luni, 20 februarie 2017

Un festival de tip Untold, după modelul bandiților din Primăria Târgu-Mureș?!




Un festival de tip Untold, după modelul bandiților din Primăria Târgu-Mureș?!
În caz că ați uitat cum bandiții lui Dorin Florea au încercat să fure banii publici pentru un așa-zis festival Untold, nerecunoscut de creatorii adevăratului Untold, în realitate încercare de furt pentru zdrențele de români care trebuie întreținute de borfașul etnic cu 3 dosare penale din Primăria Târgu-Mureș! Atenție, DNA, la hoții români care și-au făcut firme special pentru a umfla banii de la porcul etnic, pe motiv parcări, îngrijire spații verzi, baloane bazine, la angajat rahatul imbecil și sectant în primărie pe PFA, la dementul lui din executiv și partid, la angajat guristul inept și bilingv pentru consilierea prostălăului sectant, la voturile date de zdrențele de români și maghiari care erau șantajate de porcul etnic cu afacerile foste sau actuale cu Primăria Târgu-Mureș!

 Hoție cu festivalul Untold, rebotezat.





Hoții lui Florea din Consiliul local Târgu-Mureș, de la 900.000 lei cadou pentru Peninsula, pentru votul privind jegul lui Florea în executiv, la sponsorizat/furat bani pentru Untold! Un milion de euro de furat de la escrocii cu mită în primărie sau vot pentru furtul pe trogloditul cu ASA!
Atenție la bandiții PNL cu sprijinul șantajaților nenorociți din PSD sau UDMR, jeguri etnice cu afaceri cu primăria escrocului PNL ! Bani publici furați după modelul Peninsula 2014, atunci în contul votului pentru jegul lui Florea în  executiv!
http://catcostaclujul.ro/cati-bani-publici-primesc-ong-urile-pentru-evenimentele-din-cluj-in-2016-untold-si-a-retras-proiectul/
Organizatorii Untold Festival, care au cerut suma de 2.500.000 de lei pentru ediția din 2016 a evenimentului, de altfel cea mai mare sumă solicitată din rândul celor 316 de ONG-uri ce au depus cerere de finanțare la Primăria Cluj-Napoca, și-au retras proiectul. A
Anul trecut, festivalul Untold a fost un eveniment public, proiectul major al programului Cluj-Napoca Capitală Europeană a Tineretului 2015, program gestionat de Federaţia Share. Pentru rezervarea a doi artişti – Avicii şi David Guetta – Primăria Cluj-Napoca a contribuit cu 1.800.000 lei. Bugetul total al festivalului a fost de 4.500.000 euro. În 2016, festivalul devine afacere privată.


Supervizor.ro lovește din nou:

Abia astăzi am auzit şi eu că, încă de la sfârşitul anului trecut, “BBV Media, în parteneriat cu Primăria Municipiului Iaşi, anunţă AFTERHILLS – primul festival major de muzică şi artă făcut vreodată în Iaşi, dar şi în zona de Nord-Est”, după cum apare pe pagina Facebook a municipalităţii ieşene. Din acest articol (apărut astăzi, 20 februarie 2017) am mai aflat că bugetul festivalului este de două milioane euro, partenerii – nu se ştie cine sunt – acoperă o jumătate din sumă, iar despre cealaltă jumătate… nimic.

Totuşi, individul care se prezintă drept mare organizator a precizat că “Primăria ne-a pus la dispoziţie terenul de la «Era», dar nu luăm nici un ban de la ei. Dacă am fi primit finanţare, era mult mai bine“. Şi acesta mai spune ceva – “sperăm să nu rămânem cu datorii“. Deci, am lămurit şi problema celuilalt milion din buget – va fi acoperit de furnizori; dacă se vor strânge destui bani din bilete (preţul acestora încă nu a fost stabilit), vor fi plătiţi integral; dacă nu – poate la anu‘.

NU există nicio firmă cu numele “BBV Media”

Hai să vedem şi cine este “BBV Media”, organizatorul declarat al AFTERHILLS. Prima surpriză: NU există nicio firmă cu acest nume. În realitate, societatea se numeşte BIBERLAND VICTORY SRL Iaşi (CUI: 36328743), a fost înregistrată pe 19 iulie 2016, avându-i ca asociaţi pe Vasile BIBER (împlineşte 38 de ani săptămâna aceasta) şi Mihai-Ovidiu BIBER (36 de ani), cu menţiunea că doar primul are atribuţii de administrator. Ambii BIBER au mai avut câte o firmă (fără activitate) în Nisiporeşti (Neamţ), care au fost radiate după procedura de lichidare.

