luni, 15 ianuarie 2018

Pentru ce șmecheri din etnie/gașcă se vrea amenajare de parcări de 13 mp bucata? În orașul în care penalii și condamnații români decontau 800 de euro pe un loc de parcare Senin și nici afacerile pe gășcarul Protekta, Energoplus sau ceilalți nu miros îmbietor! Pe când, DNA, anchetă la afacerile trafi/tracianului Moldovan și vopseaua lui pe asfalt, cu pretenție sau nu de loc parcare?!



Pentru ce șmecheri din  etnie/gașcă se vrea amenajare de parcări de 13 mp bucata? În orașul în care penalii și condamnații români decontau 800 de euro pe un loc de parcare Senin și nici afacerile pe gășcarul Protekta, Energoplus sau ceilalți nu miros îmbietor! Pe când, DNA, anchetă la afacerile trafi/tracianului Moldovan și vopseaua lui pe asfalt, cu pretenție sau nu de loc parcare?!
Atenție, DNA, la golăniile făcute cu banii publici și parcări. Abonații lui Florea din camarilă, etnie și PDL/PNL au înflorit din pomana asta!


Ardealnews zicere:

Municipiul TÎRGU-MUREŞ cu sediul în P-ţa Victoriei nr. 3, telefon 0265-268.330, int. 274, Biroul de Concesionari, Închirieri, Vânzări, fax 0365-455.020 anunţă

NEGOCIEREA DIRECTĂ

în vederea concesionării pe o perioadă de 49 ani a unei suprafeţe de teren de 632 mp aparţinând domeniului public şi privat al municipiului Tîrgu-Mureş, care urmează a fi mobilată astfel:

– extinderea spaţiului din str. Bartok Bela nr. 2 (realizare ansamblu cu edificare de construcţii anexe) şi amenajarea spaţiilor verzi, pe o suprafaţă de 268 mp, şi
– amenajarea unor locuri de parcare (28 locuri de parcare X 13 mp/loc de parcare), pe o suprafaţă de 364 mp.

În vederea participării la negociere, ofertanţii interesaţi sunt invitaţi, începând cu data de 15.01.2018  la sediul instituţiei, din P-ţa Victoriei nr. 3, Biroul de Concesionari, Închirieri, Vânzări, de luni până joi între orele 8-1030  pentru cumpărarea caietului de sarcini în valoare de 50 de lei.

Lista actelor doveditoare, privind calităţile şi capacităţile cerute persoanelor fizice şi juridice interesate, este cuprinsă în partea a doua din Caietul de sarcini – Instrucţiuni pentru ofertanţi.

Ofertele se vor depune la sediul Municipiului Tîrgu-Mureş, P-ţa Victoriei nr. 3, camera 13, până la data de 31.01.2018, ora 12.

Perioada de valabilitate a ofertei este de 60 de zile de la data limită de depunere a ofertelor, perioadă în care preţul ofertei este ferm.

Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul Municipiului Tîrgu-Mureş din P-ţa Victoriei nr.3, camera 45, la data de 01.02.2017, ora 12.

Persoanele interesate de achiziţionarea caietului de sarcini se vor prezenta cu o cerere în care vor fi specificate datele de contact: adresă de corespondenţă, telefon, fax şi adresă email.

Informaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0265-268.330, int. 274, Biroul de Concesionari, Închirieri, Vânzări.

Parcările acoperite foarte scumpe, aranjate pe firma Senin de șmecherașii din Primăria Târgu-Mureș, produc nemulțumiri

