Unde
a fost maghiarul de la Izorep și unde a ajuns
O firmă cu contracte pe
bani publici și cu mult mai puțin succes în ultimii ani la românul declarat și
adevărat Florea, Izorep, e în ceva urât mirositor, care impune vânzare de
active. Ca idee despre ce firmă era vorba, cu mențiunea că doar ANI poate
verifica dacă nevasta soțului său era în ceva incompatibilitate cu funcția la
Inspectoratul școlar și cu lucrările pe școli din familie.
Altă minune:
Valoarea Contractului:
1.631.631 RON
Castigatorul
Licitatiei: SC IZOREP SRL
Anunt de atribuire
numarul 5923/17.07.2007
Informatii anunt de
participare asociat 5993
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e)
de contact: Maria-Magdalena Grama, Tel.0265-268330, Email:
licitatie@tirgumures.ro, Fax: 0365-801856, Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala
sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea
atribuita contractului de autoritatea contractanta
Mansardare
Colegiul National Al. Papiu Ilarian
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice
mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea
contractanta
Locul principal de
executare: Colegiul National Al. Papiu Ilarian
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de mansardare
si compartimentare a podului existent al cladirii si dotare cu utililitatile
necesare (incalzire, instalaltii sanitare, instalatii electrice)
II.1.5) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
45422000-1 - Lucrari de
dulgherie (Rev.1)
20300000-9-Dulgherie si
tamplarie din lemn pentru constructii (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de
instalatii pentru cladiri (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de
instalatii electrice (Rev.1)
45315000-8-Lucrari de
instalare de echipamente de incalzire si de alte echipamente electrice pentru
cladiri (Rev.1)
II.1.6) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala
finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala
finala a contractului sau a contractelor
1, 631, 631RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Oferta cea mai
avantajoasa d.p.d.v. economic
IV.2.2) S-a organizat o
licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V :
ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 240
Denumirea: Mansardare si reamenajare la Colegiul National Al. Papiu Ilarian
V.1) Data atribuirii
contractului 6/21/2007
V.2) Numarul de oferte
primite 4
V.3) Numele si adresa
operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC IZOREP SRL
Adresa postala: str.
Gheorghe Doja nr. 76, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540232, Romania,
Tel.0265-260278
V.4) Informatii privind
valoarea contractului
Valoarea totala finala
a contractului
Valoarea: 1631631.00
Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar
putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de
fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul
Dinicu Golescu, nr.38, et 4 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal:
010873, Romania, Tel.021-3199538/123.211, Fax: 021-3118095
Organismul competent
pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Tirgu-Mures,
Serviciul juridic si contencios administrativ
Adresa postala: P-ta
Victoriei nr. 3, Localitatea: Tirgu-Mures, Cod postal: 540026, Romania,
Tel.0265-268330
VI.4) Data expedierii
prezentului anunt
16.07.2007 15:24
La începutul acestei
luni, Municipiul Tîrgu Mureş, reprezentat prin primarul dr. Dorin Florea, a
semnat contractul privind realizarea proiectului „Mansardare şi reamenajare la
Colegiul Naţional „Alexandru Papiu Ilarian”, contract în valoare de 2.285.141,
54 de lei. Suma este asigurată în proporţie de 98% din Fondul European de
Dezvoltare şi Bugetul de Stat, iar 2% reprezintă contribuţia Municipiului Tîrgu
Mureş.
Proiectul este cuprins
în Programul Operaţional Regional, Axa prioritară 3 – Îmbunătăţirea
infrastructurii sociale, domeniul major de intervenţie 3.4 – Reabilitarea,
modernizarea, dezvoltarea şi echiparea infrastructurii educaţionale
preuniversitare, universitare şi a infrastructurii pentru formare profesională
continuă.
„Obiectivul general al
proiectului îl constituie îmbunătăţirea calităţii infrastructurii de educaţie
şi dotarea corespunzătoare a prestigioasei instituţii de învăţământ
târgumureşene pentru asigurarea accesului la un proces educaţional la standarde
europene şi a creşterii participării populaţiei şcolare la procesul de
învăţământ în condiţii optime,” a precizat primarul Dorin Florea.
„Realizarea proiectului
presupune: amenajarea a 16 săli de curs, două magazii, două spaţii tehnice
pentru tablou general, două grupuri sanitare, realizarea lucrărilor de
intervenţie la pereţii de compartimentare, izolarea termică a acoperişului cu
vată minerală pe porţiunea mansardată, asigurarea iluminării naturale a
spaţiilor de la mansardă prin decuparea învelitorii şi montarea unor ferestre,
racordarea instalaţiilor termice şi electrice de la mansardă la instalaţiile
existente în clădire, placarea grupurilor sanitare cu faianţă şi gresie pe
pardoseală, montarea de parchet laminat în sălile de curs”, a detaliat, la
rândul său, viceprimarul Claudiu Maior.
Perioada de implementare a proiectului
este de 10 luni, respectiv 4 decembrie 2014 – 4 octombrie 2015.
Biroul de presă al
primăriei
II.1) Denumire contract
Primaria Municipiului Reghin
II.2)
Obiectul contractului amenajari interioare la Gradinita de copii cu Program
Normal nr.3 din Municipiul Reghin, jud. Mures
II.3) Tip contract
Lucrari
II.4) CPV 45453000-7 –
Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.5) Criteriu de
atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de
participare
11:03
Sectiunea III:
ATRIBUIRE
III.1) Numar de oferte
primite 10
Valoare estimata totala
474,030 RON
III.2) Lista contracte
2 / 12.01.2011
196,139.35 RON
Castigator:
SC IZOREP SRL RO6169018
Str. Gheorghe Doja, nr. 76, Targu Mures, 540232, Mures
Total (fara TVA):
196,139.35 RON
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.