Mega-afacere de 28 de milioane de
lei prin autoritate contractantă Primăria Târgu-Mureș. Aveți curaj să licitați sau
îi lăsați pe băieții deștepți și abonați la cașcaval?
Cum e an de criză și electoral o
mega-afacere de 28 de milioane de lei pică superb la țanc, mai ales când e
organizată de Primăria Târgu-Mureș, instituția care nu se jenează când la
licitații sau încredințări directe câștigă firmele cunoscute ale pedeliștilor
sau firmele pe care acești șmecherași le-au pus pe alte nume (mamă, tată, socru
etc.) Desigur, acestea fiind condițiile,
nu se va desfășura o luptă acerbă pentru afacere, cum se obișnuiește, de
altfel, iar banii pot ajunge la băieții deștepți și abonați la primăria lui
Florea. Cam cum se întâmplă cu publicitatea, cu transporturile terestre
ocazionale ale primăriei și cu alte afaceri pe firme de nemâncați la care nu
participă ceilalți, din instinct de conservare.
Anunt
de participare numarul 132968/09.02.2012
Detalii
procedura
Tip
legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar
anunt de participare: 132968 / 09.02.2012
Denumire
contract: Lucrari de executie infrastructura pentru proiectul "Modernizare
retea stradala la nivelul Municipiului Targu Mures - transa II" finantat
prin P.O.R 2007-2013, Axa prioritara 1, Domeniul major de interventie 1.1,
sub-domeniul - Poli de dezvoltare urbana
Stare
procedura: In desfasurare
Sectiunea
I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria
Municipiului Tirgu-Mures
Adresa
postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 ,
Romania , Punct(e) de contact: Damian Alina , Tel. +04 0265268330 , In atentia:
Damian Alina , Email: licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa
internet (URL): http://www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului:
www.e-licitatie.ro
Ofertele
sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul
Targu-Mures
Adresa
postala: Piata Victoriei , nr. 3, camera 13 - registratura institutiei ,
Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Punct(e) de contact:
Damian Alina , Tel. +40
0265268330 , In atentia: Damian
Alina , Fax: +40 0365801856
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile
principale)
Autoritate
Locala
Activitate
(activitati)
-
Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea
II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)
Descriere
II.1.1)
Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari
de executie infrastructura pentru proiectul "Modernizare retea stradala la
nivelul Municipiului Targu Mures - transa II" finantat prin P.O.R
2007-2013, Axa prioritara 1, Domeniul major de interventie 1.1, sub-domeniul -
Poli de dezvoltare urbana
II.1.2)
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a
produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul
principal de executare: 32 de strazi din Municipiul Targu-Mures.
Codul
NUTS: RO125 - Mures
II.1.3)
Anuntul implica
Un
contract de achizitii publice
II.1.4)
Informatii privind acordul-cadru
II.1.5)
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucr.
de moderniz. 32 strazi din Mun. Tg. Mures, retelei de alim. cu apa pe 27 de
strazi din cele 32, a dotarilor necesare, organiz. de santier pentru proiectul
"Moderniz. retea stradala la nivelul Mun. Tg. Mures - transa II".
II.1.6)
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2
- Lucrari de drumuri (Rev.2)
45223100-7
- Ansamblu de structuri metalice (Rev.2)
45232150-8
- Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7)
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii
publice
Da
II.1.8)
Impartire in loturi
Nu
II.1.9)
Vor fi acceptate variante
Nu
II.2)
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1)
Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari
de executie de infrastructura pentru proiectul "Modernizare retea stradala
la nivelul Municipiului Targu-Mures - transa II"
Valoarea
estimata fara TVA: 28,578,686 RON
II.2.2)
Optiuni
Nu
II.3)
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36
luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea
III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)
Conditii referitoare la contract
III.1.1)
Depozite valorice si garantii solicitate
Gar.de
part.este in cuantum de 280.000 lei.Mod de constit.-virament bancar in contul
nr.RO92TREZ4765006XXX000221 -Trezoreria Tg. Mures, prin instrum. de garantare
emis de o societ. bancara ori de asigurari, prezentat in original.Per. de
valab. a gar. de particip-60 de zile de la data limita de dep. a ofertei.Dovada
constit. gar. de particip.-prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite
pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM
va beneficia de o reducere de 50% din val. gar. de particip. conform Lg nr.
