Să
ghicim, Oracler Advertising va face autocolantele și posterele pentru românașii
din primărie și ALDE Mureș, cum ne putem trezi cu alte manipulări securiste și
retarde cu vandalii care atacă orașul și cum UDMR e fericit!
Pentru DNA, un pont, cine filmează pe contractele primăriei inculpaților români din Târgu-Mureș
primește de la inculpatul șef din primărie și sarcina să-îi facă clipuri
electorale, avocații care apără pe
bani publici primăria Târgu-Mureș salvează inculpații români din primăria Târgu-Mureș
când e caz de dosar de corupție, consilierii
consiliatului primesc bani pentru urlat pe scenă, bani publici, ați înțeles
ideea. Din ciclul menstruație pentru cunoscuți, din banii publici, o afacere de
mii de metri pătrați, pe hârtie, desigur, beneficiar Oracler Advertising. Un
pronostic, gagiul va face și articolele de campanie electorală pentru Florea.
Mai ales că firma a fost dată în dosarul DNA ca fiind executanta gunoiului
etnic din campania electorală a lui Florea, cu sereist afumat: vandalii din
alte partide vor ataca la noapte orașul și candidatul Florea vă spune să fiți
liniștiți și cere poliției să identifice(sic!) făptuitorii!3000 de autocolante
în realitate, găsiți firma prestatoare, pentru că poliția a fost informată de
actorașul stupid ca fiind...Oracler Advertising.
P.S.
Ce gunoi are de votat UDMR în consiliul local sau pentru ce retardat, din nou?
Istoria dovedește că UDMR e sensibil la pomenile pe firme maghiare de la
românașii inculpați., mai ales când cadourile sunt în afaceri pe firme și neamuri, pe festivaluri, statui, busturi, muzici moderne, peninsule și alte chestii tradiționale de spart banul în conturile unor maghiari.
Primăria
Municipiului Tîrgu-Mureş deţine informaţii certe potrivit cărora reprezentanţi
ai unor formaţiuni politice, în cârdăşie cu grupuri de interlopi, vor
vandaliza, în nopţile premergătoare alegerilor din 10 iunie, imobilele şi
autoturismele din oraş, prin lipirea de afişe denigratoare, atentând la ordinea
şi liniştea publică precum şi la siguranţa şi integritatea bunurilor
cetăţenilor municipiului.
Pentru
preîntâmpinarea unor astfel de acţiuni menite a crea derută, confuzie şi
nelinişte în rândul locuitorilor precum şi pentru protejarea bunurilor
acestora, Primăria solicită sprijinul autorităţilor competente, în sensul
depistării acestor acţiuni, identificării şi sancţionării făptuitorilor conform
legislaţiei în vigoare.
Primarul
municipiului Tîrgu-Mureş, dr. Dorin Florea, se adresează, în egală măsură,
cetăţenilor oraşului, rugându-i să sesizeze orice act de vandalism, apelând -
prin Dispeceratul Integrat de Urgenţă - tel. 112 (apel gratuit) instituţiile
statului abilitate a lua măsuri pentru protejarea bunurilor cetăţenilor,
respectiv să se adreseze echipajelor de ordine publică aflate în misiune de
patrulare în cartiere.
Primarul
municipiului are încredere în puterea de discernământ a târgumureşenilor, fără
deosebire de naţionalitate, precum şi în corecta apreciere a eforturilor
primăriei pentru asigurarea integrităţii bunurilor cetăţenilor şi ale oraşului.
Msnews.ro zicere
CONTRACT. La jumătatea
acestei luni, Primăria Târgu Mureș, prin reprezentantul său (primarul Dorin
Florea), a semnat cu sereleul local Oracler Advertising, controlat de Vészi
Tibor, un contract pentru servicii de inscripționare bannere.
Serviciile au fost
antamate prin procedura cumpărare directă, ca la chioșcul din colțul străzii,
și sunt în valoare de 92.254,78 de lei + TVA (echivalentul a aproape 19.400 de
euro + TVA).
Firma este o abonată la
pușculița publică controlată de edilul Dorin Florea, doar în decembrie 2018
fiind plătită pentru materiale promoționale personalizate cu suma totală de
116.560 (pe trei facturi, toate achitate în 12 decembrie 2018), pe parcursul
anului încasând și alți bani (în februarie, de exemplu, 32.281,73 lei pentru
materiale promoționale personalizate, iar mai, pentru un “decor panoramic”,
3.230,91 lei).
Actualul contract (nr.
43/15.05.2019) se întinde pe durata a 2 ani și prevede că în 2019 firma lui
Vészi va încasa 54.621,84 lei + TVA (echivalentul a aproape 11.500 de euro +
TVA), iar în 2020 (atunci e și campania electorală pentru alegerile locale) va
încasa 37.632,94 de lei + TVA (echivalentul a 7.900 de euro + TVA).
Pentru că prețurile de
piață ale bannerelor sunt de 3-3,5 euro/metru pătrat, rezultă că Primăria va
plăti în acest an și anul viitor bannere care pot acoperi o suprafață de peste
5.500 de metri pătrați (spre comparare, un teren de fotbal are aproximativ
6.400 de metri pătrați).
O să fie un oraș frumos
colantat. Asta vroiam să vă spun și, iată!, surprinzându-mă că am făcut-o.
Cătălin VISCHI
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.