joi, 5 ianuarie 2012

Primăriei lui Florea îi trebuie mere, de peste 50.000 de euro! După afacerea panouri luminoase și neluminoase de 250.000 de euro!

Primăriei lui Florea îi trebuie mere, de peste 50.000 de euro! După afacerea panouri luminoase și neluminoase de 250.000 de euro!
Afacerea mărul în orașul tuturor licitațiilor în ani de criză. După ce băieții deștepți din primărie nu au luat chirii pentru alți băieți deștepți, cu ocazia lunii/săptămânii/anotimpului, în Piața Trandafirilor, transformată de  șmecherași în piața trandafirului de partid,  este vremea unei alte afaceri ca în familie cu mărul, probabil, tot de Batoș. Vom afla dacă și acum ițele duc la inși în… uniformă. Afacere de 235.000 de lei, probabil cu un singur participant, cum se practică la șmecheri care oferă și prețul cel mai mic (sic!), atunci când nu sunt mai mulți fomiști de pe lângă partid care se înțeleg să vină cu o ofertă unică.
invitatia numarul 319296
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: 0265-268330
Fax: 0365-801856
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare de fructe in scoli – mere
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 03222321-9 – Mere (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de fructe in scoli – mere
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.12.2011 11:14
Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2012 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Targu Mures, Piata Victoriei, nr.3, cam 13(registratura institutiei)
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.01.2012 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Targu Mures, Piata Victoriei, nr.3 cam 45
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 235,500 RON
Criterii de calificare: Decl. priv.eligib.; Decl. priv. neicadrarea in prev. art. 181 din OUG nr. 34/2006; Decl. priv. neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Cert. de particip. la licit. cu of. independ.; Cert. constat. de la Bug. de Stat; Cert. constat. de la Bug. Local; Cert. constat. de la ORC; Cifra medie de afaceri anuala aferenta ultimilor 3 ani, cu o val. mai mare sau egala cu 471.000 lei; Lista princip. contr.de furnizar din ultimii 3 ani; Exp. sim.-efectuarea in ultimii 3 ani a unor contr. de furnizare de produse sim. in val. de min. 235.500 lei(se accepta cumularea valorilor aferente din cel mult 2 contracte); Recom. din partea unor beneficiari; Certificarea conform standardelor HACCP sau ISO 22000 sau echivalent
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Docum.de atribuire este atasata prezentei invitatii.Gar. de particip.in cuantum de 4.700 lei.Gar.de buna exec.in cuantum de 10% din val.contr. fara T.V.A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.