Parcările acoperite foarte scumpe, aranjate pe firma Senin de șmecherașii din Primăria Târgu-Mureș, produc nemulțumiri
Toată lumea știe că în an electoral și de criză șmecherașii din primărie vor să lucreze. Desigur, pe firme abonate, pe firme de partid și așa mai departe. Dacă la Târgu-Mureș șmecherașii fac locul de parcare acoperită cu 800 de euro (echivalentul a vreo 18 impozite!) și târgumureșeanul onest sau prostul care votează etnic numai să nu iasă ungurul (de capul lui sau dirijat de cei cu ochi albaștri care semnează cu nume maghiare în presă!), șmecherașii recidivează și au anunțat recent că vor să arunce 100.000 de euro din banii târgumureșenilor pe alte parcări, adică pe vreo 130 de locuri de parcare pentru o mașină! Desigur, câștigătorul va fi tot pomenita firmă Senin, iar dacă mai adăugăm că șmecherașii din primărie mai cumpără și lemn poate ne trezim că inșii fără jenă fac afaceri care să ajute Senin până și din achiziții auxiliare! Să mai spunem că unii prostovani de șefi de asociație care vor să se pună bine cu gașca portocalie au sărit să adune semnături care să motiveze afacerile pe firma Senin și că dobitocii vor să se construiască pe spațiul verde parcările firmei abonate a șefilor lor din primărie? Îi așteptăm pe bandiții care vor să construiască parcări oriunde și oricum, în an de criză și electoral și cu actele care să arate că șefii de asociație au autorizații pentru ocuparea domeniului public și plătesc și impozitele cuvenite, asta ca să vedem cine vă (ne)reprezintă în fața indivizilor fără calificare, dar cu carnet de partid și ca prostovanii din primărie să nu se trezească că au uitat să elibereze autorizații uneltelor lor și să riște și niște procese pentru abuz în serviciu.
Tvmureș.ro dixit:

Lipsa locurilor de parcare provoacă scandal printre tîrgumureşeni. Amenajarea unor locuri de parcare creează însă şi mai multe neînţelegeri. Mai mulţi locatari de pe Bulevardul Pandurilor se declară nemulţumiţi că nu au fost informaţi despre lista celor care vor primi locuri în parcările acoperite şi îi acuză pe reprezentanţii asociaţiei că au făcut lista preferenţial. Reprezentanţii Asociaţiei afirmă că listele vor fi refăcute iar cei care vor primi locurile de parcare vor fi aleşi în funcţie de criteriile impuse prin votul Consiliului Local.

Lipsa locurilor de parcare generează nemulţumiri printre tîrgumureşeni. Dacă în schimb se doreşte construcţia unor locuri de parcare acoperite, mai puţine decât numărul celor care deţin maşini în zonă, scandalul este asigurat.

Câţiva locatari din zona Bulevardului Pandurilor s-au declarat nemulţumiţi de faptul că nu vor avea loc în parcările acoperite ce urmează să se construiască. Mai mult, locatarii afirmă că reprezentanţii asociaţiei de locatari au întocmit preferenţial lista celor care vor primi locurile pentru autovehicule.

 „ Noi nu am fost anunţaţi ceilalţi locatari deci dintr-o sută de maşini 18 cetăţeni vor avea loc de parcare. Noi ceilalţi ce facem mai ales în zona asta care este foarte îngustă şi lşigreu de circulat şi foarte greu găseşti loc de parcare”, a susţinut Mariana Szasz, locatar.

În replică, preşedintele Asociaţiei, Olimpia Ormenişan afirmă că listele vor fi refăcute şi se vor respecta cu stricteţe criteriile stabilite prin Hotărârea Consiliului Local.

 „ Se va reface lista? Lista se va reface şi vom găsi modalităţi să facă repartizarea. Să aibă maşina lui, să nu fie restant la consum deci ceea ce a solicitat Primăria şi să nu aibă maşina lu băiatulş meu că vine şi stă la mine şi aşa mai departe”, a precizat Olimpia Ormenişan, preşedinte asociaţie.

Reprezentanţii Primăriei au declarat că nu îi pot mulţumi pe toţi cei din zonă dar au dat asigurări că repartizarea se va face în mod corect.