La înfiinţare, BIBERLAND VICTORY SRL Iaşi a avut un capital social de 200 lei, iar obiectul principal de activitate este “alte forme de învăţământ n.c.a.” (cod CAEN: 8559). Sediul social (în baza unui contract de comodat) – Iaşi, str. Prof. Anton Şesan nr.32, camera 2, bl.L4, parter, ap.3, judeţul Iaşi, valabil până la data de 10 mai 2017.




După mai puţin de 3 luni de la înfiinţare, pe 11 octombrie 2016, în firmă intră “investitorul” Victor MANDRIC (33 de ani), cu un aport de 100 lei la capitalul social (nu râdeţi! reprezintă 50% din cât era). Astfel, la ora actuală, firma este deţinută de cei trei, iar Vasile BIBER a rămas unic administrator. Nici Victor MANDRIC (născut în Paşcani) nu mai deţine participaţii la alte firme.

Primăria Iaşi îşi asumă un eventual eşec sau există un organizator “din umbră”?

Ţinând cont de aceste informaţii, apar mai multe întrebări:

    Cum a reuşit o firmă abia înfiinţată să convingă (a se citi “să prostească”) Primăria Municipiului Iaşi să intre într-un parteneriat cu o valoare declarată de două milioane euro?
    Dacă municipalitatea ieşeană a intenţionat să organizeze un astfel de festival (să le arate clujenilor cine e Mihai CHIRICA!), de ce nu s-a organizat măcar o selecţie de oferte?
    Realizează Primăria Iaşi că îşi va asuma în totalitate un eventual eşec, pentru că la anu’ nu va mai şti nici dracu’ de “BBV Media” (dacă o dă în bară)?
    Ce garanţii vor prezenta alde BIBER şi MANDRIC partenerilor (care trebuie să bage un milion de euro) şi interpreţilor care urmează să participe? Nu cred că BIBERLAND VICTORY SRL va plăti prestaţiile în avans şi, astfel, nu va mai fi nevoie de garanţii.

Faptul că o primărie (oricare ar fi) face un şmen cu o firmă special înfiinţată pentru asta, nu mai reprezintă o noutate. În cazul de faţă, surprinzătoare este bunăvoinţa/inconştienţa de care a dat dovadă primarul Mihai CHIRICA (care deja are un dosar penal) şi tonul laudativ din mai toată media locală.

De ce ar fi atât de sigură Primăria Iaşi (plus presa locală) că AFTERHILLS va fi un succes, în condiţiile în care evenimentul este organizat de o firmă fără experienţă şi fără bani? Un posibil răspuns ar fi acesta: pentru că organizatorul real este altul.




Mihai-Ovidiu BIBER “a lucrat în managementul de la Iulius Mall şi Palas“ (nu s-a anunţat “primul nume confirmat”, cum promitea tipa de la PR) şi poate nu e chiar pe cont propriu. Mai exact, organizatorul “din umbră” ar putea fi grupul de firme al lui Iulian DASCĂLU (regele mall-urilor), care nu se putea afişa direct din cel puţin două motive:

    ar fi apărut contestatari ai “parteneriatului cu încredinţare directă” (pe modelul de la PALAS);
    indiferent de organizator, o primă ediţie a unui astfel de eveniment poate ieşi prost… şi atunci e mai bine să se spargă în capul altora.

Desigur, implicarea “din umbră” a firmelor lui Iulian DASCĂLU este o speculaţie, dar nu mă îndoiesc că va exista o contribuţie financiară consistentă din partea acestor societăţi – poate ne spune organizatorul de unde vine milionul de euro, că aşa ar fi normal. În ceea ce priveşte succesul evenimentului, cred că va fi pe măsura organizatorului oficial. Iar dacă ar fi să dau un pronostic mai exact: ori se va anula (amâna pentru 2018), ori se va recurge la o variantă redusă, un “mini AFTERHILLS”.

Şi încă ceva: au mai fost nişte băieţi deştepţi care “au organizat” un concert la Iaşi, au vândut bilete şi… au plecat cu banii (detalii AICI). Eu nu am auzit să fi păţit ceva! (sursa foto: westvalleyfair.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.