Aproape 200.000 de euro de la Primăria Târgu-Mureș pentru imaginea
celor doi penali PNL, Maior și Florea. Atenție, DNA la banii târgumureșenilor,
atenție și la banii luați repetat de intermediarul Cătană, zis Zereș 2!
http://www.achizitiipubliceonline.ro/177887-servicii-de-publicitate-media-prin-intermediul-mijloacelor-de-informare-n-masa-consultanta-n-publicitate-si-gestionare-publicitara-primaria-municipiului-tirgu-mures-722689-0/
http://www.achizitiipubliceonline.ro/177887-servicii-de-publicitate-media-prin-intermediul-mijloacelor-de-informare-n-masa-consultanta-n-publicitate-si-gestionare-publicitara-primaria-municipiului-tirgu-mures-722689-0/
9 august 2017
Autoritate contractanta: Primaria
Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt: 177887 / 09.08.2017
Denumire contract: Servicii de publicitate media prin intermediul
mijloacelor de informare în masa, consultanta în publicitate si gestionare
publicitara
Moneda in care se transmite
oferta de pret: RON
Planuri anuale de achizitii
publice
An Denumire plan Denumire detaliu
plan
2017 PAAP 2017 Servicii de
publicitate media prin intermediul mijloacelor de informare în masa,
consultanta în publicitate si gestionare publicitara
Sectiunea I: AUTORITATEA
CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si
punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei
nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Punct(e) de
contact: NICOLETA ALINA DAMIAN , Tel. +40 0265268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine
informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact
mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele
suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de
achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact
mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de
participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact
mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
-Servicii generale ale administratiilor
publice
Autoritatea contractanta
actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate media
prin intermediul mijloacelor de informare în masa, consultanta în publicitate
si gestionare publicitara
II.1.2) Tipul contractului si
locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a
serviciilor
Servicii
16 – Servicii in afara celor cuprinse
in Anexa II
Locul principal de prestare:
Municipiul Tîrgu Mures
Codul NUTS: RO125 – Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind
acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a
contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de publicitate media
prin intermediul mijloacelor de informare în masa, consultanta în publicitate
si gestionare publicitara
1.Serviciile de publicitate media
se realizeaza prin intermediul mijloacelor de informare în masa, consultanta în
publicitate si gestionare publicitara.
Caracteristicile generale ale
serviciilor dorite sunt urmatoarele:
– aparitii in presa scrisa
nationala prin intermediul unui cotidian central;
– aparitii in presa scrisa locala
prin intermediul cotidianelor locale de limba româna si maghiara;
– aparitii in presa scrisa locala
prin intermediul periodicelor (saptamânale) de limba româna si maghiara;
– aparitii in cadrul presei audio
locale;
– aparitii in cadrul presei TV
locale;
– aparitii in cadrul presei
online locale
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 – Servicii de
publicitate (Rev.2)
79341100-7 – Servicii de
consultanta in publicitate (Rev.2)
79341400-0 – Servicii de campanii
de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub
incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul
contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de publicitate media
Valoarea totala estimata a
achizitiei este de 722689.07 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 722,689.07 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data
atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII
JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la
contract
III.1.1) Depozite valorice si
garantii solicitate
Garantia de participare este de:
7200 lei. Echivalenta pentru o Garantie de participare (constituita printr-un
instrument de garantare, respectiv, scrisoare bancara sau polita de asigurare)
depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei
limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Modul de constituire a garantiei de
participare conform prevederilor art.36 din
HG 395/2016 prin virament bancar în contul
nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un
instrument de garantare emis în
conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care
se prezinta în cuantumul si pentru perioada prevazuta în documentatia de
atribuire. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu
perioada de valabilitate a ofertei. Conform prevederilor H.G. nr.866/2016,
instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei de participare
se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe
baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Dovada
constituirii garantiei de participare se va scana si se va atasa in SEAP la
sectiunea Documente de calificare cel mai tarziu la data si ora limita
stabilita pentru depunerea ofertelor. Cuantumul garan?iei de buna execu?ie va
fi de maxim 5% din valoarea contractului fara TVA. Garan?ia de buna execu?ie se
constituie în termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului de
achizi?ie publica. Modul de constituire a garantiei de buna executie: – in
numerar (pentru valori mai mici de 5.000 lei), prin virament bancar sau printr-un
instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de
o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate
pentru facturi partiale, conform prev. Art. 40 alin. (1) si (3) din HG
395/2016. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conform
prevederilor Art. 40 alin. (4) – (9) din HG 395/2016. Garantia de buna executie
se va restitui conform prevederilor art. 42, alin. (2) din HG 395/2016
III.1.2) Principalele modalitati
de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al Municipiului
Târgu Mures
III.1.3) Forma juridica pe care o
va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 53. din
Legea privind achizitiile publice nr 98/2016; Asociere conform art. 66. din
Legea privind achizitiile sectoriale nr 99/2016; Asociere conform art. 39. din
Legea privind concesiunile de lucrari si concesiunile de servicii nr 100/2016.
