marți, 3 ianuarie 2012

Afacere de 950.000 de lei pentru furnizare de echipamente și aplicații informatice în cadrul proiectului Targu-Mureș – oraș digital european

Afacere de 950.000 de lei pentru furnizare de echipamente și aplicații informatice în cadrul proiectului Targu-Mureș – oraș digital european
Orașul mega-afacerilor pe timp de criză – după ce nu s-a muncit nimic timp de mai multe mandate, doar înainte de alegeri, știți de ce – are din nou bani de dat. Rămâne de aflat pentru ce afacerist abonat care participă singur și câștigă cu cea mai mică ofertă, după modelul reparații școli, mobilier la grădinițe, publicitate pe televiziuni de partid, transport terestru al primăriei pe firma cu care viceprimarul a aterizat în primărie și după alte modele de criză și de partid. De data aceasta, banii nu vin doar de la bugetul cel atât de darnic cu firmele pedeliștilor, ci și de la Fondul european de dezvoltare regională și cum băieții veseli din primărie au precizat posibilitatea asocierii putem fi siguri că firmele care trebuie vor veni cu o ofertă unică, după modelul cunoscut și se va câștiga și cu prețul cel mai mic (sic!).
Anunt de participare numarul 132465/30.12.2011
Detalii procedura
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de participare: 132465 / 30.12.2011
Denumire contract: Furnizare de echipam., aplicatii informatice in cadrul proiectului Targu-Mures Oras Digital European
Stare procedura: In desfasurare
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama , Tel. +40 0265-268330 , Email: licitatie@tirgumures.ro , Fax: +40 0365-801856 , Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de echipam., aplicatii informatice in cadrul proiectului Targu-Mures Oras Digital European
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Tirgu Mures
Codul NUTS: RO125 – Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de echipamente, aplicatii informatice si licente, precum si formarea profesionala a personalului necesare pentru implementarea sistemului informatic in cadrul proiectului Targu-Mures Oras Digital European
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 – Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
80533100-0 – Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare de echipamente, aplicatii informatice si licente, precum si formarea profesionala a personalului necesare pentru implementarea sistemului informatic in cadrul proiectului Targu-Mures Oras Digital European
Valoarea estimata fara TVA: 945,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 10.000 lei Cuantumul garantiei de buna executie – 5% din valoarea contractului fara T..V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
98% Finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala in cadrul Programului Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice 2% finantat din Bugetul Local al Municipiului Targu Mures
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 , Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situa?iile prevazute la art. 181 din OUG. Nr. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006(membrii comisiei de evaluare:Iernutan Oana, Kiss Imola, Korpady Gyorgy, Mihet Florina Daniela, Ijac Dana, Damian Alina, Magyari Cristina, fabian Mihai, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat si Bugetul Local, Certificat constatator emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri anuale, aferente ultimilor 3 ani (2008, 2009, 2010) cu o valoare egala sau mai mare de 1.890.000 lei. Cifra de afaceri se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel : 3,6827 lei pentru anul 2008; 4,2373 lei pentru anul 2009; 4,2099 lei pentru anul 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani, Experienta similara -efectuarea in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract de livrare de produse similare in valoare de minim 945.000 lei.Se accepta cumularea valorilor aferente din cel mult 2 contracte.Asigurarea cu personal calificat in domeniul tehnicii de calcul -lista cu personalul de specialitate care va fi insarcinat cu derularea contractului:Cerinte minime privind echipa de proiect:1 manager de proiect IT, minim 4 specialisti cu competente certificate/atestate de catre organisme abilitate de lege pentru configurarea software-ului de baza ofertat, 2 specialisti certificati/atestati de organisme/institutii abilitate de lege, pentru echipamente hardware, minim 2 specialisti, certificati/atestati de organisme/institutii abilitate de lege , carora sa le fie atestata capacitatea tehnica de a instala si configura softwareul de baza ofertat si de a remedia erorile de functionare, pentru echipa hardware minim 2 ingineri calificati in domeniul tehnicii de calcul atestate Microsoft Certified Professional sau echivalent, recomandari din partea unor beneficiari, certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, ISO 9001 sau echivalent privind standaredele de asigurare a calitatii in domeniul comercializarii, intretinerii, repararii tehnicii de calcul, echipamente de birotica, etc,
ISO 14001 sau echivalent privind certificarea sistemului de managementul mediului in domeniul comercializarii, intretinerii, repararii tehnicii de calcul, echipamente de birotica, etc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 60 %
Descriere: Componenta financiara
2. propunera tehnica 35 %
Descriere:
3. Per.de gar.soft dupa 36 luni 5 %
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.02.2012 11:00
Locul: Primaria Municipiului Tirgu Mures situat in Piata Victoriei, nr.3, cam.45
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii societatile ofertante sau imputernicitii legali ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala in cadrul Programului Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, Axa Prioritara 3, “Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public, Domeniul Major de interventie 2 “Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice”
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr.6 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 021-3104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta Victoriei, nr.3 , Localitatea: Tirgu Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Tel. +40 0265-268330 , Fax: +40 0265-260813
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2011 11:21

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.