miercuri, 15 februarie 2012

Mega-afacere de 28 de milioane de lei prin autoritate contractantă Primăria Târgu-Mureș. Aveți curaj să licitați sau îi lăsați pe băieții deștepți și abonați la cașcaval?


Mega-afacere de 28 de milioane de lei prin autoritate contractantă Primăria Târgu-Mureș. Aveți curaj să licitați sau îi lăsați pe băieții deștepți și abonați la cașcaval?
Cum e an de criză și electoral o mega-afacere de 28 de milioane de lei pică superb la țanc, mai ales când e organizată de Primăria Târgu-Mureș, instituția care nu se jenează când la licitații sau încredințări directe câștigă firmele cunoscute ale pedeliștilor sau firmele pe care acești șmecherași le-au pus pe alte nume (mamă, tată, socru etc.)  Desigur, acestea fiind condițiile, nu se va desfășura o luptă acerbă pentru afacere, cum se obișnuiește, de altfel, iar banii pot ajunge la băieții deștepți și abonați la primăria lui Florea. Cam cum se întâmplă cu publicitatea, cu transporturile terestre ocazionale ale primăriei și cu alte afaceri pe firme de nemâncați la care nu participă ceilalți, din instinct de conservare.

Anunt de participare numarul 132968/09.02.2012

Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de participare: 132968 / 09.02.2012
Denumire contract: Lucrari de executie infrastructura pentru proiectul "Modernizare retea stradala la nivelul Municipiului Targu Mures - transa II" finantat prin P.O.R 2007-2013, Axa prioritara 1, Domeniul major de interventie 1.1, sub-domeniul - Poli de dezvoltare urbana
Stare procedura: In desfasurare


Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Punct(e) de contact: Damian Alina , Tel. +04 0265268330 , In atentia: Damian Alina , Email: licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL): http://www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Targu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei , nr. 3, camera 13 - registratura institutiei , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Punct(e) de contact: Damian Alina , Tel.             +40 0265268330       , In atentia: Damian Alina , Fax: +40 0365801856


I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu


Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie infrastructura pentru proiectul "Modernizare retea stradala la nivelul Municipiului Targu Mures - transa II" finantat prin P.O.R 2007-2013, Axa prioritara 1, Domeniul major de interventie 1.1, sub-domeniul - Poli de dezvoltare urbana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: 32 de strazi din Municipiul Targu-Mures.
Codul NUTS: RO125 - Mures

II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucr. de moderniz. 32 strazi din Mun. Tg. Mures, retelei de alim. cu apa pe 27 de strazi din cele 32, a dotarilor necesare, organiz. de santier pentru proiectul "Moderniz. retea stradala la nivelul Mun. Tg. Mures - transa II".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45223100-7 - Ansamblu de structuri metalice (Rev.2)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu

II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de executie de infrastructura pentru proiectul "Modernizare retea stradala la nivelul Municipiului Targu-Mures - transa II"
Valoarea estimata fara TVA: 28,578,686 RON