III.1.4) Executarea contractului
este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati
necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii cu privire la
neincadrarea in prevederile art. 164 din Legea 98/2016
Nota: se solicita atat
ofertantului asociat, subcontractantului cat si tertului sustinator
2.Informatii cu privire la
neincadrarea in prevederile art.165 din Legea 98/2016
Nota: se solicita atat
ofertantului asociat, subcontractantului cat si tertului sustinator
3. Informatii cu privire la
neincadrarea in prevederile . art. 167 din Legea 98/2016.
Nota: se solicita atat
ofertantului asociat, subcontractantului cat si tertului sustinator
4. Informatii cu privire la
neincadrarea in prevederile art.59 si 60 din Legea nr.98/2016
Informatiile solicitate pentru
neincadrarea in prevederile art. 59 si 60 din Legea nr.98/2016 sunt solicitate
si subcontractantului si tertului sustinator, daca este cazul
Precizam ca persoanele care detin
functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, în ceea ce priveste
organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
Primarul Municipiului Targu-Mures
Dorin Florea, Secretarul Municipiului
Targu-Mures Szoverfi Vasile,, Directorul
Economic al Municipiului Targu-Mures Naznean
Ana, Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei
Contractuale Damian Alina;
Membrii Consiliului Local ai
Municipiului Targu-Mures :
Papuc Sergiu Vasile, Makkai
Grigore, Peti Andrei, , Magyary Elod, Szaszgaspar Barnabas, Csiki Zsolt, Bakos
Levente Attila, Bako Szabolcs, Furo Judita, Mozes Levente Sandor, Kovacs Lajos
Alpar, Matei Dumitru, Benedek Theodora Mariana Nicoleta, Miculi Vasile, Dumitru
Pavel, Moldovan Calin, Todoran Liviu Radu, , Bratanovici Cristian, Pui
Sebastian Emil, Bogosel Constantin, Balas Radu Florin, Hermann Mark Cristian,
Gyorfi Julia
Membrii comisiei de licitatie :
Membrii plini: – Andone Alexandra, Iernu?an Oana ,Mirela Vlaic. Blaga Zatreanu
Cosmin Simion .
Membrii inlocuitori: Horhat
Alina, Pop Codru?a, Zsuzsanna Janosi
Ofertantii/candidatii
(inclusiv asociatii/subcontractantii/tertii sustinatori) au obligatia
completarii si prezentarii initiale a DUAE ca prima dovada a neincadrarii in
situatiile de excludere si a indeplinirii cerintelor de capacitate.
Documentele
justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE
urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre
ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra
ofertelor admisibile.
Documente de confirmare:
– Cazierul judiciar al
operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere
sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au
putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum
rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv.
– Certificat constatator privind
plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de
D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii restante la
momentul prezentarii.
– Certificat privind plata
obligatiilor catre bugetul local care sa ateste ca operatorul economic nu are
datorii restante la momentul prezentarii.
– Persoanele juridice straine vor
prezenta documente echivalente valabile la momentul prezentarii, emise in
conformitate cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta.
– Daca este cazul operatorii
economici vor prezenta documente prin care se demonstreaza faptul ca pot
beneficia de derogarile prevazute la art.166(2), 167(2) si art 171 din Legea
98/2016.
