Mega-afacere din fonduri europene
pentru echipamente și aplicații informatice de peste 200.000 de euro pentru așa-zisul
Târgu-Mureș oraș digital european
Târgu-Mureșul
- care nu are toate străzile cu canalizare și alimentate cu apă, oraș în care
tot ce a aparținut regiilor și statului au fost aranjate pe firmele proprii de
bandiții portocalii, care și-au pus inșii din partid și la deconcentrate și
alte instituții, chiar și cu sprijinul inșilor din servicii prea puțin secrete,
dar cu talent la scris în presă, oraș în care șmecherașii de partid și-au tras
echipe de fotbal, baschet, futsal pe banii publici și cinematografe și în care
se muncește doar să se deconteze pe firmele bandiților din partid - vrea să fie
oraș european. Din fericire, doar digital. Afacerea de peste 200.000 de euro,
la care, după modelul știut, nu vor da buzna firmele, doar cele abonate și cele
care știu cum se leagă lucrurile în oraș controlat politic și economic.
Anunt
de participare numarul 132465/30.12.2011
Detalii
procedura
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar
anunt de participare: 132465 / 30.12.2011
Denumire
contract: Furnizare de echipam., aplicatii informatice in cadrul proiectului
Targu-Mures Oras Digital European
Stare
procedura: In desfasurare
Sectiunea
I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria
Municipiului Tirgu-Mures
Adresa
postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 ,
Romania , Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama , Tel. +40 0265-268330 ,
Email: licitatie@tirgumures.ro , Fax: +40 0365-801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile
principale)
Autoritate
regionala sau locala
Activitate
(activitati)
-
Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea
II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)
Descriere
II.1.1)
Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare
de echipam., aplicatii informatice in cadrul proiectului Targu-Mures Oras
Digital European
II.1.2)
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a
produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul
principal de livrare: Municipiul Tirgu Mures
Codul
NUTS: RO125 - Mures
II.1.3)
Anuntul implica
Un
contract de achizitii publice
II.1.4)
Informatii privind acordul-cadru
II.1.5)
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare
de echipamente, aplicatii informatice si licente, precum si formarea
profesionala a personalului necesare pentru implementarea sistemului informatic
in cadrul proiectului Targu-Mures Oras Digital European
II.1.6)
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8
- Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
80533100-0
- Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7)
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii
publice
Nu
II.1.8)
Impartire in loturi
Nu
II.1.9)
Vor fi acceptate variante
Nu
II.2)
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1)
Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare
de echipamente, aplicatii informatice si licente, precum si formarea
profesionala a personalului necesare pentru implementarea sistemului informatic
in cadrul proiectului Targu-Mures Oras Digital European
Valoarea
estimata fara TVA: 945,000 RON
II.2.2)
Optiuni
Nu
II.3)
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13
luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea
III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)
Conditii referitoare la contract
III.1.1)
Depozite valorice si garantii solicitate
Garantia
de participare in cuantum de 10.000 lei Cuantumul garantiei de buna executie -
5% din valoarea contractului fara T..V.A
III.1.2)
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile
relevante
98%
Finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala in cadrul Programului
Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice 2% finantat din
Bugetul Local al Municipiului Targu Mures
III.1.3)
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se
atribuie contractul
Asociere
conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4)
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2)
Conditii de participare
III.2.1)
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie
privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG
nr. 34/2006 , Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situa?iile
prevazute la art. 181 din OUG. Nr. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in
prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006(membrii comisiei de evaluare:Iernutan
Oana, Kiss Imola, Korpady Gyorgy, Mihet Florina Daniela, Ijac Dana, Damian
Alina, Magyari Cristina, fabian Mihai, Certificat de participare la licitatie
cu oferta independenta, Certificate constatatoare privind indeplinirea
obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat si
Bugetul Local, Certificat constatator emis de ORC.