II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate
Gar.de part.este in cuantum de 280.000 lei.Mod de constit.-virament bancar in contul nr.RO92TREZ4765006XXX000221 -Trezoreria Tg. Mures, prin instrum. de garantare emis de o societ. bancara ori de asigurari, prezentat in original.Per. de valab. a gar. de particip-60 de zile de la data limita de dep. a ofertei.Dovada constit. gar. de particip.-prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din val. gar. de particip. conform Lg nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Cuantumul gar. de buna executie : 5 % din val. contr. fara TVA.Mod de constit.- prin. instrum. de garantare emis de o societ. bancara sau de asig., prin depunerea la casierie a unor sume in numerar sau prin retineri succesive din plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conform prevederilor HG nr.1045/2011.Gar. se va restitui astfel:70% din val.in termen de 14 zile de la data incheierii proc.-verbal de receptie la termin. lucr., daca aut. contr. nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim, restul de 30% din val. la expirarea per. de gar. a lucr. executate, pe baza proc.-verbal de receptie finala.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din val. gar.conform Lg nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
98%finant.neramburs.prin P.O.R 2007-2013,Axa prioritara 1;2%finant.din Bug.Loc.al Mun.Tg.Mures.Platile se vor efectua in termen de 180 de zile de la emiterea facturilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181 lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
Sa nu se afle in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul sustinator.In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Kiss Imola, Damian Alina, Racz Lucian, Szekely Alexandru, Grama Eugen, Iernutan Oana, Lorinczi Lajos, Serban Constantin, Farcasan Rodica.
Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta.Se solicita certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati in parte.
Sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de plata a impozitelor catre Bugetul Local si Bugetul de Stat consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau din tara in care este stabilit.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica internationala.In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte.Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani (2008, 2009, 2010) cu o valoare egala sau mai mare de 56.000.000 lei.
Se solicita dovada situatiei economice si financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare Formularului 5 din Sectiunea III Formulare
Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel:
- 3,6827 lei pentru anul 2008
- 4,2373 lei pentru anul 2009
- 4,2099 pentru anul 2010.
In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de lucrari din ultimii 5 ani. Se solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III Formulare
In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 5 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor)cel putin a urmatoarelor tipuri de lucrari similare: Lucrari de drumuri cu valoare egala sau mai mare de 23.000.000 fara TVA
Lucrari pentru conducte de alimentare cu cu valoare egala sau mai mare de 4.000.000 fara TVA .Se solicita: copie dupa contractul/contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare.
Pentru contractele aduse pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele dccumente :
-fisa privind experienta similara
-copie dupa infomatiile relevante din contractul cu care se va face dovada experientei similare- copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;- recomandare din partea beneficiarului; Continuare..
Continuare...
- documente doveditoare din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate, valoarea finala in lei si principalele tipuri de lucrari( daca este cazul)(Form B4 din Sect Form)Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel: 3,3373 pentru anul 2007, 3,6827 lei pentru anul 2008, 4,2373 lei pentru anul 2009, 4,2099 pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011. Se accepta cumularea valorilor din cel mult doua contracte pentru fiecare tip de lucrare. Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in executarea lucrarilor prezentate ca experienta similara. In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contr trebuie indep de acela dintre as, care, conform acordului de asociere a fost nom. pt exec resp atrib.
Lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima dispunerea (sub orice forma, in propr. sau inchiriere,contr. de colaborare/prest.serv, etc) cel putin a urm. utilaje:
- Statie/statii autorizata de preparat mixturi asfaltice complet automatizata cu o productie de minim 200 to/h la o distanta recomandata de amplasare de maxim 50 km - 2 buc., sau contract de furnizare sau declaratie de disponibilitate referitor la mixturi asfaltice cu 2 statii de preparat mixturi asfaltice complet automatizate, care sa asigure o capacitate de productie de minim 200 to /h la o distanta recomandata de amplasare de maxim 50 km. SAU Container termostat pentru transport mixtura asfaltica CAT sau echivalent in cazul in care distanta de transport de la statie la punctul de lucru depaseste 50 km.
- Laborator autorizat ISC , minim gradul II (xerocopie autorizatii)- min.1 buc.
Continuare...
Continuare...
- Statie prefabricate din beton vibropresat (borduri, pavaj ) - 1 buc. sau contract de furnizare sau declaratie de disponibilitate referitor la prefabricate din beton vibropresat
- Repartizor mixturi asfaltice pentru carosabil cu palpator cu deschidere de 2,55-5 m- min. 4 buc.
- Repartizor mixturi asfaltice pentru trotuare cu deschidere 1,1-3,2 m - min. 2 buc.
- Freza mecanica cu banda transportoare cu latimea de frezare 1m- min. 2 buc.
- Freza mecanica cu banda transportoare cu latimea de frezare 0,5 m- min. 2 buc.
- Compresor de aer- min. 8 buc.
- Cilindru vibrocompactor cu rulouri netede de 8-14 to- min. 8 buc.
- Cilindru compactor cu pneuri de 96 cp - min. 4 buc.
- Autobasculante 24 to- min. 24 buc.
- Autogreder de 175 cp - min. 6 buc.
- Buldoexcavator (dotat cu cupa de excavare si lama frontala)- min. 8 buc.
- Buldozer pe senile de 60-80 cp- min. 4 buc.
- Excavator cu cupa de 0,8 mc - min. 4 buc.
Continuare...
Continuare...
- Miniexcavator pe senile de maxim 5 to cu cupa de 250 sau 500 mm- min. 3 buc.
- Masina de transportat prefabricate din beton vibropresat cu macara- min. 2 buc.
- Mai mecanic 150-200 KGF- min. 8 buc.
- Masina de taiat rosturi - min. 8 buc.
- Autocisterna de 5-8 to cu dipozitiv de stropire- min. 2 buc.
- Autogudronator de 3.500 l- min. 3 buc.
- Perie mecanica- min. 4 buc.
- Ciocan pneumatic- min. 8 buc.
- Aparat de sudura cu electrofuziune cu posibilitate de listare a protocoalelor de sudura ( protocoalele de sudura vor fi prezentate la decontare si vor face parte din cartea tehnica a constructiei )- min. 2 buc.
- Aparat de sudura "cap la cap"- min. 2 buc.
- Generator sudura - min. 2 buc
Se solicita : declaratie din care sa reiasa ca operatorul economic dispune sub orice forma echipamentele specificate - Formularul 11 din Sectiunea III Formulare.
Continuare...
Continuare...
Pentru toate utilajele se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare-cumparare/facturi pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de raportul de inspectie tehnica pentru utilajele/echipamentele pentru care se emite un astfel de raport.
Pentru statia/statiile de preparat mixturi asfaltice, se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare-cumparare/facturi pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea "conform cu originalul", copii dupa autorizatia/autorizatiile de mediu, insotite de raportul de inspectie tehnica pentru utilajele/echipamentele pentru care se emite un astfel de raport.
Pentru utilajele inchiriate si pentru cele pentru care dispunerea se demonstreaza prin contract de colaborare/prestari servicii, la ofertare se poate prezenta un precontract (acord) de inchiriere/colaborare/prestari servicii, urmand ca, pana la data semnarii contractului de lucrari, sa se prezinte contractele ferme de inchiriere/colaborare/prestari servicii a utilajelor.
In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Lista privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si cadrelor de conducere, conform art. 188 alin. (3), lit.b si d din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune sau, daca este cazul, sa obtina un angajament de participare pentru personalul solicitat in baza prevederilor art. 188, alin. (3), lit b din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioate) din partea urmatorilor specialisti:
- minim 4 ingineri cu specializarea CFDP (cai ferate drumuri si poduri)
- minim 4 ingineri RTE (responsabil tehnic cu executia) specializati in lucrari de drumuri si poduri, atestati MDRT
- minim 1 inginer RTE (responsabil tehnic cu executia) specializat pentru lucrari de alimentare cu apa , atestat MDRT
- minim 2 ingineri specializati in instalatii de alimentare cu apa
Continuare...
Continuare...
- minim 4 responsabili cu controlul calitatii, CQ
- minim 6 sudori autorizati ISCIR/CNCIR pentru sudura in polietilena
- minim 2 sudori autorizati ISCIR/CNCIR pentru sudura in otel.
Se solicita : declaratie/angajament de participare privind personalul tehnic, de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere, cu care ofertantul face dovada indeplinirii cerintei minime obligatorii.
In acest sens se vor depune CV-uri, calificari ale personalului din care sa reiasa experienta in domeniul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii si atestatatele vizate la zi. Se solicita ca atestatele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.
Continuare...
Continuare...
In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Asigurarea cu personal calificat - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune de minim 104 municitori calificati pe diferite lucrari de drumuri si lucrari edilitare (apa) astfel incat sa asigure un minim de 8 echipe pentru fiecare tip de lucrare.( Lista privind angajatii si specializarea lor conform inscrierilor din registru REVISAL.)
In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Asigurarea respectarii legislatiei in vigoare cu privire la protectia mediului in ceea ce priveste modul de depunere a deseurilor inerte (moloz etc).
Se solicita o declaratie prin care, in cazul in care ofertantul este declarat castigator, se angajeaza sa prezinte un acord de depunere si depozitare a deseurilor inerte la o platforma de procesarea deseurilor din constructii si demolari agrementata de Ministerul Mediului.
In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a protectiei mediului vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
ISO 9001 sau echivalent privind standardele de asigurare a calitatii pentru constructii de drumuri si poduri si constructii edilitare alimentare cu apa si canalizare.(prezentarea certificatului in copie)
In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.
ISO 14001 sau echivalent privind certificarea sistemului de managementul mediului calitatii pentru constructii de drumuri si poduri si constructii edilitare alimentare cu apa si canalizare.(prezentarea certificatului in copie).
In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare

Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 80 %
Descriere: punct pt fact de evaluare propunere fin. (P pret Oferta) se acorda astfel: a)pt cel mai scazut din preturile of se acorda punct max alocat fact de evaluare , respectiv 80 puncte;b)pt un alt pret decat cel prev la lit.a)punct se acorda astfel: PUnctaj pret oferta n=(pret min/pret of n)xpunt max alocat.Preturile care se compara in vederea acordarii punct sunt preturile in lei din prop.fin.(form 2 din sect III Form) fara TVA
2. Durata de executie 20 %
Descriere: Term de exec este de mx 36 luni si min 20 luni de la data emiterii ordinului de incepere a lucr.Punct pt termen de executie se acorda: a)pt cel mai scurt termen de exec. ofertata se acorda punct max alocat fact de evaluare - 20 puncte;b)pt alt termen se acorda astfel: Punctaj termen executie n=(termen de exec min/term de exec n)x punctaj max alocat.Term min sub care ofertele vor fi considerate nerealiste este de 20 luni. Ofertele care contin un term.de executie mai mic decat termenul de 20 de luni nu vor fi punctate.Ofertarea unui termen de exec mai mare de 36 de luni are drept consecinta respingerea of ca neconforma, cf art. 36, alin(2), lit.b din HGR 925/2006 actualizata.