 „ Noi avem câteva elemente de bază pentru a putea veni în ajutorul asociaţiilor adică omul trebuie să deţină un autoturism, adresa să corespundă cu talonul autoturismului, să nu mai deţină pe domeniul public un alt garaj, parcare, sau alt tip de construcţie pentru maşinişi prioriutar pe un apartament se repartizează un loc de parcare”, a declarat Florin Moldovan, director ADP.

În zonă se vor da în curând spre folosire 18 locuri de parcare chiar dacă Asociaţia de Locatari are arondate 25 de blocuri, cu aproape 400 de apartamente.


Conform datelor furnizate de Serviciul Administraţiei Domeniului Public privind activitatea în prima jumătate a anului în curs, în municipiu au fost reamenajate în totalitate parcul din strada Rodniciei şi cel din strada Înfrăţirii, fiind în curs de finalizare lucrările la parcurile de pe străzile Dobra, Armoniei, respectiv zona Centrului Cultural Mihai Eminescu.

De asemenea, au fost recondiţionate aproximativ 80 de locuri de joacă, au fost montate 70 de bănci, 100 de coşuri de gunoi şi 25 de foişoare în parcurile de pe raza municipiului. A fost plombată o suprafaţă de peste 1500 de metri pătraţi de gropi din carosabil, o nouă campanie de plombări fiind în curs. Au fost montaţi 50 de stâlpi de iluminat pe strada Gheorghe Doja şi 150 de corpuri de iluminat în diferite zone ale oraşului.

În aceeaşi perioadă au fost amenajate 150 de parcări, urmând ca, din 15 septembrie să înceapă montarea a încă 450 de parcări acoperite.


100.000 de euro de împărțit între Energoplus și Senin, prin mila Primăriei Târgu-Mureș
Cum e an de criză și electoral, abonații la primăria lui Florea sunt serviți cu afaceri. Doar 100.000 de euro din banii târgumureșenilor și probabil că șmecherii din primărie nu se vor opri aici, afacerile cu parcări de câte 800 de euro per loc de mașină fiind prea profitabile!
Anunt de atribuire numarul 156045/25.07.2012


Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA


Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Mures , Romania , Email: licitatie@tirgumures.ro , Tel.: +40 0265268330 , Fax: +04 0365801856


Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA


II.1) Denumire contract Furnizare si montare parcari acoperite
II.2) Obiectul contractului Furnizare si montare parcari acoperite
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 44212320-8 – Diverse structuri (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 326122/09.05.2012 09:02


Sectiunea III: ATRIBUIRE


III.1) Numar de oferte primite 1
Valoare estimata totala 473,600 RON
III.2) Lista contracte

222 / 20.06.2012 472,890 RON

Castigator:
S.C. SENIN PRODEXP S.R.L., lider al asocierii dintre S.C. SENIN PRODEXP S.R.L. si S.C. ENERGOPLUS S.R.L. RO7175379 Bd. 1848, nr. 20/A, ap. 3, TG. MURES, 540429, Mures

Total (fara TVA): 472,890 RON

Citeste mai mult: 100.000 de euro de împărțit între Energoplus și Senin, prin mila Primăriei Târgu-Mureș


Șmecherașii din Primăria Târgu-Mureș simt nevoia să mai facă un cadou de 6000 de euro abonatei Senin Prod, cea cu loc de parcare de 800 de euro, pentru…50 de șezlonguri!

Șmecherașii din Primăria Târgu-Mureș simt nevoia să mai facă un cadou de 6000 de euro abonatei Senin Prod, cea cu loc de parcare de 800 de euro, pentru…50 de șezlonguri!
Cum e an de criză și electoral, firmele abonate trebuie ajutate în continuare și în acest sens administratorii banului public fac ce pot să stoarcă bugetul. Cum orașul nu era plin de mărețele și scumpele realizări ale firmei Senin, șmecherii se gândesc și la …șezlonguri. Astăzi, afacerea șezlong de două persoane. Ca o observație, truda șmecherilor pare în zadar, atâta vreme cât poți face cadou abonatului parcările de 800 euro (pișcot, 4 stâlpi și acoperiș) per mașină parcată !
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures

Cod de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856


Ofertant: SENIN PRODEXP S.R.L.