III.2.2)
Capacitatea economica si financiara
Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie
din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri anuale, aferente
ultimilor 3 ani (2008, 2009, 2010) cu o valoare egala sau mai mare de 1.890.000
lei. Cifra de afaceri se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel :
3,6827 lei pentru anul 2008; 4,2373 lei pentru anul 2009; 4,2099 lei pentru
anul 2010.
III.2.3)
Capacitatea tehnica
Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista
principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani, Experienta similara
-efectuarea in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract de livrare de produse
similare in valoare de minim 945.000 lei.Se accepta cumularea valorilor
aferente din cel mult 2 contracte.Asigurarea cu personal calificat in domeniul
tehnicii de calcul -lista cu personalul de specialitate care va fi insarcinat
cu derularea contractului:Cerinte minime privind echipa de proiect:1 manager de
proiect IT, minim 4 specialisti cu competente certificate/atestate de catre
organisme abilitate de lege pentru configurarea software-ului de baza ofertat,
2 specialisti certificati/atestati de organisme/institutii abilitate de lege,
pentru echipamente hardware, minim 2 specialisti, certificati/atestati de
organisme/institutii abilitate de lege , carora sa le fie atestata capacitatea
tehnica de a instala si configura softwareul de baza ofertat si de a remedia
erorile de functionare, pentru echipa hardware minim 2 ingineri calificati in
domeniul tehnicii de calcul atestate Microsoft Certified Professional sau
echivalent, recomandari din partea unor beneficiari, certificate sau alte
documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea
produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde
relevante, ISO 9001 sau echivalent privind standaredele de asigurare a
calitatii in domeniul comercializarii, intretinerii, repararii tehnicii de
calcul, echipamente de birotica, etc,
ISO
14001 sau echivalent privind certificarea sistemului de managementul mediului
in domeniul comercializarii, intretinerii, repararii tehnicii de calcul,
echipamente de birotica, etc.
III.2.4)
Contracte rezervate
Nu
III.3)
Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1)
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2)
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale
ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA
IV.1)
Tipul procedurii
IV.1.1)
Tipul procedurii
Licitatie
deschisa
IV.2)
Criterii de atribuire
IV.2.1)
Criterii de atribuire
Oferta
cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
-
criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei 60 %
Descriere:
Componenta financiara
2.
propunera tehnica 35 %
Descriere:
3.
Per.de gar.soft dupa 36 luni 5 %
Descriere:
IV.2.2)
Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3)
Informatii administrative
IV.3.1)
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3)
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu
exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog
competitiv)
Termenul
limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente:
20.02.2012 12:00
Documente
de plata: NU
IV.3.4)
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.02.2012
10:00
IV.3.5)
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6)
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7)
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60
zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8)
Conditii de deschidere a ofertelor
Data:
21.02.2012 11:00
Locul:
Primaria Municipiului Tirgu Mures situat in Piata Victoriei, nr.3, cam.45
Persoane
autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii
societatile ofertante sau imputernicitii legali ai acestora
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)
Contractul este periodic
Nu
VI.2)
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere
(trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare
Regionala in cadrul Programului Operational Sectorial Cresterea
Competitivitatii Economice, Axa Prioritara 3, "Tehnologia Informatiei si
Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public, Domeniul Major de
interventie 2 "Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice
electronice"
Tip
de finantare: Fonduri europene
Fond
european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3)
Alte informatii
Documentatia
de atribuire este atasata prezentului anunt de participare
VI.4)
Cai de atac
VI.4.1)
Organism competent pentru caile de atac
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa
postala: str Stavropoleos, nr.6 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 ,
Romania , Tel. +40 021-3104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 021-3104642
Organism
competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2)
Utilizarea cailor de atac
Precizari
privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3)
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul
Juridic si Contencios Administrativ
Adresa
postala: P-ta Victoriei, nr.3 , Localitatea: Tirgu Mures , Cod postal: 540026 ,
Romania , Tel. +40 0265-268330 , Fax: +40 0265-260813
VI.5)
Data expedierii prezentului anunt
28.12.2011
11:21
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.