Bun
articolul lui Hegheș, lipsesc firmele cadorisite pentru filmări publicitare
pentru hoții lui Florea. Indiciul e în campania bastarzilor etnici români! Pe firmele
cu care porcul face afaceri pe primărie și pe mafiotul cu cartelul publicitate
pentru pupincursim!
Banii voștri, hoțiile pungașilor penali, viermii PDL/PNL, firme de rahat abonate la cei doi porci peneliști, decontările banditului prin Primăria Târgu-Mureș pentru campanie electorală a celor doi borfași și retardați PNL (autocolante, spoturi, ziare gratis) furt românesc 100 la sută! DNA lasă hoții să fure sutele de mii de euro și să-și facă imagine, în orașul hoției pur românești.
Banii voștri, hoțiile pungașilor penali, viermii PDL/PNL, firme de rahat abonate la cei doi porci peneliști, decontările banditului prin Primăria Târgu-Mureș pentru campanie electorală a celor doi borfași și retardați PNL (autocolante, spoturi, ziare gratis) furt românesc 100 la sută! DNA lasă hoții să fure sutele de mii de euro și să-și facă imagine, în orașul hoției pur românești.
http://www.inmures.ro/cum-se-deturneaza-banii-publici-destinati-promovarii-orasului-in-bani-de-campanie/
La un moment dat
legiuitorul s-a gândit că primăriile au nevoie să poată să promoveze arealul pe
care-l au în gestionare, spre binele comunității. Adică, să poată să aloce
legal fonduri publice pentru a face localitatea mai cunoscută, în ideea de a
atrage în principal turiști, dar și mult dezirabilii investitori – români sau
străini, buni oricare, deopotrivă.
Personal nu înțeleg de
ce o primărie trebuie să fie interesată de promovare, când legile o obligă să
se ocupe în principal de „obiectul” supus promovării. De pildă sunt legi care o
obligă să ofere o infrastructură educațională decentă, una rutieră care să garanteze
siguranța cetățenilor, să ofere un mediu curat cu suficient spațiu verde pe cap
de locuitor și tot așa, pe o paletă largă de domenii. O sumedenie de legi, cu o
sumedenie de obligații care revin primăriilor. Absolut nicăieri, în nici un
normativ, de orice fel ar fi el, nu se legiferează obligația primăriilor de a
se promova.
Plecând de la aceste
realități, de la acest context legal, haideți să vedem mai jos cam ce sume
alocă Primăria Tîrgu-Mureș la nivelul unui an, pentru realizarea de spoturi video.
După cum se poate
vedea, vorbim de sume de ordinul a milioane de lei date pe această așa-zisă
promovare, într-o perioadă de aproximativ un an și jumătate. Tot din aceste
documente, se poate lesne observa și denaturarea alocării inițiale a banilor
publici. La detalierea costurilor apar rubricile bugetare, iar mai apoi, se
poate vedea ce fel de clipuri s-au realizat. În ce fel mesajele de 1-8 martie,
mesajele de sărbători, de zile internaționale, urări etc. sunt în măsură să
promoveze orașul și să atragă turiști, e imposibil de explicat pentru orice
expert în marketing. De altfel, se poate observa că absolut toate spoturile se
adresează de fapt locuitorilor orașului, nicidecum turiștilor sau
investitorilor.
Astfel stând lucrurile,
e clar că, plecând de la o alocare bugetară legal făcută, însă total neoportună
(prin prisma lipsei de obligație și a prioritizării problemelor locale),
destinată promovării orașului, s-a ajuns de fapt la promovarea imaginii șefilor
instituției (aceleași 2-3 persoane în toate clipurile), care sunt în același
timp și persoane publice, politicieni, chiar candidați în alegerile locale din
iunie. Iată cum, folosind o prevedere legală neoportună, scoasă din spiritul în
care a fost adoptată, o mână de politicieni din conducerea primăriei își fac de
fapt campanie electorală din fonduri publice.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.