Un
festival de tip Untold, după modelul bandiților din Primăria Târgu-Mureș?!
În
caz că ați uitat cum bandiții lui Dorin Florea au încercat să fure banii publici
pentru un așa-zis festival Untold, nerecunoscut de creatorii adevăratului
Untold, în realitate încercare de furt pentru zdrențele de români care trebuie
întreținute de borfașul etnic cu 3 dosare penale din Primăria Târgu-Mureș!
Atenție, DNA, la hoții români care și-au făcut firme special pentru a umfla
banii de la porcul etnic, pe motiv parcări, îngrijire spații verzi, baloane
bazine, la angajat rahatul imbecil și sectant în primărie pe PFA, la dementul lui
din executiv și partid, la angajat guristul inept și bilingv pentru consilierea prostălăului sectant, la voturile date de zdrențele de români și maghiari care erau șantajate de porcul etnic cu afacerile foste sau actuale cu Primăria Târgu-Mureș!
Hoție cu festivalul Untold, rebotezat.
Hoție cu festivalul Untold, rebotezat.
Hoții
lui Florea din Consiliul local Târgu-Mureș, de la 900.000 lei cadou pentru Peninsula,
pentru votul privind jegul lui Florea în executiv, la sponsorizat/furat bani
pentru Untold! Un milion de euro de furat de la escrocii cu mită în primărie
sau vot pentru furtul pe trogloditul cu ASA!
Atenție
la bandiții PNL cu sprijinul șantajaților nenorociți din PSD sau UDMR, jeguri
etnice cu afaceri cu primăria escrocului PNL ! Bani publici furați după modelul
Peninsula 2014, atunci în contul votului pentru jegul lui Florea în executiv!
http://catcostaclujul.ro/cati-bani-publici-primesc-ong-urile-pentru-evenimentele-din-cluj-in-2016-untold-si-a-retras-proiectul/
Organizatorii Untold
Festival, care au cerut suma de 2.500.000 de lei pentru ediția din 2016 a
evenimentului, de altfel cea mai mare sumă solicitată din rândul celor 316 de
ONG-uri ce au depus cerere de finanțare la Primăria Cluj-Napoca, și-au retras proiectul.
A
Anul trecut, festivalul
Untold a fost un eveniment public, proiectul major al programului Cluj-Napoca
Capitală Europeană a Tineretului 2015, program gestionat de Federaţia Share.
Pentru rezervarea a doi artişti – Avicii şi David Guetta – Primăria Cluj-Napoca
a contribuit cu 1.800.000 lei. Bugetul total al festivalului a fost de
4.500.000 euro. În 2016, festivalul devine afacere privată.
Supervizor.ro lovește din nou:
Abia astăzi am auzit şi
eu că, încă de la sfârşitul anului trecut, “BBV Media, în parteneriat cu
Primăria Municipiului Iaşi, anunţă AFTERHILLS – primul festival major de muzică
şi artă făcut vreodată în Iaşi, dar şi în zona de Nord-Est”, după cum apare pe
pagina Facebook a municipalităţii ieşene. Din acest articol (apărut astăzi, 20
februarie 2017) am mai aflat că bugetul festivalului este de două milioane
euro, partenerii – nu se ştie cine sunt – acoperă o jumătate din sumă, iar
despre cealaltă jumătate… nimic.
Totuşi, individul care se
prezintă drept mare organizator a precizat că “Primăria ne-a pus la dispoziţie
terenul de la «Era», dar nu luăm nici un ban de la ei. Dacă am fi primit
finanţare, era mult mai bine“. Şi acesta mai spune ceva – “sperăm să nu rămânem
cu datorii“. Deci, am lămurit şi problema celuilalt milion din buget – va fi
acoperit de furnizori; dacă se vor strânge destui bani din bilete (preţul
acestora încă nu a fost stabilit), vor fi plătiţi integral; dacă nu – poate la
anu‘.
NU există nicio firmă cu
numele “BBV Media”
Hai să vedem şi cine este
“BBV Media”, organizatorul declarat al AFTERHILLS. Prima surpriză: NU există
nicio firmă cu acest nume. În realitate, societatea se numeşte BIBERLAND
VICTORY SRL Iaşi (CUI: 36328743), a fost înregistrată pe 19 iulie 2016,
avându-i ca asociaţi pe Vasile BIBER (împlineşte 38 de ani săptămâna aceasta)
şi Mihai-Ovidiu BIBER (36 de ani), cu menţiunea că doar primul are atribuţii de
administrator. Ambii BIBER au mai avut câte o firmă (fără activitate) în Nisiporeşti
(Neamţ), care au fost radiate după procedura de lichidare.