346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare
membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
Cuantumul gar. de buna executie : 5 % din val. contr. fara TVA.Mod de constit.-
prin. instrum. de garantare emis de o societ. bancara sau de asig., prin
depunerea la casierie a unor sume in numerar sau prin retineri succesive din
plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont
deschis conform prevederilor HG nr.1045/2011.Gar. se va restitui astfel:70% din
val.in termen de 14 zile de la data incheierii proc.-verbal de receptie la
termin. lucr., daca aut. contr. nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra
ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim, restul de 30% din val. la
expirarea per. de gar. a lucr. executate, pe baza proc.-verbal de receptie
finala.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o
reducere de 50% din val. gar.conform Lg nr. 346/2004. In cazul in care oferta
este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca
dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.1.2)
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile
relevante
98%finant.neramburs.prin
P.O.R 2007-2013,Axa prioritara 1;2%finant.din Bug.Loc.al Mun.Tg.Mures.Platile
se vor efectua in termen de 180 de zile de la emiterea facturilor.
III.1.3)
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se
atribuie contractul
Asociere
conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile
ulterioare
III.1.4)
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2)
Conditii de participare
III.2.1)
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa
nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G
nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
Sa
nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G
nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181 lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006. In cazul
unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre
asociati in parte.
Sa
nu se afle in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G nr.34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator.In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. Precizam ca persoanele care detin functii de
decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Kiss Imola, Damian
Alina, Racz Lucian, Szekely Alexandru, Grama Eugen, Iernutan Oana, Lorinczi
Lajos, Serban Constantin, Farcasan Rodica.
Sa
indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile
de concurenta.Se solicita certificat de participare la licitatie cu oferta
independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte
comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati in parte.
Sa
aiba indeplinite obligatiile exigibile de plata a impozitelor catre Bugetul
Local si Bugetul de Stat consolidat in conformitate cu prevederile legale in
vigoare in Romania sau din tara in care este stabilit.Certificate constatatoare
privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul
consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa
reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care
se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente
edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale
tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa
dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si
contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu
cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate
in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a
acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente
edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza
in conformitate cu practica internationala.In cazul unei oferte comune, aceste
certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte.
Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana
fizica sau juridica si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional,
in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Pentru
persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii
ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul".Pentru persoanele juridice straine -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare
/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu
prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor
fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune,
acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in
parte.Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la
cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind
rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele
juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare
sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
III.2.2)
Capacitatea economica si financiara
Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani (2008, 2009, 2010) cu o valoare egala sau mai mare de
56.000.000 lei.
Se
solicita dovada situatiei economice si financiare conform art. 185 din O.U.G.
nr. 34/2006 cu completarile ulterioare Formularului 5 din Sectiunea III
Formulare
Cifra
de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel:
-
3,6827 lei pentru anul 2008
-
4,2373 lei pentru anul 2009
-
4,2099 pentru anul 2010.
In
cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita
prin cumul de catre asociati La evaluarea situatiei economico-financiare nu se
iau in considerare datele subcontractantilor.
III.2.3)
Capacitatea tehnica
Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista
principalelor contracte de lucrari din ultimii 5 ani. Se solicita declaratia pe
propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III
Formulare
In
cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in
executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.
Experienta
similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in
totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 5 ani (pana la data limita de
depunere a ofertelor)cel putin a urmatoarelor tipuri de lucrari similare:
Lucrari de drumuri cu valoare egala sau mai mare de 23.000.000 fara TVA
Lucrari
pentru conducte de alimentare cu cu valoare egala sau mai mare de 4.000.000
fara TVA .Se solicita: copie dupa contractul/contractele/ informatiile
relevante din contract aduse ca referinta si o declaratie in original de la
partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de
participare.
Pentru
contractele aduse pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat
urmatoarele dccumente :
-fisa
privind experienta similara
-copie
dupa infomatiile relevante din contractul cu care se va face dovada experientei
similare- copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;-
recomandare din partea beneficiarului; Continuare..