Cod de identificare fiscala: RO 7175379
Adresa: B-dul 1848 , nr.20/A, ap.3, Targu Mures
Telefon: 0265.219215
Fax: 0265.219215


Detaliu produs / serviciu / lucrare

Denumire: Sezlong tip baldachin cu umbrar pentru doua saltele

CPV: 39113400-1 -
Sezlonguri (Rev.2)

Unitate de masura: bucata

Data publicare: 22.03.2012 10:23

Descriere:
Realizat din cherestea de rasinoase prelucrata si finisata in baituri cu protectie pentru exterior;
Toate lateralele sunt confectionate la latime de 160mm cu grosime de 20mm;
Suportul saltea este confectionat din elemente de sectiune de 90mmx20mm;
Picioarele sunt de sectiune de 80mmx45mm;
Stilpii picioarelor umbrar sectiune 80mmx45mm;
Rama sustinere pinza umbrar din elemente de sectiune de 50mmx20mm;
Dimensiunile de gabarit sunt 2000x1500x2000mm ;
Dimensiunile de saltea pt.acest tip de baldachin este de 2000x600x80mm;
Husa de saltea este tip sac si este din material impermeabil;
Pinza montata pe rama umbrar este tot impermeabila ;
Culorile de pinza se pot alege dintr-un paletar pus la dispozitie ;
La fiecare saltea exista si o perna confectionata din acelasi material ;
Pretul unui baldachin cu umbrar pt. doua saltele este de 645+tva;
Pretul a douja saltele cu doua perne , cu husele aferente si a pinzei umbrar este de 365+tva;


Detaliu achizitie

Denumire: [DA2809159]
Sezlong tip baldachin cu umbrar pentru doua locuri

Cantitate: 50.00
(bucata)

Data initiere: 05.04.2012 14:06

Data limita etapa: 10.04.2012 17:00
( Ofertare )

Pret maximal: 645 RON
(147.46 EUR)

Descriere:
Realizat din cherestea de rasinoase prelucrata si finisata in baituri cu protectie pentru
exterior;
Toate lateralele sunt confectionate la latime de 160mm cu grosime de 20mm;
Suportul saltea este confectionat din elemente de sectiune de 90mmx20mm;
Picioarele sunt de sectiune de 80mmx45mm;
Stilpii picioarelor umbrar sectiune 80mmx45mm;
Rama sustinere pinza umbrar din elemente de sectiune de 50mmx20mm;
Dimensiunile de gabarit sunt 2000x1500x2000mm ;

Afacere cu parcări acoperite de peste 3000 de lei locul de parcare și prin Protekta Line prin pomana Primăriei Târgu-Mureș

Generoasa primărie Târgu-Mureș, care a reușit ca în an electoral să fie autoritate contractantă până și pentru o afacere care s-a dovedit câștigătoare pentru Citadin /Lucrari de reparare a degradărilor la îmbrăcăminți asfaltice (967.741 lei, cu singura ofertă depusă, adică pe firma cunoscută pentru patronul care l-a pârât pe Florea la DNA- încurcate sunt căile domului în an electoral și de criză financiară!) vrea o mică afacere nu doar pentru firma abonată la parcări scumpe și inutile, adică în aer liber și cu un acopeiș deasupra capului. Dacă grosul afacerilor de gen le ia firma Senin, o mică afacere a trebuit făcută și pentru o anume Protekta Line, care este dispusă să facă bugetul local mai suplu cu 1.400 de euro pentru fix două mașini parcate! Pentru proștii care cotizează cu seninătate la taxe și impozite ca băieții veseli și de partid să facă afaceri pe firme de partid, de rude sau chiar pe firme fără pile, o problemă de matematică: în câți ani s-ar amortiza din chirie un loc de parcare de 700 de euro? Cam în 18 ani, când locul de parcare respectiv e oale și ulcele? Calculul este bine de făcut și pentru alte realizări ale epocii... pedeliste, cu milioane de euro vârâți pe firme apropiate și/sau de inși din partid, la Platou, Weekend, la patinoare, pentru a afla cum sunteți luați de fraieri cu investiții care nu se vor amortiza niciodată și care sunt făcute doar pentru a se da un ban la firme afectate de criză și care trăiesc aproape exclusiv din pomana banilor publici!





Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures



Cod de identificare fiscala: 4322823

 Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures

 Telefon: +40 0265268330

 Fax: +04 0365801856





Ofertant: PROTEKTA LINE S.R.L.



Cod de identificare fiscala: RO 16785538

 Adresa: Str. Mureseni, Nr.11, Targu Mures

 Telefon: 0265252099

 Fax: 0265252102

Mega-afacere cu 28 de locuri de parcare, desigur la Târgu-Mureșul controlat de șmecherașii PDL. În caz că nu știți, bandiții din primărie dau 800 de euro și pe un singur loc de parcare, prin firma Senin!

Afacerile dedicate ale șmecherașilor din primărie, pe firme de obicei ale PDL sau ale camarilei, au pus la cale afacerea cu  concesionare teren pentru amenajare spații verzi și parcări. Ca idee, șmecherașii din Primăria Târgu-Mureș au ajuns să dea și 800 de euro (peste 3.400 lei!) pe un singur loc de parcare pentru o mașină. Calculați în câți ani, minimum 18, se amortizează banii dați cu dărnicie de bandiți. Desigur, vor fi și proști care vor spune: bine că se construiesc parcări, deși alea sunt din banii proștilor și cretinii își parchează mașina ca și până atunci, tot în acelați loc (parcarea comunistă) și în fața blocului! USL-iști, voi nu aveți de dat banii pe parcările firmelor voastre, îi lăsați pe șmecherașii de la PDL Mureș să-și facă numărul? Voi nu aveți niscaiva obligații după alegeri, cum au de obicei borfașii PDL?

1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Municipiul Targu Mures, Piata Victoriei nr. 3, Targu Mures, judetul Mures, telefon 0265/268330 int. 274, fax 0365/801856, e-mail: licitatie@tirgumures.ro.

2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Concesionarea unei suprafete de teren de 632 mp apartinand domeniului public si privat al municipiului Targu Mures, care urmeaza a fi mobilata astfel: – extinderea spatiului din str. Bartok Bela nr. 2 si amenajarea spatiilor verzi, pe o suprafata de 268 mp; – amenajarea unor locuri de parcare (28 locuri de parcare X 13 mp/loc de parcare), pe o suprafata de 364 mp.

3. Informatii privind documentatia de atribuire:

3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi procurata de la sediul municipiului Targu Mures, Piata Victoriei nr. 3, camera 85.

3.2. Denumirea si adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Concesionari, Inchirieri, Vanzari si respectarea disciplinei contractuale din cadrul Primariei municipiului Targu Mures.

3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 54/2006: Costul documentatiei de atribuire este de 50 lei.

3.4. Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 11.01.2013.

4. Informatii privind ofertele:

4.1. Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2013, ora 10.00.

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Ofertele se vor depune la sediul municipiului Targu Mures, Piata Victoriei nr. 3, camera 13.

4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar.

5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.01.2013, ora 12.00, la sediul municipiului Targu Mures din Piata Victoriei nr. 3, camera 45.

6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Comercial Mures, Str. Justitiei nr. 1, 0265-262010.

7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 5.12.2012.

