miercuri, 13 ianuarie 2021

DNA-ule, ceva deranj la PFA-urile cu care se intră în Primăria Târgu-Mureș?!

DNA-ule, ceva deranj la PFA-urile cu care se intră în Primăria Târgu-Mureș?!

După flăcăul Claudiu Maior, angajat în două zile de la înființarea PFA la șeful lui de partid și de dosare cu fapte de corupție (doh!), avem azi un editorialist de publicație on-line care intră fără concurs în primărie și pe 8000 de lei lunar. Dacă în cazul primului se zice că avea o diplomă de inginer, cu care deconta servicii religioase și de divertisment, cu plăcere DNA Târgu-Mureș, conform actelor ANI!, în cazul celui din urmă nu știm dacă are vreo școală în afară de cea obligatorie, adică 12 clase. Situația e valabilă și la alți consilieri de oameni cu facultate, pe care îi bănuim că au doar 12 clase și că nu ar putea consilia pe nimeni, la nivelul respectiv! 

DNA, atenție și la încadrarea PFA-urilor din Primăria Târgu-Mureș, foste, închise anul trecut sau actuale, la lipsa certificatelor de breaslă, la dovada sau nu a calificării în domeniul în care se angajează prestatorii, atenție la băieții români care intermediau publicitatea, dată la presa bovină fără licitație și cu albire ten obraz gros. Atenție și la atârnătorii de consiliatori ai consilierilor de absolvent cu studii superioare, căutați firmele găștii, afacerile cu primărie, pentru că pământul se învârte, toate mizeriile făcute de gașcă  care a tras în primăria inculpaților români inși fără experiență, fără calificare, fără studii necesare, cu carnet de partid, cu sectele necesare și domeniul de activitate al unor borfași care au ajuns să facă altceva decât scrie în obiectul de activitate, pentru a pune mâna pe bani în partid, sectă, etnie.

 https://www.onrc.ro/index.php/ro/inregistrarea-pfa-cum-se-atesta-pregatirea-sau-experienta-profesionala

 

Dacă doriţi să vă autorizaţi ca persoană fizică, pentru a desfăşura anumite activităţi economice, sunt necesare condiţii de pregătire sau capacităţi profesionale pe care trebuie să dovediţi că le îndepliniţi. În acest sens, la cererea de înregistrare în registrul comerţului şi de autorizare a funcţionării, trebuie să atașați anumite documente.

Potrivit reglementărilor în vigoare, pregătirea sau experienţa profesională se pot atesta, după caz, cu documente precum:

  • diploma, certificatul sau adeverinţa prin care se dovedeşte absolvirea unei instituţii de învăţământ;
  • certificatul de calificare profesională sau de absolvire a unei forme de pregătire profesională;
  • certificatul de competenţă profesională;
  • cartea de meşteşugar;
  • carnetul de muncă / adeverinţă de vechime în muncă;
  • declaraţia de notorietate cu privire la abilitatea de a desfăşura activitatea pentru care se solicită autorizarea, eliberată de primarul localităţii respective (în mod gratuit în cazul meseriilor tradiţionale artizanale);
  • atestatul de recunoaştere şi/sau de echivalare pentru persoanele fizice care au dobândit calificarea în străinătate;
  • atestatul de recunoaştere a calificării dobândite în străinătate, în afara sistemului de învăţământ, orice alte dovezi care să ateste experienţa profesională.

Aceleași formalități sunt necesare și în cazul înmatriculării întreprinderilor individuale şi întreprinderilor familiale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.