Continuare...
-
documente doveditoare din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate,
valoarea finala in lei si principalele tipuri de lucrari( daca este cazul)(Form
B4 din Sect Form)Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro de
schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual
BNR astfel: 3,3373 pentru anul 2007, 3,6827 lei pentru anul 2008, 4,2373 lei
pentru anul 2009, 4,2099 pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011. Se accepta
cumularea valorilor din cel mult doua contracte pentru fiecare tip de lucrare.
Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in
executarea lucrarilor prezentate ca experienta similara. In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contr trebuie indep de acela dintre as, care, conform acordului de asociere a
fost nom. pt exec resp atrib.
Lista
privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea
contractului - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima dispunerea
(sub orice forma, in propr. sau inchiriere,contr. de colaborare/prest.serv,
etc) cel putin a urm. utilaje:
-
Statie/statii autorizata de preparat mixturi asfaltice complet automatizata cu
o productie de minim 200 to/h la o distanta recomandata de amplasare de maxim
50 km - 2 buc., sau contract de furnizare sau declaratie de disponibilitate
referitor la mixturi asfaltice cu 2 statii de preparat mixturi asfaltice
complet automatizate, care sa asigure o capacitate de productie de minim 200 to
/h la o distanta recomandata de amplasare de maxim 50 km. SAU Container
termostat pentru transport mixtura asfaltica CAT sau echivalent in cazul in
care distanta de transport de la statie la punctul de lucru depaseste 50 km.
-
Laborator autorizat ISC , minim gradul II (xerocopie autorizatii)- min.1 buc.
Continuare...
Continuare...
-
Statie prefabricate din beton vibropresat (borduri, pavaj ) - 1 buc. sau contract
de furnizare sau declaratie de disponibilitate referitor la prefabricate din
beton vibropresat
-
Repartizor mixturi asfaltice pentru carosabil cu palpator cu deschidere de
2,55-5 m- min. 4 buc.
-
Repartizor mixturi asfaltice pentru trotuare cu deschidere 1,1-3,2 m - min. 2
buc.
-
Freza mecanica cu banda transportoare cu latimea de frezare 1m- min. 2 buc.
-
Freza mecanica cu banda transportoare cu latimea de frezare 0,5 m- min. 2 buc.
-
Compresor de aer- min. 8 buc.
-
Cilindru vibrocompactor cu rulouri netede de 8-14 to- min. 8 buc.
-
Cilindru compactor cu pneuri de 96 cp - min. 4 buc.
-
Autobasculante 24 to- min. 24 buc.
-
Autogreder de 175 cp - min. 6 buc.
-
Buldoexcavator (dotat cu cupa de excavare si lama frontala)- min. 8 buc.
-
Buldozer pe senile de 60-80 cp- min. 4 buc.
-
Excavator cu cupa de 0,8 mc - min. 4 buc.
Continuare...
Continuare...
-
Miniexcavator pe senile de maxim 5 to cu cupa de 250 sau 500 mm- min. 3 buc.
-
Masina de transportat prefabricate din beton vibropresat cu macara- min. 2 buc.
-
Mai mecanic 150-200 KGF- min. 8 buc.
-
Masina de taiat rosturi - min. 8 buc.
-
Autocisterna de 5-8 to cu dipozitiv de stropire- min. 2 buc.
-
Autogudronator de 3.500 l- min. 3 buc.
-
Perie mecanica- min. 4 buc.
-
Ciocan pneumatic- min. 8 buc.
-
Aparat de sudura cu electrofuziune cu posibilitate de listare a protocoalelor
de sudura ( protocoalele de sudura vor fi prezentate la decontare si vor face
parte din cartea tehnica a constructiei )- min. 2 buc.
-
Aparat de sudura "cap la cap"- min. 2 buc.
-
Generator sudura - min. 2 buc
Se
solicita : declaratie din care sa reiasa ca operatorul economic dispune sub
orice forma echipamentele specificate - Formularul 11 din Sectiunea III
Formulare.
Continuare...
Continuare...