A început acţiunea de marcare a străzilor în Tîrgu Mureş
Luni, 23 Martie 2015 14:27 | Imprimare | Email
Marime text:
În cursul zilei de duminică, Primăria Tîrgu Mureş a început acţiunea de marcare a străzilor din municipiu. „Am demarat acţiunea de marcare a străzilor din întreg municipiul Tîrgu Mureş. Este vorba de o suprafaţă de 10.000 de mp de marcaj longitudinal, respectiv 10.000 de mp de marcaj transversal. Ne bucurăm că şi vremea este de partea noastră, astfel că, în câteva zile vom finaliza aceste lucrări Tîrgu Mureşul întâmpinând primăvara cu o faţă nouă. Valoarea investiţiei se ridică la suma de 338.000 de lei, la care se adaugă TVA, suma provenind de la bugetul local”, a declarat viceprimarul municipiului Tîrgu Mureş, Claudiu Maior. Menţionăm că executantul marcajelor rutiere este SC Trafi Serv SRL.


Citeste mai mult: Ziua de Cluj dixit: afaceristul de la Tracia Trade – în legătură cu soția lui Apostu !
Ziua de Cluj dixit: afaceristul de la Tracia Trade – în legătură cu soția lui Apostu !
Ca unul care a scris printre primii de ingeniozitatea/șmecheria/nesimțirea unora din PDL de a face afaceri cu firme care câștigă mereu la primării PDL salut articolul din Ziua de Cluj, care dovedește cum se lucrează la șmecherii din PDL. Aștept controalele necesare pentru afacerile legate de primării PDL, nu doar pentru parcările Tracia Trade, despre care am scris că existau în Turda, Târgu-Mureș, Alba Iulia și Reghin, adică în 3 orașe PDL, ci și pentru afacerile Astor (Târgu-Mureș, Cluj-Napoca), pentru proiectările de Weekend și parcări subterane, prin firmă abonată (Cluj-Napoca și Târgu-Mureș), pentru Studcard (pornit ca în campanie electorală să aducă voturile proștilor pentru transportul studenților în Târgu-Mureș, Arad, Cluj-Napoca și Oradea pe firmele nemâncaților din PDL), pentru reabilitările termice, termopanele, pentru transportul terestru ocazional al primăriilor pe firmă de ales, pentru susținerea pe banii fraierilor a echipelor de fotbal (Cluj-Napoca și Târgu-Mureș), pentru Rosalul lui Prigoană pe primării PDL (Luduș, Ploiești etc.), pentru publicitate pe televiziuni de promovare a pedeliștilor (Realitatea, Știi TV) și pe firma lui Felix Tătaru și așa mai departe, pentru toate controalele viermilor de la PDL care câștigă doar  politic și din interes licitații la șefii lor de partid! Și ca poantă, parcarea Tracia Trade în Turda era cotată la 50 de bani pentru 30 de minute, în timp ce firma respectivă lua fraierului de târgumureșean care votează etnic, ca să nu fure ungurul ce poate fura foarte bine românul, 3 lei, pentru o oră de staționare. Familie mare (de partid), remunerație mică?! Și tot ca poantă, dacă parcați corect în Târgu-Mureș și le dați șmecherilor 3 lei pe oră faceți o plată în contul unei firme care are sediul la exact adresa pe care o are și alt băiat deștept de pe lângă partid, cel care ridică mașinile! Despre afacerile cu parcările acoperite prin Senin nici nu are rost să mai comentăm, pentru că prostul de târgumureșean plătește, din bugetul local ca niște băieți deștepți să facă locul de parcare pentru 800 de euro bucata (calculați că șmecherii fac, doar la 30 de locuri de parcare, 100.000 de lei!) iar despre cum se fac parcări pe trotuare și treceri  de pietoni, sub nasul poliției rutiere care se dovedește cu frică de politruci, mai bine să nu mai spunem nimic câtă vreme polițistul polițist e cu frică de tovarăși, iar comunitarii sunt conduși de cadre provenind din SRI.
http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/administratorul-parcarilor-din-orase-portocalii-conectat-la-apostu–81684.html
