vineri, 15 ianuarie 2021

Genial: Funeriu câștigă un proces pentru că sindicatul refuză să prezinte averea șefilor!

Genial: Funeriu câștigă un proces pentru că sindicatul refuză să prezinte averea șefilor!

Se știe de ce sunt în stare sindicatele, mai ales din învățământ și sănătate, ce nenorociri fac liderii, ce bani se fură de la amărâtul nesindicalist, pe motiv de taxe de nesindicalism, fără anchete DNA la furtul calificat și folosirea banilor de manageri și șefia sindicatelor, ce bani privați oferă ăștia managerilor incompetenți, prin achiziții demente făcute de sindicate și așa mai departe. Să câștigi un proces pentru că sindicaliștilor le e frică să afle prostimea ce bani învârt, e genial! Poate acum le spune cineva proștilor că e taxa de sindicalism aplicată la venit e o altă hoție cruntă, când un ins cu 12 clase cotizează un sfert cât i se ia unui fraier cu facultate și mai e și o sumă dublă față de banii luați de stat pentru asigurarea de șomaj! Așa se fură românește!

 

Stimați profesori: vă anunț că avocata mea, doamna Roxana Iliescu

, vă mulțumește pentru suma de 3700 de lei încasată de la dumneavoastră prin grija sindicatului USLIP Iași*.

USLIP Iași m-a dat în judecată pentru afirmația "sindicatele sunt structuri cvasi-mafiote".

USLIP a renunțat la judecată după ce am cerut instanței, pentru a mă apăra, să oblige sindicatul să îmi prezinte averea și veniturile liderilor. A renunțat sub un alt pretext, dar e bine de știut că respectivul sindicat, condus de un anume domn cu nume predestinat activităților "sindicale", Laviniu Lăcustă, deține o agenție de turism și o casă de creditare. Și cine știe ce alte chestii deține "sindicatul" atâta timp cât a evitat să prezinte inventarul și veniturile liderilor. Găsiți în comentarii întreaga apărare.

În urma acestei aventuri judiciare îmi dau seama că e important ca liderii sindicali să fie obligați să prezinte declarația de avere.

Aștept alte procese dacă au bani de aruncat pe fereastră.

* în fapt USLIP mi-a rambursat mie, prin avocat, banii pentru reprezentare pe care i-am plătit doamnei avocat. Bilanțul aventurierului judiciar Lăcustă: USLIP pierdere de 3700 lei (de fapt pierdere 6000 lei pentru că și avocata lui Miclea a încasat într-un proces similar), Funeriu: zero lei, dar i-am umilit public, ceea ce e priceless, avocat Roxana Iliescu plus 3700 lei).

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.