contr. Pe parc indepl contr, a.c. urmeaza sa alime acest cont prin ret
succ din sumele dat si cuv contra pana la concur sumei stab ca gbe in
docde atrib.In conf cu art. 92, alin. (2) din HGR nr.925/2006 cu compl
ult,in cazul contr de prest serv, a.c.are obl de a elibera gbe in cel
mult 14 zile de la data indepl de catre contr a oblig asumate prin
contrdaca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Local al Mun. Tg-Mures. Avandu-se in vedere
actuala sit. ec-fin., platile se vor efectua in termen de 250 zile de la
data emiterii facturilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv
cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al
profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din
O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita
declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din
OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmita
conform Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in
parte;
Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din
O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita
declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din
OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform
Formularului 17 din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in
parte;
Sa nu se afle in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G
nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei
oferte comune, situatia personala trebuie dovedite de fiecare dintre
asociati in parte.Se solicita declaratie privind neincadrarea in
prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din
Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte comune, aceasta
declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante
implicate in procedura de atribuire sunt: Dan Ioana, Kiss Imola, Mure?an
Gheorghe, Anca Teban, Tamasi Tunde, Iernu?an Oana, Fagara?
Dorin.Conform art. 13 din Legea nr. 279/2011, de modificare a art. 69^1
din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare,
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul
sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de
administratiei/organ de conducere ori de supervizare si/sau are
actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana
la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale,
astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) cu persoane ce
detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus
din procedura de atribuire;
Sa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.
314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de
participare la licitatii cu oferta independenta
Se solicita certificat de participare la licitatie cu oferta
independenta – Formularul 22 din Sectiunea III Formulare.In cazul unei
oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati
in parte;
Sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de plata a impozitelor
catre Bugetul Local si Bugetul de Stat consolidat in conformitate cu
prevederile legale in vigoare in Romania sau din tara in care este
stabilit.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor
exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre
Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte situatia
obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun
ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente
edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati
ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente)
prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a
impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul
local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea
contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, la
care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in
limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente
edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il
controleaza in conformitate cu practica internationala.In cazul unei
oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de
fiecare dintre asociati in parte. Documente edificatoare care sa
dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si
atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Pentru persoanele juridice romane : – autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului
constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de
Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90
de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”.
Pentru persoanele juridice straine – autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror
documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu
prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.
In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte.
Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la
cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii
privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator
(pentru persoanele juridice straine – documentele care dovedesc o forma
de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care
ofertantul este rezident) in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl din care sa rez realiz unei cifre medii de af anuale globala,
aferente ultimilo 3 ani (2008,2009,2010) cu o val eg sau mai mare de
633.298 lei.CA se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR:3,6827 lei
pt anul 2008; 4,2373 lei pt anul 2009; 4,2099 lei pt anul 2010.Se
solicita dovada sit ec si fin cf art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu comp
ult(Form 5 din Sect III )In cazul unei of comune cerintele priv sit ec
fin trebuie indep de cel putin unul dintre aso. La eval sit ec-fin nu se
iau in consid datele subcontr. Conf art.19 din Lg nr.279/2011 de modif a
art. 186, alin.(2) din OUG nr. 34/2006, in cazul unei sust acordate de
catre o alta pers, aceasta are oblig de a dovedi sust, prin prezent unui
angajam ferm inch in forma aute, prin care acesta confirma faptul ca va
pune la dispoz of resurs fin invocate. Sust.nu tr sa se afle in sit
care det excl. din proc de atrib conf prev art 180,181lit a,c^1,d.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip contr de prest serv din ultimii 3 ani. (Form 9 din Sect
Form)In cazul unei of comune, cap tehn si/sau prof vor fi indepl prin
cumul, cu ment ca acele cerinte care viz atrib in exec viitorului contr
tr indepl de acela dintre asoc, care, conf ac de asoc a fost nom pentru
exec respect atrib.Se sol decl pe propria rasp a op ec(Form9 din Sect
III Form)Conf art.20 din Lg 279/2011 de mod a OUG nr. 34/2006 cu mod
ult, in cazul unei sust acord de catre o alta pers, acesta are oblig de a
dovedi sust de care benef prin preze unui angajam ferm inch in forma
aut, prin care va pune la dispoz of resursele tehn si prof invocate.
sust nu tr sa se afle in sit care det excl din procde atrib, conf prev
art.180 si ale art.181 lit.a),c^1)d).
Exp sim ac stab ca cer min efec in ult 3 ani (dinai dat lim de dep a
of),a unor contr de prest serv sim, in val de min 316.649 lei. Niv exp
sim se rap la curs euro de schimb pt anul prest care se va calc la curs
euro mediu anual BNR 3,6827 lei pt anul 2008;4,2373 lei pt anul
2009;4,2099 pt anul 2010.Val ment tr sa repr contrib proprie a of in
prest serv prez ca exp sim.Se accepta cum val din cel mult 2 contr.Of va
prezcopii dupa par? rel din contr adus ca ref si o decl in orig de la
parten de asoc(daca este cazul) pentru aut proc de partic.In cazul unei
of comune, cap tehn inde prin cumul, cu ment ca acele cerinte care
vizeaza atrib in exe cont tre indepl de acela dintre aso, care, cf ac de
as a fost nom pentru exec respe atrib.Cf art. 20 din Lg 279/2011 de mod
a OUG nr.34/2006 cu, in cazul unei sust ac de catre o alta pers, acesta
are obli de a dovedi sust prin prez unui angajam ferm inch in forma
aut. Sust nu tr sa se afle in sit ce det exclud din proc, cf prev
art180,181lit a,c^1,d
Prezentarea a maxim doua recomandari din partea unor beneficiari
autorita?i contractante sau clien?i priva?i care sa confirme prestarea
de servicii similare, care vor face referire la contractele cu care
ofertantul intelege sa-si demonstreze indeplinirea conditiei minime cu
privire la experienta similara.
