luni, 20 mai 2019

Angajatul alesului din Primăria Târgu-Mureș a făcut rost de 200 de lei pentru primărie de la martor DNA în dosarul său

Angajatul alesului din Primăria Târgu-Mureș a făcut rost de 200 de lei pentru primărie de la martor DNA în dosarul său
Din ciclul, să facem bani pentru instituția la care lucrează alesul care te bagă înăuntru, trebuie să plătesc amendă 200 de lei pentru că aș fi scris urât de Maior, pe blog. Am intentat proces, nu am mai făcut recurs, din moment ce scrie judecătorul că polițistul are mereu dreptate, să fie 200 de lei pentru cine vor ei pomană Va să zică, eu sunt martor DNA în procesul ASA, Maior simte nevoia să facă un dosar fals de șantaj, demontat de procuror, apoi revine cu două alte plângeri, pe motiv că i-am stricat imaginea de cetățean care întâmplător e vizat de DNA în mai multe dosare și prins de ANI pentru infracțiuni pe integritate, cu interdicții de a intra în primărie și a fi ales. 3 plângeri, una pe doar fictiv de șantaj, normal că am făcut plângere pentru hărțuire martor DNA și pe denunț calomnios, nici un răspuns în 2 ani. Așadar, plătesc mizeria, plătesc cei 7 lei taxă de executare silită (!) și le dau idee angajaților din primărie să continue să hărțuiască contribuabilii. La 1000 de angajați se pot face bani frumoși, care pot fi dedicați la bisericuță, partid, gașca etnică, sponsorii de apoi ai primăriei, diverse și poate primiți și prime!
P.S. Am depus mărturie și la Ciuc, ca martor DNA în procesul finanțare ilegală ASA. Ghiciți ce, nu am dorit să mi se deconteze transportul, de vreo 80 de lei. Timpul meu, plăcerea mea!
P.S.2 Legea avertizorului public, angajați ai primăriei! Care conține nasoale pentru unii angajați și aveți și protecție de martori sub acoperire!
P.S.3. Eu nu dau bani publici poliției locale și poliției cu școală, spre 100.000 de lei din banii târgumureșenilor, așteptăm răspunsul DNA Târgu-Mureș în cauzele din banii publici dați cadou prin voința inculpaților români  - excursii la frați și folclorism de primărie, tabere de pictură de sorginte sereistă, fotbal (20.000 lei), sindicate pe bani publici (9.000) reparații mașini (26.000), combustibil ș.a.m.d.) și mă aștept la alte intervenții de la uniforme. Eu le plătesc doar salariile, nu?! 
P.S.4. Cum decurge un dosar de șantaj la Târgu-Mureș? Ești ținut de polițist 100 de minute pe coridor, deși ai întâlnire, după care te întreabă organul candid: Dacă se sinucide Maior vă pare rău?! Fără cuvinte, sunt doar contribuabil, nu dau nimic  poliției cadou ceva ce pute a protecție.

Primăria Târgu Mureș a făcut plângeri la Poliție pentru „adresarea de cuvinte jignitoare”
În iulie 2017, Primăria Târgu Mureș a făcut plângeri la Poliție, în care reclama folosirea de „cuvinte jignitoare” la adresa unor angajați din primărie. Afirmațiile ar fi fost vehiculate în spațiul public de bloggerul local Florentin Deac, fost jurnalist, și de președintele Partidului Oamenilor Liberi din Târgu Mureș, Dan Masca.
În urma acestor plângeri, bloggerul Florentin Deac a fost amendat de Poliție cu 200 de lei, pe motiv că l-a jignit pe consilierul pentru Primărie Claudiu Maior, declarat de două ori incompatibil de către ANI , iar Dan Masca a primit avertisment și a fost chemat la Poliție pentru audieri după plângerea făcută împotriva sa de Primărie pentru „adresarea de cuvinte jicnitoare” (sic!) .
Florentin Deac și Dan Masca au contestat plângerile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.