Datele din dosarul de corupţie al primarului suspendat Sorin Apostu arată că acesta este un apropiat al omului de afaceri Horaţiu Moldovan, patron al firmei Tracia Trade, care administrează parcările cu plată din Târgu-Mureş şi Turda. Până recent a avut şi parcările din Alba Iulia, însă Consiliul Local a votat în decembrie desfiinţarea contractului pe motiv că firma nu şi-a plătit redevenţa către primărie. De asemenea, contractul din Târgu-Mureş a fost intens dezbătut, presa locală arătând că preţurile practicate sunt prea mari, iar firma nu investeşte nimic în parcări.
Procurorii Direcţiei Naţionale Anticorupţie (DNA) au prezentat în dosarul trimis în judecată la Curtea de Apel că Sorin Apostu se întâlnea la restaurante sau la domiciliul său cu diverşi oameni de afaceri care aveau o relaţie contractuală cu Primăria Cluj-Napoca. Un exemplu este turcul Mustafa Bekar, asociat la firma Kiat Group, care a fost fotografiat intrând în casa lui Apostu. “Derularea acestei întâlniri a fost fixată şi prin mijloace de supraveghere operativă, la dosarul cauzei fiind ataşat procesul-verbal cu rezultatul acestei supravegheri, precum şi planşa foto din care rezultă că în 11.10.2011, în intervalul orar 18:12-18:33, Bekar Mustafa a intrat la domiciliul inculpatului Apostu Sorin, unde a avut o întâlnire cu acesta”, se arată în rechizitoriu.
Procurorii susţin că întâlnirile lui Apostu erau stabilite telefonic cu oamenii de afaceri de către soţia acestuia, avocata Monica Apostu, inculpată şi ea în dosar. “Astfel de întâlniri cu diverşi oameni de afaceri au mai fost stabilite de învinuita Apostu Monica, sens în care arătăm întâlnirile fixate, potrivit convorbirilor din 28 septembrie 2011 şi 12 octombrie 2011, 17 octombrie 2011, când a discutat cu numitul Moldovan Horaţiu, patron al societăţii Tracia Trade Exim Târgu-Mureş”, se arată în rechizitoriul cazului. Tracia Trade este o firmă care iniţial a avut sediul social în Cluj-Napoca, mutându-l în 2001 în Târgu-Mureş. Societatea a primit de-a lungul timpului contracte de administrare a parcărilor din municipii conduse de primari din PDL, precum Târgu-Mureş, Alba Iulia şi Turda.
Consiliul Local Alba Iulia a votat în decembrie încetarea contractului încheiat cu Tracia Trade Exim privind exploatarea parcărilor publice cu plată. Hotărârea a intrat în vigoare la 1 ianuarie. Neînţelegerile financiare dintre cele două părţi s-au acutizat în ultimul an. Reprezentanţii Tracia Trade au solicitat încetarea pe cale amiabilă a contractului, susţinând că are de plătit administraţiei locale o sumă de aproximativ 300.000 de lei, în timp ce primăria ar trebui să-i plătească 508.000 de lei. Reprezentanţii administraţiei locale au fost de acord cu încetarea colaborării, dar susţin că primăria nu datorează nici un leu şi revendică suma de 303.000 de lei, reprezentând redevenţa neplătită de firmă timp de doi ani plus penalităţile de întârziere. Situaţia va fi lămurită în instanţa de judecată, existând mai multe procese între Consiliul Local Alba Iulia şi Tracia Trade.
Contractul din Târgu-Mureş a fost contestat în nenumărate rânduri de căteţeni din oraş sau de către politicieni din opoziţie, aşa cum arată presa locală. Modul de executare a acestuia s-a aflat şi în atenţia Curţii de Conturi Mureş, care a acuzat în anii trecuţi firma că nu a virat la buget obligaţiile pe care şi le-a asumat sau că a “umflat” nejustificat cheltuielile, fără a face vreo investiţie în parcări, pentru ca astfel să plătească cât mai puţini bani administraţiei locale. Interceptările din dosar arată că Apostu se întâlnea cu un alt om de afaceri din Târgu-Mureş, Petrică Sala, administrator al firmei care a pus piatră cubică pe străzile pietonale din Cluj-Napoca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.