– Alte documente edificatoare,
dupa caz.
Se va prezenta DUAE, accesand
urmatorul link:https//ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter
!!!Nota:
1.Nedepunerea DUAE odata cu
oferta (inclusiv pentru asociat/ter? sus?inator) atrage respingerea acesteia ca
inacceptabila.
2.Se vor depune, odata cu DUAE,
urmatoarele documente : angajamentul ferm al ter?ului sus?inator din care
rezulta modul efectiv în care se va materializa sus?inerea acestuia, a
acordului de subcontractare ?i/sau a acordului de asociere, dupa caz.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate:
Operatorii
economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in
conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este
legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a
constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza
activitatile care fac obiectul contractului.
Modalitatea
de indeplinire – completarea DUAE, urmand ca documentul justificativ, respectiv
certificatul ONRC sau pentru ofertantii straini, documentul echivalent emis in
tara de rezidenta, va fi prezentat la solicitarea autoritatii contractante doar
de catre ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de
atribuire asupra ofertelor admisibile.
! Nota: In cazul unei asocieri,
formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre
fiecare membru al asocierii, pt.partea din contract pe care o realizeaza.
Pentru subcontractanti se aplica prevederile art.51 alin.2 din H.G.395/2016, cerinta
aplicandu-se inclusiv pentru acestia si/sau terti sustinatori care completeaza
informatiile aferente situatiei lor la nivelul unui DUAE distinct;
Persoanele juridice straine vor
prezenta documente echivalente, emise in conformitate cu legislatia aplicabila
in tara de rezidenta. Se va completa in acest sens DUAE, urmand ca documentele
justificative sa fie prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante
doar de catre ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de
atribuire asupra ofertelor admisibile.
III.2.2) Capacitatea economica si
financiara
Informatii si formalitati
necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si
financiara
Informatii privind cifra de
afaceri – conform art. 175, alin. (1) si alin (2) lit. a, din Legea nr. 98/2006
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei medii a
cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2014, 2015, 2016) cu o valoare de
cel putin: 1.440.000 lei.
În cazul unei oferte comune
capacitatea economica ?i financiara a operatorului economic este sus?inuta în
conformitate cu art.184 din Legea nr.98/2016
Nivel(uri) specific(e) minim(e)
necesar(e)
Se
va completa in acest sens DUAE, conform Notificarii 240/2016 a ANAP, urmand ca
documentele justificative care demonstreaza solicitarea cerintei (cum ar fi
bilanturi contabile, audituri financiare sau alte documente, în masura în care
acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a
ofertantului) sa fie prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante de
catre ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire
asupra ofertelor admisibile. Ofertantul
clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor
admisibile face dovada îndeplinirii cerin?elor referitoare la situa?ia
economica ?i financiara in conformitate art. 177 din Legea nr. 98/2016 Pentru echivalenta leu-alta valuta se va folosi cursul mediu
anual BNR pt. anii 2014, 2015 si 2016, disponibil pe adresa www.bnr.ro. Se
aplica prevederile art. 196 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile
publice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati
necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informa?ii privind experien?a
similara Ofertan?ii vor prezenta o lista a
principalelor prestari de servicii similare prestate în
cursul unei perioade care acopera cel mult ultimii 3 ani, cu indicarea
valorilor, datelor si a beneficiarilor publici sau privati, indiferent daca
acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Operatorii
economici vor trebui sa faca dovada ca suma valorilor, serviciilor prestate,
incluse în contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul
economic ca dovada a experientei lor similare,(servicii similare comparabile cu
cele care fac obiectul contractului) sa fie de cel putin 720.000 lei, la
nivelul a unu sau mai multe contracte.Prin sintagma Servicii
similare se intelege servicii de publicitate.
