vineri, 24 februarie 2017

Consilierul local Radu Bălaș nu acceptă golănia și mizeriile vocale ale penalului nenorocit Dorin Florea! Felicitări, Radu, rușine viermilor etnici șantajați de pramatii din PDL și cu lins nebunul și pe retardatul lui iubit, pentru afacerile cu primăria ale borfașilor din CL!



Consilierul local Radu Bălaș nu acceptă golănia și mizeriile vocale ale penalului nenorocit Dorin Florea! Felicitări, Radu, rușine viermilor etnici șantajați de pramatii din PDL și cu lins nebunul și pe retardatul lui iubit, pentru afacerile cu primăria ale borfașilor din CL!

ÎNCEAPĂ PROCESUL CU PRIMARUL DE TÎRGU MUREȘ...

În cel mai scurt timp (până voi face împreună cu avocatul documentele), voi demara procesul împotriva primarului de Tîrgu Mureș, Dorin Florea, care și-a permis să jignească un consilier local, doar pentru faptul că nu a fost de acord cu un proiect de hotărâre prin care se dorea limitarea filmărilor live a ședințelor de consiliu. Primarul va trebui să demonstreze în fața instanței (și, credeți-mă, îi va fi imposibil) că am fost un jurnalist prost și lipsit de onestitate, că sunt un derbedeu și un mercenar, că nu am făcut nimic în viață, că nu am oferit nicio soluție în Consiliul Local, că tot ceea ce am făcut este contrar tuturor normelor de comportament civilizat. Tot imposibil îi va fi să demonstreze că sunt "în solda cuiva”. Această expresie, dragă primarului, este cea pe care o consider cea mai gravă. A fi în solda cuiva înseamnă, conform DEX, a susține cauza cuiva din interes material (și nu din convingere). Adică cinevă mă plăteşte, ca să fac ceva în care eu nu cred!
Am fost 11 ani jurnalist (1994 – 2005) şi am proprietatea tuturor termenilor. Am scris zeci de articole despre primarul Florea. Apoi, de când sunt antreprenor, am avut foarte multe opinii critice la adresa sa (şi) pe reţelele de socializare, dar niciodată nu l-am jignit, cum dealtfel nu am făcut-o cu nimeni niciodată. Cine jigneşte, plăteşte.
P.S. - Este pentru prima dată când dau pe cineva în judecată. Cei temători să nu dea like la postare, fiindcă sigur va fi raportată personal primarului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.