Punctaj maxim componenta tehnica: 20

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2012 10:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana

IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2012 10:00
Locul: Primaria Municipiului Targu-Murea, Piata Victoriei, nr. 3, camera 45
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Damian Alina,Kiss Imola,Racz Lucian,Szekely Alexandru,Grama Eugen,Iernutan Oana,Lorinczi Lajos,Serban Constantin,Farcasan Rodica,observatori desemnati U.C.V.A.P,reprez.imputerniciti ai ofertantilor.

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 - "Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere", Domeniul major de interventie 1.1.-Planuri integrate de dezvoltare, sub-domeniul-Poli de dezvoltare urbana
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Ofertantii vor depune proiect de contract semnat si stampilat. Documentatia de atribuire a fost publicata antetior la data de 14.12.2011 cu numarul 10028 si respinsa in data de 30.12.2011. Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au si preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Documentele atasate documentatiei de atribuire care au extensia "z" sunt modulele documentului cu extensia "zip" (cu denumirea Doc_30). Documentul cu extensia "zip" (cu denumirea Doc_30) este singurul care se deschide, iar celelalte documente cu extensia "z", ajuta la deschiderea si citirea lui, si nu se pot deschide.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.             +40 213104641       , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cf cu art.256^2 din OUG nr.34/2006 pers va poate sesiza CNSC pt anularii actului si/sau dr pretins ori a inter leg in ter de 10 zile incep cu ziua urmat luarii la cunost despre un act al a.c. consid nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Victoriei, nr. 3 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Tel.             +40 0265268330       , Fax: +40 0265260813 , Adresa internet (URL): http://www.tirgumures.ro

VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2012 15:19

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.