Autoritatea contractanta va
solicita ofertantului clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de
atribuire asupra ofertelor admisibile pentru confirmarea datelor declarate in
DUAE certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de
catre clientul beneficiar care sa confirme prestarea serviciilor similare cu
cele prevazute in caietul de sarcini. Lista va fi insotita de
certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de
catre clientul beneficiar care sa confirme prestarea serviciilor similare cu
obiectul de activitate al contractului. Certificatele/documentele trebuie sa
cuprinda cel putin elementele de identificare ale contractului pentru care sunt
emise (numar si data contract, calitatea prestatorului – contractant unic,
membru intr-o asociere si procentul sau de participare, subcontractant si
partea de contract realizata, denumire obiect contract, inclusiv o descriere
succinta a obiectului contractului, valoarea contractuala realizata exprimata
in lei fara TVA, perioada de prestare.)
În cazul unei oferte comune
capacitatea tehnica ?i/sau profesionala a operatorului economic poate fi
sus?inuta în conformitate cu art.182 din Legea nr.98/2016.
Subcontractare
Daca este aplicabil, ofertantii
includ informatiile cu privire la subcontractanti în DUAE.
În cazul în care ofertantul
utilizeaza capacitatile subcontractantului/ subcontractantilor pentru a
îndeplini criteriile de calificare, se va prezenta câte un formular DUAE
separat pentru fiecare dintre respectivii subcontractanti, completat si semnat
în mod corespunzator de catre fiecare dintre acestia.
Odata cu depunerea DUAE se va
prezenta, dupa caz, angajamentul tertului sustinator, acordul de asociere si
acordul de subcontractare.
Subcontractantii precizeaza în
DUAE informatiile aferente criteriilor de calificare pe care le îndeplineste
mentionând numarul si data contractului/acordului de subcontractare pentru
partea propusa pentru subcontractare.
Daca prin subcontractant nu se
îndepline?te o cerin?a de calificare, atunci acesta va prezenta DUAE doar în
scopul demonstrarii neîncadrarii în motivele de excludere..
Operatorul economic clasat pe
primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile
va face dovada îndeplinirii cerin?elor de calificare prin subcontractan?i prin
prezentarea de documente justificative ale acestora, la solicitarea AC.
Autoritatea contractanta poate
respinge subcontractantul propus daca acesta nu îndepline?te cerin?ele de
calificare privind capacitatea sau se încadreaza printre motivele de excludere
si solicita candidatului/ ofertantului o singura data înlocuirea acestuia si prezentarea unui alt subcontractant.
Capacitatea tehnica si/sau
profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta în conformitate cu
art.182 din Legea nr.98/2016
Nivel(uri) specific(e) minim(e)
necesar(e)
Se
va completa in acest sens DUAE,conform Notificarii 240/2016 a ANAP, urmand ca
documentele justificative sa fie prezentate doar la solicitarea autoritatii
contractante de catre ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea
criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile. La
nivelul DUAE trebuie precizate informa?ii cum ar fi: numarul ?i data
contractului invocat drept experien?a similara, valoarea, beneficiarul, data ?i
numarul documentului de recep?ie, precum ?i ponderea ?i/sau activita?ile pentru
care a fost responsabil. Modalitate de îndeplinire: DUAE completat de ofertant
în care se vor include informatiile cu privire la existenta unei sustineri de
terta parte, inclusiv masurile avute în vedere de acesta pentru a accesa în
orice moment resursele necesare, la care se ataseaza DUAE si angajamentul ferm
ale tertului sustinator/angajamentele ferme ale tertilor sustinatori din
trebuie sa rezulte modul efectiv în care tertul/tertii sustinatori vor asigura
îndeplinirea angajamentului. Odata cu angajamentul de sustinere, ofertantul are
obligatia sa prezinte documente transmise acestuia de catre tertul/tertii
sustinator/sustinator Tertul/tertii sustinatori vor completa DUAE cu informatii
privind nivelul lor de experienta, prin raportare la contractele executate în
trecut, corespunzator sustinerii acordate. Prin angajamentul ferm,
tertul/tertii confirma faptul ca va/vor sprijini ofertantul în vederea
îndeplinirii obligatiilor contractuale, fie prin precizarea modului în care va
interveni concret, pentru a duce la îndeplinire respectivele activitati pentru
care a acordat sustinerea, fie prin indicarea resurselor tehnice si
profesionale pe care le va pune la dispozitie ofertantului (descriind modul
concret în care va realiza acest lucru). Conform prevederilor art.184 din Legea
nr.98/2016, prin angajamentul ferm, tertul/tertii se va/vor angaja ca va/vor
raspunde în mod solidar cu ofertantul pentru executarea contractului de
achizitie publica. Raspunderea solidara a tertului/tertilor
sustinator/sustinatori se va angaja sub condi?ia neîndeplinirii de catre
acesta/ace?tia a obligatiilor de sustinere asumate prin angajament. Autoritatea
contractanta respinge tertul sustinator propus daca acesta nu îndeplineste cerintele
de calificare privind capacitatea sau se încadreaza printre motivele de
excludere si solicita candidatului/ofertantului o singura data înlocuirea acestuia si prezentarea
unui alt tert, cu respectarea principiului tratamentului egal. La solicitarea
autoritatii contractante, doar ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea
criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile va prezenta documente
justificative care probeaza îndeplinirea cerintei privind capacitatea tehnica
si profesionala. În cazul depunerii unei oferte comune, fiecare operator
economic membru al asocierii va prezenta DUAE în care vor include informatiile
cu privire la modul de îndeplinire a cerintelor de capacitate tehnica si
profesionala proportional cu cota de implicare în executarea viitorului
contract. Odata cu DUAE ,se va depune angajamentul ferm al tertului sustinator
din care rezulta modul efectiv în care se va materializa sustinerea acestuia.
La solicitarea autoritatii contractante, doar ofertantul clasat pe locul I în
clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor va prezenta
documente justificative ale asociatilor care probeaza îndeplinirea cerintei
privind capacitatea tenica ?i profesionala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru
contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in
cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au
obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor
personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o
licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta
atribuit dosarului de autoritatea contractanta
39578/17.07.2017
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt
publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a
caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau
a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea
cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2017 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru
primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2017 16:00
IV.3.5) Data transmiterii
invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care
poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite
oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe
parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120 zile (de la termenul limita
de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a
ofertelor
Data (reprezinta data limita de
evaluare a ofertelor): 13.10.2017 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la
deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII
SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie
intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri
bugetare
VI.3) Alte informatii
Interac?iunea cu ofertan?ii,
respectiv procesul de evaluare a ofertelor se va desfa?ura dupa urmatoarele
reguli: Pentru vizualizarea documenta?iei de atribuire încarcate în SEAP, este
necesar ca operatorii economici sa de?ina/instaleze pe sta?ia de lucru,
aplica?ia care permite verificarea semnaturii electronice ?i vizualizarea
documentelor semnate electronic (disponibile pe site-urile furnizorilor de
semnatura electronica); Pentru transmiterea solicitarilor de clarificari
privind documenta?ia de atribuire, operatorii economici se vor înregistra în
SEAP (www.e-licitatie.ro) ca operator economic conform prevederilor art.5
alin.(1) din H.G. nr.395/2016 ?i vor transmite solicitarile avand în vedere
termenele de raspuns ale autorita?ii contractante prevazute la art.160-161 din
Legea nr.98/2016. Pentru ofertele clasate pe primul loc cu preturi egale,
autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in
vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care
contin noi preturi. Pentru vizualizarea documentatie de atribuire incarcate in
SEAP, operatorii economici au nevoie de un program necesar vizualizarii fisierelor
semnate electronic (disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura
electronica). – Contractul se va încheia în limita sumei de 722.689,07 lei, la
care se adauga TVA – Perioada de garantie acordata serviciilor: Nu este cazul –
Durata contractului: este de 8 luni
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru
caile de atac
Consiliul National de Solutionare
a Contestatiilor
Adresa postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal:
030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru
procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul
(termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf preved Legii priv remediile
si caile de atac in mat de atrib a contr de achiz publ, a contr sect si a contr
de conces de lucr si concesiune de serv, precum si pt organiz si funct CNSC nr
101/2016
VI.4.3) Serviciul de la care se
pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios
Administrativ
Adresa postala: P-ta Victoriei,
nr.3 , Localitatea: Tîrgu Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Tel. +40
265268330
VI.5) Data expedierii prezentului
anunt
07.08.2017 10:45
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.