Se solicita decl din care sa reiasa ca op ec dispune sub orice forma
echip specificate – (Form 11 din Formulare)In cazul unei of comune, cap
teh si/sau prof vor fi indep prin cumul, si acele cerinte care vizeaza
atribi in execu contr tr indepl de acela dintre as, care, cf ac de as a
fost nom pt exe atrib.Cf art.20 din Lg 279/2011 de mod a OUG nr. 34/2006
in cazunei sust ac de o alta pers, acesta are oblig de a dovedi sust
prin angajam ferm inch in forma aut, prin care acesta confirma ca va
pune la disp ofresur tehn si prof.Sust nu tr sa se incadr in art
180,181lit a,c^1,d
Se sol inf ref la inst, echip, ut de care dispune op pentru indepl
contr -dovada dispunerii de utilaje:2buc.PRB-cu inaltime de minim
12m;2buc.PRBcu inal?ime de minim 8m;2buc.ma?ini de transp container de
10mc;containere de 10mc;drujbe mecanice;vola pentru incarcat
materiale;utilaje pentru taiat cu bra? lung;ma?ina de tocat crengi cu
diametrul de prelucrare peste 20cm.in caz de of com cap tehn si prof vor
fi indepl prin cumul.In cazul unui sustin, are oblig de a dovedi sust
prin angajam ferm in form aut si sa nu se afle in sit art.180,181lit
a,c^1,d
Se solicita decl priv efect medii anuale ale pers angajat ?i ale
cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. In acest sens se vor depune
CV-uri, calif din care sa reiasa exp in domeniul tehn de spec si de
asiga calitIn cazul unei of comune, cap teh si/sau profa vor fi indepl
prin cumul, cu ment ca acele cerinte care vizeaza atrib in exec
viitorului contract trebuie indepl de acela dintre as, care, conform ac
de asoc a fost nom pentru executarea respectivelor atrib.Conform art. 20
din Legea 279/2011 de modificare a OUG nr. 34/2006 , in cazul unei sust
acordate de catre o alta pers, acesta are oblig de a dovedi sust prin
angajam ferm al pers in forma aut,Sust nu trebuie sa se afle in sit care
determina excldin proc de atrib, conf prev art. 180,181 lit.a,c^1,d.
Info priv pers tehnic de spec de care dispune of sau al carui angajam
de part fost ob?inut de catre of- se solicita ca of sa faca dovada
dispunerii de minim 20 de muncitori.calif.In cazul unei of comune, cap
teh si/sau profa vor fi indepl prin cumul, cu ment ca acele cerinte care
vizeaza atrib in exec contr t indepl de acela dintre as, care, conform
ac de asoc a fost nom pentru exec atrib.Conform art. 20 din Legea
279/2011 de mod a OUG nr. 34/2006 , in cazul unei sust acordate de catre
o alta pers, acesta are oblig de a dovedi sust prin angajam ferm al
pers in forma aut,Sust nu trebuie sa se afle in sit care determina
excldin proc de atrib, conf prev art. 180,181 lit.a,c^1,d.
Inf ref la studiile, pregatirea prof?i calif personde conducere,
precum ?i ale pes responsabile pentru indepla contri de serv .Calif vor
fi dovedite cu diplome acreditate/recunocute de Ministerul Educatiei,
Cercetarii, Tineretului si Sportului sau de org sim acreditate.Exp va fi
dovedita prin CV-uri, copii dupa cartile de munca sau copii din
registrul Revisal, contr de colaborare, rec din partea benefic,
decizii.In cazul unei of comune, cap teh si/sau profa vor fi indepl prin
cumul, cu ment ca acele cerinte care vizeaza atrib in exec contr t
indepl de acela dintre as, care, conform ac de asoc a fost nom pentru
exec atrib.Conform art. 20 din Legea 279/2011 de mod a OUG nr. 34/2006 ,
in cazul unei sust acordate de catre o alta pers, acesta are oblig de a
dovedi sust prin angajam ferm al pers in forma aut,Sust nu trebuie sa
se afle in sit care determina excldin proc de atrib, conf prev art.
180,181 lit.a,c^1,d.
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest
sens, care sa ateste conformitatea calita?ii serviciilor, conform art
191, din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare.
Certificarea societatii conform standardelor ISO 9001:2008 sau
echivalent – privind lucrarile civile si speciale in constructii. (se va
prezenta certificatul in copie)
In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor
fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza
atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela
dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat
pentru executarea respectivelor atributii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si
calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru
prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a
documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului
descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2012 12:00
Locul: Primaria Municipiului Targu-Mures, Piata Victoriei, nr. 3, camera 45
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Dan Ioana, Kiss Imola, Muresan Gheorghe, Anca Teban, Tamasi Tunde,
Iernutan Oana, Fagaras Dorin, observatori desemnati U.C.V.A.P.,
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-Avandu-se in vedere situatia economico-financiara actuala, platile
se vor efectua in termen de 250 de zile de la data emiterii facturilor.
-Termen de prestare a serviciilor: pe o perioada de 12 luni de la data
semnarii contractului. -Se ia in calcul posibilitatea achizitionarii
ulterioare de lucrari suplimentare. – Ofertan?ii vor prezenta proiect de
contract semnat si stampilat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti ,
Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.
+40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40
218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Victoriei, nr. 3 , Localitatea: Targu-Mures ,
Cod postal: 540026 , Romania , Tel. +40 0265268330
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2012 12:37
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.