miercuri, 22 mai 2019

Să ghicim, Oracler Advertising va face autocolantele și posterele pentru românașii din primărie și ALDE Mureș, cum ne putem trezi cu alte manipulări securiste și retarde cu vandalii care atacă orașul și cum UDMR e fericit!


Să ghicim, Oracler Advertising va face autocolantele și posterele pentru românașii din primărie și ALDE Mureș, cum ne putem trezi cu alte manipulări securiste și retarde cu vandalii care atacă orașul și cum UDMR e fericit!
Pentru DNA, un pont, cine filmează pe contractele primăriei inculpaților români din Târgu-Mureș primește de la inculpatul șef din primărie și sarcina să-îi facă clipuri electorale, avocații care apără pe bani publici primăria Târgu-Mureș salvează inculpații români din primăria Târgu-Mureș când e caz de dosar de corupție, consilierii consiliatului primesc bani pentru urlat pe scenă, bani publici, ați înțeles ideea. Din ciclul menstruație pentru cunoscuți, din banii publici, o afacere de mii de metri pătrați, pe hârtie, desigur, beneficiar Oracler Advertising. Un pronostic, gagiul va face și articolele de campanie electorală pentru Florea. Mai ales că firma a fost dată în dosarul DNA ca fiind executanta gunoiului etnic din campania electorală a lui Florea, cu sereist afumat: vandalii din alte partide vor ataca la noapte orașul și candidatul Florea vă spune să fiți liniștiți și cere poliției să identifice(sic!) făptuitorii!3000 de autocolante în realitate, găsiți firma prestatoare, pentru că poliția a fost informată de actorașul stupid ca fiind...Oracler Advertising.
P.S. Ce gunoi are de votat UDMR în consiliul local sau pentru ce retardat, din nou? Istoria dovedește că UDMR e sensibil la pomenile pe firme maghiare de la românașii inculpați., mai ales când cadourile sunt în afaceri pe firme și neamuri, pe festivaluri, statui, busturi, muzici moderne, peninsule și alte chestii tradiționale de spart banul în conturile unor maghiari.
Primăria Municipiului Tîrgu-Mureş deţine informaţii certe potrivit cărora reprezentanţi ai unor formaţiuni politice, în cârdăşie cu grupuri de interlopi, vor vandaliza, în nopţile premergătoare alegerilor din 10 iunie, imobilele şi autoturismele din oraş, prin lipirea de afişe denigratoare, atentând la ordinea şi liniştea publică precum şi la siguranţa şi integritatea bunurilor cetăţenilor municipiului.
Pentru preîntâmpinarea unor astfel de acţiuni menite a crea derută, confuzie şi nelinişte în rândul locuitorilor precum şi pentru protejarea bunurilor acestora, Primăria solicită sprijinul autorităţilor competente, în sensul depistării acestor acţiuni, identificării şi sancţionării făptuitorilor conform legislaţiei în vigoare.
Primarul municipiului Tîrgu-Mureş, dr. Dorin Florea, se adresează, în egală măsură, cetăţenilor oraşului, rugându-i să sesizeze orice act de vandalism, apelând - prin Dispeceratul Integrat de Urgenţă - tel. 112 (apel gratuit) instituţiile statului abilitate a lua măsuri pentru protejarea bunurilor cetăţenilor, respectiv să se adreseze echipajelor de ordine publică aflate în misiune de patrulare în cartiere.
Primarul municipiului are încredere în puterea de discernământ a târgumureşenilor, fără deosebire de naţionalitate, precum şi în corecta apreciere a eforturilor primăriei pentru asigurarea integrităţii bunurilor cetăţenilor şi ale oraşului.
Msnews.ro zicere
CONTRACT. La jumătatea acestei luni, Primăria Târgu Mureș, prin reprezentantul său (primarul Dorin Florea), a semnat cu sereleul local Oracler Advertising, controlat de Vészi Tibor, un contract pentru servicii de inscripționare bannere.



Serviciile au fost antamate prin procedura cumpărare directă, ca la chioșcul din colțul străzii, și sunt în valoare de 92.254,78 de lei + TVA (echivalentul a aproape 19.400 de euro + TVA).



Firma este o abonată la pușculița publică controlată de edilul Dorin Florea, doar în decembrie 2018 fiind plătită pentru materiale promoționale personalizate cu suma totală de 116.560 (pe trei facturi, toate achitate în 12 decembrie 2018), pe parcursul anului încasând și alți bani (în februarie, de exemplu, 32.281,73 lei pentru materiale promoționale personalizate, iar mai, pentru un “decor panoramic”, 3.230,91 lei).



Actualul contract (nr. 43/15.05.2019) se întinde pe durata a 2 ani și prevede că în 2019 firma lui Vészi va încasa 54.621,84 lei + TVA (echivalentul a aproape 11.500 de euro + TVA), iar în 2020 (atunci e și campania electorală pentru alegerile locale) va încasa 37.632,94 de lei + TVA (echivalentul a 7.900 de euro + TVA).



Pentru că prețurile de piață ale bannerelor sunt de 3-3,5 euro/metru pătrat, rezultă că Primăria va plăti în acest an și anul viitor bannere care pot acoperi o suprafață de peste 5.500 de metri pătrați (spre comparare, un teren de fotbal are aproximativ 6.400 de metri pătrați).



O să fie un oraș frumos colantat. Asta vroiam să vă spun și, iată!, surprinzându-mă că am făcut-o.



Cătălin VISCHI


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.