Pentru
toate utilajele se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea,
respectiv contracte de vanzare-cumparare/facturi pentru cele aflate in
proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc,
cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de raportul de
inspectie tehnica pentru utilajele/echipamentele pentru care se emite un astfel
de raport.
Pentru
statia/statiile de preparat mixturi asfaltice, se vor depune copii ale
documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare-cumparare/facturi
pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de
colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea "conform cu
originalul", copii dupa autorizatia/autorizatiile de mediu, insotite de
raportul de inspectie tehnica pentru utilajele/echipamentele pentru care se
emite un astfel de raport.
Pentru
utilajele inchiriate si pentru cele pentru care dispunerea se demonstreaza prin
contract de colaborare/prestari servicii, la ofertare se poate prezenta un
precontract (acord) de inchiriere/colaborare/prestari servicii, urmand ca, pana
la data semnarii contractului de lucrari, sa se prezinte contractele ferme de
inchiriere/colaborare/prestari servicii a utilajelor.
In
cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in
executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.
Lista
privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de
specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si
cadrelor de conducere, conform art. 188 alin. (3), lit.b si d din OUG nr.
34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune sau, daca
este cazul, sa obtina un angajament de participare pentru personalul solicitat
in baza prevederilor art. 188, alin. (3), lit b din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioate) din partea urmatorilor specialisti:
-
minim 4 ingineri cu specializarea CFDP (cai ferate drumuri si poduri)
-
minim 4 ingineri RTE (responsabil tehnic cu executia) specializati in lucrari
de drumuri si poduri, atestati MDRT
-
minim 1 inginer RTE (responsabil tehnic cu executia) specializat pentru lucrari
de alimentare cu apa , atestat MDRT
-
minim 2 ingineri specializati in instalatii de alimentare cu apa
Continuare...
Continuare...
-
minim 4 responsabili cu controlul calitatii, CQ
-
minim 6 sudori autorizati ISCIR/CNCIR pentru sudura in polietilena
-
minim 2 sudori autorizati ISCIR/CNCIR pentru sudura in otel.
Se
solicita : declaratie/angajament de participare privind personalul tehnic, de
specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si declaratie privind
personalul angajat si cadrele de conducere, cu care ofertantul face dovada
indeplinirii cerintei minime obligatorii.
In
acest sens se vor depune CV-uri, calificari ale personalului din care sa reiasa
experienta in domeniul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii si
atestatatele vizate la zi. Se solicita ca atestatele sa fie valabile la data
limita de depunere a ofertelor.Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei
interne de numire in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.
Continuare...
Continuare...
In
cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in
executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.
Asigurarea
cu personal calificat - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
ca ofertantul sa faca dovada ca dispune de minim 104 municitori calificati pe
diferite lucrari de drumuri si lucrari edilitare (apa) astfel incat sa asigure
un minim de 8 echipe pentru fiecare tip de lucrare.( Lista privind angajatii si
specializarea lor conform inscrierilor din registru REVISAL.)
In
cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in
executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.
Asigurarea
respectarii legislatiei in vigoare cu privire la protectia mediului in ceea ce
priveste modul de depunere a deseurilor inerte (moloz etc).
Se
solicita o declaratie prin care, in cazul in care ofertantul este declarat
castigator, se angajeaza sa prezinte un acord de depunere si depozitare a
deseurilor inerte la o platforma de procesarea deseurilor din constructii si
demolari agrementata de Ministerul Mediului.
In
cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a protectiei mediului vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in
executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.
ISO
9001 sau echivalent privind standardele de asigurare a calitatii pentru
constructii de drumuri si poduri si constructii edilitare alimentare cu apa si
canalizare.(prezentarea certificatului in copie)
In
cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in
executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.
In
ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data
depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile
sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul
final.
ISO
14001 sau echivalent privind certificarea sistemului de managementul mediului
calitatii pentru constructii de drumuri si poduri si constructii edilitare
alimentare cu apa si canalizare.(prezentarea certificatului in copie).
In
cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in
executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.
In
ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data
depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile
sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul
final.
III.2.4)
Contracte rezervate
Nu
III.3)
Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1)
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2)
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale
ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA
IV.1)
Tipul procedurii
IV.1.1)
Tipul procedurii
Licitatie
deschisa
IV.2)
Criterii de atribuire
IV.2.1)
Criterii de atribuire
Oferta
cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
-
criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei 80 %
Descriere:
punct pt fact de evaluare propunere fin. (P pret Oferta) se acorda astfel: a)pt
cel mai scazut din preturile of se acorda punct max alocat fact de evaluare ,
respectiv 80 puncte;b)pt un alt pret decat cel prev la lit.a)punct se acorda
astfel: PUnctaj pret oferta n=(pret min/pret of n)xpunt max alocat.Preturile
care se compara in vederea acordarii punct sunt preturile in lei din
prop.fin.(form 2 din sect III Form) fara TVA
2.
Durata de executie 20 %
Descriere:
Term de exec este de mx 36 luni si min 20 luni de la data emiterii ordinului de
incepere a lucr.Punct pt termen de executie se acorda: a)pt cel mai scurt
termen de exec. ofertata se acorda punct max alocat fact de evaluare - 20
puncte;b)pt alt termen se acorda astfel: Punctaj termen executie n=(termen de
exec min/term de exec n)x punctaj max alocat.Term min sub care ofertele vor fi
considerate nerealiste este de 20 luni. Ofertele care contin un term.de
executie mai mic decat termenul de 20 de luni nu vor fi punctate.Ofertarea unui
termen de exec mai mare de 36 de luni are drept consecinta respingerea of ca
neconforma, cf art. 36, alin(2), lit.b din HGR 925/2006 actualizata.
Punctaj
maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2)
Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3)
Informatii administrative
IV.3.1)
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3)
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu
exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog
competitiv)
Termenul
limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente:
21.03.2012 10:00
Documente
de plata: NU
IV.3.4)
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2012
12:00
IV.3.5)
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6)
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7)
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60
zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8)
Conditii de deschidere a ofertelor
Data:
23.03.2012 10:00
Locul:
Primaria Municipiului Targu-Murea, Piata Victoriei, nr. 3, camera 45
Persoane
autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Damian
Alina,Kiss Imola,Racz Lucian,Szekely Alexandru,Grama Eugen,Iernutan
Oana,Lorinczi Lajos,Serban Constantin,Farcasan Rodica,observatori desemnati
U.C.V.A.P,reprez.imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)
Contractul este periodic
Nu
VI.2)
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere
(trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional
2007-2013, Axa prioritara 1 - "Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor
- poli urbani de crestere", Domeniul major de interventie 1.1.-Planuri
integrate de dezvoltare, sub-domeniul-Poli de dezvoltare urbana
Tip
de finantare: Fonduri europene
Fond
european: Programul Operational Regionale
VI.3)
Alte informatii
Ofertantii
vor depune proiect de contract semnat si stampilat. Documentatia de atribuire a
fost publicata antetior la data de 14.12.2011 cu numarul 10028 si respinsa in
data de 30.12.2011. Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale,
autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are
cel mai mic pret. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au si
preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis,
in vederea departajarii ofertelor. Documentele atasate documentatiei de
atribuire care au extensia "z" sunt modulele documentului cu extensia
"zip" (cu denumirea Doc_30). Documentul cu extensia "zip"
(cu denumirea Doc_30) este singurul care se deschide, iar celelalte documente
cu extensia "z", ajuta la deschiderea si citirea lui, si nu se pot
deschide.
VI.4)
Cai de atac
VI.4.1)
Organism competent pentru caile de atac
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa
postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti
, Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism
competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2)
Utilizarea cailor de atac
Precizari
privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In
cf cu art.256^2 din OUG nr.34/2006 pers va poate sesiza CNSC pt anularii
actului si/sau dr pretins ori a inter leg in ter de 10 zile incep cu ziua urmat
luarii la cunost despre un act al a.c. consid nelegal.
VI.4.3)
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul
Juridic si Contencios Administrativ
Adresa
postala: Piata Victoriei, nr. 3 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026
, Romania , Tel. +40
0265268330 , Fax: +40 0265260813 ,
Adresa internet (URL): http://www.tirgumures.ro
VI.5)
Data expedierii prezentului anunt
07.02.2012
15:19
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.