miercuri, 8 mai 2019

Poliția ai o problemă sau cum banii mei se duc pe polițiile mânjite cu cadouri de inculpații din Primăria Târgu-Mureș


Poliția ai o problemă sau cum banii mei se duc pe polițiile mânjite cu cadouri de inculpații din Primăria Târgu-Mureș
Marș al studenților maghiari, chestie nasoală pentru poliția târgumureșeană cu excursii cu subordonata, în tabere folclorice din Grecia sau aiurea, cu reparații mașini, cumpărat combustibil, cu sindicalism pe bani publici și cupe ale fotbalului cu 12 clase pe caschetă de polițist local. Normal că e sictireală maximă la băieții din polițiile mânjite cu cadouri de către inculpații români din Primăria Târgu-Mureș. Un gagiu super-plicti îmi aruncă un ai o problemă pentru că am îndrăznit să fotografiez un indicator rutier la 45 de grade. Cum nu l-am înțeles pe gagiul în uniformă, m-am mulțumit să îi fac poză. Poate gagiul era amabil? Mă întreba, ai o problemă?! Poate mă amenința? Greu de înțeles specimenele în uniformă când mormăie cam neinteligibil. Altfel, nu avem probleme, sper că altă instituție să aibă, pentru banii ăia veniți prin grija inculpaților români cu dosare de fapte de corupție. Care nu sunt nici puțin, în jur de 100.000 de lei din buzunarele târgumureșenilor! Poliția locală și cu școală, vei avea o problemă?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.