La înfiinţare, BIBERLAND
VICTORY SRL Iaşi a avut un capital social de 200 lei, iar obiectul principal de
activitate este “alte forme de învăţământ n.c.a.” (cod CAEN: 8559). Sediul
social (în baza unui contract de comodat) – Iaşi, str. Prof. Anton Şesan nr.32,
camera 2, bl.L4, parter, ap.3, judeţul Iaşi, valabil până la data de 10 mai
2017.
După mai puţin de 3 luni
de la înfiinţare, pe 11 octombrie 2016, în firmă intră “investitorul” Victor
MANDRIC (33 de ani), cu un aport de 100 lei la capitalul social (nu râdeţi!
reprezintă 50% din cât era). Astfel, la ora actuală, firma este deţinută de cei
trei, iar Vasile BIBER a rămas unic administrator. Nici Victor MANDRIC (născut
în Paşcani) nu mai deţine participaţii la alte firme.
Primăria Iaşi îşi asumă
un eventual eşec sau există un organizator “din umbră”?
Ţinând cont de aceste
informaţii, apar mai multe întrebări:
Cum a reuşit o firmă abia înfiinţată să
convingă (a se citi “să prostească”) Primăria Municipiului Iaşi să intre
într-un parteneriat cu o valoare declarată de două milioane euro?
Dacă municipalitatea ieşeană a intenţionat
să organizeze un astfel de festival (să le arate clujenilor cine e Mihai
CHIRICA!), de ce nu s-a organizat măcar o selecţie de oferte?
Realizează Primăria Iaşi că îşi va asuma în
totalitate un eventual eşec, pentru că la anu’ nu va mai şti nici dracu’ de
“BBV Media” (dacă o dă în bară)?
Ce garanţii vor prezenta alde BIBER şi
MANDRIC partenerilor (care trebuie să bage un milion de euro) şi interpreţilor
care urmează să participe? Nu cred că BIBERLAND VICTORY SRL va plăti
prestaţiile în avans şi, astfel, nu va mai fi nevoie de garanţii.
Faptul că o primărie
(oricare ar fi) face un şmen cu o firmă special înfiinţată pentru asta, nu mai
reprezintă o noutate. În cazul de faţă, surprinzătoare este
bunăvoinţa/inconştienţa de care a dat dovadă primarul Mihai CHIRICA (care deja
are un dosar penal) şi tonul laudativ din mai toată media locală.
De ce ar fi atât de
sigură Primăria Iaşi (plus presa locală) că AFTERHILLS va fi un succes, în
condiţiile în care evenimentul este organizat de o firmă fără experienţă şi
fără bani? Un posibil răspuns ar fi acesta: pentru că organizatorul real este
altul.
Mihai-Ovidiu BIBER “a
lucrat în managementul de la Iulius Mall şi Palas“ (nu s-a anunţat “primul nume
confirmat”, cum promitea tipa de la PR) şi poate nu e chiar pe cont propriu.
Mai exact, organizatorul “din umbră” ar putea fi grupul de firme al lui Iulian
DASCĂLU (regele mall-urilor), care nu se putea afişa direct din cel puţin două
motive:
ar fi apărut contestatari ai
“parteneriatului cu încredinţare directă” (pe modelul de la PALAS);
indiferent de organizator, o primă ediţie a
unui astfel de eveniment poate ieşi prost… şi atunci e mai bine să se spargă în
capul altora.
Desigur, implicarea “din
umbră” a firmelor lui Iulian DASCĂLU este o speculaţie, dar nu mă îndoiesc că
va exista o contribuţie financiară consistentă din partea acestor societăţi –
poate ne spune organizatorul de unde vine milionul de euro, că aşa ar fi
normal. În ceea ce priveşte succesul evenimentului, cred că va fi pe măsura
organizatorului oficial. Iar dacă ar fi să dau un pronostic mai exact: ori se
va anula (amâna pentru 2018), ori se va recurge la o variantă redusă, un “mini
AFTERHILLS”.
Şi încă ceva: au mai fost
nişte băieţi deştepţi care “au organizat” un concert la Iaşi, au vândut bilete
şi… au plecat cu banii (detalii AICI). Eu nu am auzit să fi păţit ceva! (sursa
foto: westvalleyfair.com)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.