vineri, 14 octombrie 2016

Bun articolul lui Hegheș, lipsesc firmele cadorisite pentru filmări publicitare pentru hoții lui Florea. Indiciul e în campania bastarzilor etnici! Pe firmele cu care porcul face afaceri pe primărie și pe mafiotul cu cartelul publicitate pentru pupincursim!



Bun articolul lui Hegheș, lipsesc firmele cadorisite pentru filmări publicitare pentru hoții lui Florea. Indiciul e în campania bastarzilor etnici români! Pe firmele cu care porcul face afaceri pe primărie și pe mafiotul cu cartelul publicitate pentru pupincursim!

Banii voștri, hoțiile pungașilor penali, viermii PDL/PNL, firme de rahat abonate la cei doi porci peneliști, decontările banditului prin Primăria Târgu-Mureș pentru campanie electorală a celor doi borfași și retardați PNL (autocolante, spoturi, ziare gratis)  furt românesc 100 la sută! DNA lasă hoții să fure sutele de mii de euro și să-și facă imagine, în orașul hoției pur românești.

http://www.inmures.ro/cum-se-deturneaza-banii-publici-destinati-promovarii-orasului-in-bani-de-campanie/
La un moment dat legiuitorul s-a gândit că primăriile au nevoie să poată să promoveze arealul pe care-l au în gestionare, spre binele comunității. Adică, să poată să aloce legal fonduri publice pentru a face localitatea mai cunoscută, în ideea de a atrage în principal turiști, dar și mult dezirabilii investitori – români sau străini, buni oricare, deopotrivă.

Personal nu înțeleg de ce o primărie trebuie să fie interesată de promovare, când legile o obligă să se ocupe în principal de „obiectul” supus promovării. De pildă sunt legi care o obligă să ofere o infrastructură educațională decentă, una rutieră care să garanteze siguranța cetățenilor, să ofere un mediu curat cu suficient spațiu verde pe cap de locuitor și tot așa, pe o paletă largă de domenii. O sumedenie de legi, cu o sumedenie de obligații care revin primăriilor. Absolut nicăieri, în nici un normativ, de orice fel ar fi el, nu se legiferează obligația primăriilor de a se promova.

Plecând de la aceste realități, de la acest context legal, haideți să vedem mai jos cam ce sume alocă Primăria Tîrgu-Mureș la nivelul unui an, pentru realizarea de spoturi video.

După cum se poate vedea, vorbim de sume de ordinul a milioane de lei date pe această așa-zisă promovare, într-o perioadă de aproximativ un an și jumătate. Tot din aceste documente, se poate lesne observa și denaturarea alocării inițiale a banilor publici. La detalierea costurilor apar rubricile bugetare, iar mai apoi, se poate vedea ce fel de clipuri s-au realizat. În ce fel mesajele de 1-8 martie, mesajele de sărbători, de zile internaționale, urări etc. sunt în măsură să promoveze orașul și să atragă turiști, e imposibil de explicat pentru orice expert în marketing. De altfel, se poate observa că absolut toate spoturile se adresează de fapt locuitorilor orașului, nicidecum turiștilor sau investitorilor.

Astfel stând lucrurile, e clar că, plecând de la o alocare bugetară legal făcută, însă total neoportună (prin prisma lipsei de obligație și a prioritizării problemelor locale), destinată promovării orașului, s-a ajuns de fapt la promovarea imaginii șefilor instituției (aceleași 2-3 persoane în toate clipurile), care sunt în același timp și persoane publice, politicieni, chiar candidați în alegerile locale din iunie. Iată cum, folosind o prevedere legală neoportună, scoasă din spiritul în care a fost adoptată, o mână de politicieni din conducerea primăriei își fac de fapt campanie electorală din fonduri publice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu