Felix
Tătaru a luat bani de la Udrea, zice GSP. Ce a luat acesta de la Dorin Florea,
tot din gașca PDL?
Pentru DNA, poate
verificați ce bani s-au scurs prin PDL pentru făcătorii de imagine și de
sondaje. La Târgu-Mureș, Florea lucra cu firma știută ca fiind a lui Felix
Tătaru și cu Munteanu, cel cu lozinci naziste din postul de la prefectura
Mureș.
Afacere publicitate
pentru Felix Tătaru, prin banditul PDL din Primăria Târgu-Mureș: Un nou anunţ
de atribuire a fost publicat pe licitatiapublica.ro. Autoritatea contractantă
este Primăria Târgu-Mureş şi câştigător este SC gmp advertising SRL. Conform
datelor de pe site, numele contractului este „Servicii de promovare şi
publicitate pentru proiect”, obiectul contractului sunt serviciile de promovare
şi publicitate care constau în conferinţe de presă, amplasare de panouri
provizorii şi permanente, materiale publicitare, iar pentru aceasta se vor
plăti 33.229 RON (332,29 miliarde de lei
vechi), fără TVA. Au fost primite două oferte şi câştigătorul a oferit preţul
cel mai mic. Citând din „Financiarul”, din 5 noiembrie 2009 , ediţia
electronică, „firma GMP Advertising” –
câştigătoare la primăria condusă de ales PDL – „aparţine lui Felix Tătaru, care
a organizat toate campaniile electorale
ale lui Băsescu şi PDL de după 2000”.
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
primaria Municipiului
Tirgu-mures
Adresa: Piata Victoriei
nr.3 , Localitatea: targu mures , Cod postal: 540026 , mures , Romania , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Tel.: 0265-268330 , Fax: 0365-801856
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract
Servicii de promovare si publicitate pentru proiect
II.2) Obiectul
contractului serviciile de promovare si publicitate constau in conferinte de
presa, amplasare de panouri provizorii si permanente, materiale publicitare
II.3) Tip contract
Servicii
II.4) CPV 79342200-5 –
Servicii de promovare (Rev.2)
II.5) Criteriu de
atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de
participare 242922/04.03.2010 14:09
Sectiunea III:
ATRIBUIRE
III.1) Numar de oferte
primite 2
Valoare estimata totala
66,000 RON
III.2) Lista contracte
Contract Valoare
74 / 13.04.2010 33,229 RON
Castigator CUI Adresa
SC GMP ADVERTISING SRL
RO10814774 str. Istriei nr. 4, bl. 21E, sc. 1, ap. 9, Sector 3, Bucuresti,
031945, Bucuresti
Total (fara TVA):
33,229 RON
Iar
afacerile pedelistului Florea pe Munteanu cel cu carnet de partid aici:
Pedelistul Mircea Munteanu, afacere cu instituția penelistului Dobre: asta-i afacerea sfântă, etnică și de partid!
Pedelistul
Mircea Munteanu, afacere cu instituția penelistului Dobre: asta-i afacerea sfântă,
etnică și de partid! S-o fi săturat omul de rubarbă?!
Cum gura nu le miroase,
pedeliștii sunt noii peneliștii și Dobre le satisface apetența. După ce Florea a investit vreo 20.000 de euro în pedelistul lui, care a
ajuns să facă sondaje de opinie pentru primărie în an de campanie electorală a
hoților PDL Mureș, Munteanu joacă și la țâța lui Dobre, adică la CJM! Să mai
amintim că și Zereș, prietenul abonat al pedelistului din primărie, a ajuns tot
la CJM și la gagiul liberal Dobre?! Poate ajunge Dobre să dea socoteală și
pentru broșurile de 84 de lei bucata și pentru niscaiva dosare care au ajuns la
niscaiva avocăței pe care nu vrem să îi căutăm în familia jegurilor PNL Mureș.
În
caz că ați uitat câte mii de euro(20.000) a pupat firma lui Munteanu de la
șeful lui din PDL, dar nu i-am plânge de milă din moment ce cu nevastă-sa tot
bugetară insul aduna vreo 60.000 de lei anual ca venit anual încasat. Apropo,
porcii lui Florea, ce ați cumpărat, pramatiilor de la insul din PDL? Să mai menționăm că gunoaiele din primărie
fac afaceri cu Munteanu în an electoral?!
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod
de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856
Ofertant:
SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.
Cod
de identificare fiscala: RO 19060640
Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu
Mures
Telefon: 0744298194
Fax: 0265233416
Detaliu
produs / serviciu / lucrare
Denumire:
Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica
CPV:
79320000-3 -
Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
Unitate
de masura: bucata
Data
publicare: 20.02.2012 11:23
Descriere:
Sondaj de opinie efectuat in resedinta de
judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe un esantion de 1100
subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica stabilita de client, cu
un numar maxim de 20 intrebari.
Detaliu
achizitie
Denumire:
[DA2676066]
servicii de sondaje de opinie
Cantitate:
3.00
(bucata)
Data
initiere: 27.02.2012 10:18
Data
limita etapa: 03.03.2012 17:00
( Deliberare )
Pret
maximal: 21,333 RON
(4,900.2 EUR)
Descriere:
Servicii de sondaje de opinie vor
include:constructia esantionarilor, elaborarea instrumentelor de cercetare
specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei publice primite de la
autoritatea contractanta,aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat
mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale
cercetarii, utile din perspectiva scopurilor administratiilor locale,realizarea
de sondaje de opinie in functie de interesele specifice ale contractului.Se vor
realiza in principiu 3 sondaje de opinie , in intervalul de 6 luni al perioadei
contractului
Se va elabora rapoarte de cercetare cu
concluzii si recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie sa fie de +/- 3
%.Oferta financiara va fi structurata in lei/sondaj de opinie cu reprezentarea
pretului total al contractului.
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod
de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856
Ofertant:
SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.
Cod
de identificare fiscala: RO 19060640
Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu
Mures
Telefon: 0744298194
Fax: 0265233416
Detaliu
produs / serviciu / lucrare
Denumire:
Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica
CPV:
79320000-3 -
Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
Unitate
de masura: bucata
Data
publicare: 20.02.2012 11:23
Descriere:
Sondaj de opinie efectuat in resedinta de
judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe un esantion de 1100
subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica stabilita de client, cu
un numar maxim de 20 intrebari.
Detaliu
achizitie
Denumire:
[DA2673319]
Servicii de sondaje de opinie
Cantitate:
3.00
(bucata)
Data
initiere: 24.02.2012 13:25
Data
limita etapa: 29.02.2012 17:00
( Ofertare )
Pret
maximal: 64,000 RON
(14,693.39 EUR)
Descriere:
Serviciile publice vor include:constructia
esantionarilor,elaborarea instrumentelor de cercetare specifice fiecarei
comenzi de sondare a opiniei publice primite de la autoritatea contractanta,
aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat mai scurte de timp,
eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale cercetarii, utile,
din perspectiva scopurilor administratiilor locale, realizarea de sondaje de
opinie in functie de interesele specifice ale contractantului.Se vor realiza in
principiu 3 sondaje de opinie, in intervalul de 6 luni al perioadei
contractulu,elaborare de rapoarte de cercetare cu concluzii si
recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie sa fie de de +/- 3 %, .Oferta
financiara va fi structurata in lei/ sondaj de opinie, cu prezentarea pretului
total al contractului.
Citeste
mai mult: Mega-afacere pentru sondaje de 20.000 de euro ca în an electoral prin
șmecherii din Primăria Târgu-Mureș. Munca te face …șmecher!
Gsp zicere:
Unul dintre cei mai
inovativi și mai cunoscuți oameni de publicitate din România apare în motivarea sentinței din procesul
”Gala Bute”.
Felix Tătaru a lucrat
pentru multiple campanii electorale și, în ultima vreme, s-a remarcat ca un
susținător al Coaliției pentru Familie.
Povestea este
următoarea.
Felix Tătaru vine ca
martor în ”Gala Bute” chiar la ultima înfățișare a dosarului, cea din 1 martie
2017.
Procurorii DNA susțin
că, în 2011, el a încasat 50.000 de euro cash, la negru, din partea Elenei
Udrea.
Banii proveneau din
mita de 10% pe care oamenii Elenei Udrea o recoltau de la firmele care primeau
lucrări cu Ministerul Dezvoltării.
Tătaru neagă.
În fața instanței de
trei judecători, el recunoaște că a lucrat pentru PD-L București în 2011, când
a fost aleasă șefă Elena Udrea, și că a fost plătit pentru munca lui cu 150.000
de euro, dar totul legal, pe contract.
Majoritatea acestor bani
s-ar fi dus, potrivit lui Tătaru, la furnizori.
Din partea PD-L,
contractul e semnat de Elena Udrea, iar din partea agenției de publicitate Map
Advertising SRL, de Felix Tătaru.
”Am primit doar 150.000
de euro, nu mai mult și numai prin transfer bancar”, depune mărturie patronul
agenției GMP la Înalta Curte.
Tătaru însuși admite că
a sunat-o repetat pe Elena Udrea ca să-i plătească banii, dar el susține că a
telefonat numai pentru cei 150.000 de euro consemnați în acte.
Și Elena Udrea confirmă
discuțiile cu Tătaru despre bani, însă susține la rându-i că se refereau doar
la sumele din contracte.
Tătaru e contrazis de
doi oameni, cel care susține că i-a dus încă 50.000 de euro, în plus față de
cei 150.000 prevăzuți în contract, și cel care a dat banii acestui mesager.
Ambii martori sunt
personaje apropiate de Elena Udrea.
Bărbatul care afirmă că
a scos banii din mită de la firmele de casă este chiar Tudor Breazu, secretarul
personal al fostului ministru, cel care îi achiziționa concediile, petrecerile
de la zilele de naștere și care era împins în față în diverse afaceri.
De-a lungul procesului,
Tudor Breazu a respins mai toate teoriile procurorilor, dar pe aceasta a
banilor dați la pungă lui Felix Tătaru a confirmat-o.
În plus față de
declarațiile martorilor, instanța remarcă, în timpul audierii publicitarului,
nesincronizări în documentele încheiate între agenția lui Felix Tătaru și PD-L
București.
Dialogul dintre Angela
Dragne, șefa completului de la ÎCCJ, și Felix Tătaru, care este și șef la IAA
Worldwide, devine unul dificil pentru publicitar.
Tătaru continuă să-și susțină
versiunea că nu a primit bani în pungă.
El afirmă că nu are
nicio legătură cu banii întorși drept mită de contractori și folosiți pentru
campaniile electorale, în acest caz cheltuiți pe publicitatea politică.
Completul insistă pe
faptul că actele inițiale dintre PD-L și agenție au fost modificate, ca să
mascheze cei 50.000 trimiși cash la sediul agenției de publicitate GMP, pe 23
decembrie 2011.
Ședința se termină cu
un gust metalic pentru asistența martorului Felix Tătaru. El este apărat
spontan din sală de avocații inculpaților, care semnalează instanței că
martorul ajunge să se autoincrimineze fără să-și dea seama, drepturile sale
fiind astfel afectate.
La câteva săptămâni, se
pronunță sentința.
Șapte inculpați sunt
condamnați, dintre care patru cu executare, cea mai mare pedeapsă primind-o
Elena Udrea, 6 ani de închisoare.
Apoi, după câteva luni,
apare motivația Înaltei Curți.
Unde e consemnat și
episodul de la ultima ședință de judecată.
Magistrații conchid,
textual, că Felix Tătaru nu a spus adevărul și că acesta a luat, la pungă, cei
50.000 de euro proveniți din șpagă:
„Înalta Curte apreciază
că declaraţia martorului Tătaru Constantin Felix prin care acesta neagă
primirea sumei de 50.000 euro prin intermediul martorului Munteanu Radu este
nesinceră, în raport cu declaraţiile acestui martor, ce se coroborează cu
declaraţiile inculpaţilor Breazu Liberiu Tudor, Topoliceanu Ana Maria şi Lungu
Ştefan, dar şi cu înscrisurile existente la dosar referitoare la contractul
nr.23/1 aprilie 2011, toate aceste probe conducând la concluzia că în realitate
s-au încasat 200.000 euro, însă au fost întocmite documente justificative doar
pentru suma de 150.000 euro”.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.