An de criză: închiriere containere de 191.000 de lei prin Primăria Târgu-Mureș
Desigur, băieții veseli din primărie nu se dezmint și fac licitații pe bandă rulantă. O mică afacere de 191.000 de lei (vreo 45.000 de euro) pentru… închiriere containere. Se apropie, doar alegerile și gunoiul e mare, ca și nesimțirea celor care fac praf banii publici și pe firme care se dovedesc în final apropiate, sponsor, din familie ș.a.m.d.
Detaliu pentru invitatia numarul 319302
Desigur, băieții veseli din primărie nu se dezmint și fac licitații pe bandă rulantă. O mică afacere de 191.000 de lei (vreo 45.000 de euro) pentru… închiriere containere. Se apropie, doar alegerile și gunoiul e mare, ca și nesimțirea celor care fac praf banii publici și pe firme care se dovedesc în final apropiate, sponsor, din familie ș.a.m.d.
Detaliu pentru invitatia numarul 319302
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: 0265-268330
Fax: 0365-801856
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare prin inchiriere de containere pentru SPUM si ADP
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 63111000-0 – Servicii de manipulare a containerelor (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare prin inchiriere de containere pentru SPUM si ADP
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.12.2011 12:27
Data limita de depunere a ofertelor: 19.01.2012 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Targu Mures, Piata Victoriei, nr.3, cam 13(registratura institutiei)
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.01.2012 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Targu Mures, Piata Victoriei, nr.3 cam 45
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 191,339 RON
Criterii de calificare:
Decl. priv.eligib.; Decl. priv. neicadrarea in prev. art. 181 din OUG nr. 34/2006; Decl. priv. neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Cert. de particip. la licit. cu of. independ.; Cert. constat. de la Bug. de Stat; Cert. constat. de la Bug. Local; Cert. constat. de la ORC; Cifra medie de afaceri anuala aferenta ultimilor 3 ani, cu o val. mai mare sau egala cu 380.000 lei; Lista princip. contr.de furnizare de produse in ultimii 3 ani; Exp. sim.-efectuarea in totalitate sau a unor faze specifice in ultimii 3 ani a unor activitati sim. in val. de 190.000 lei(se accepta cumularea valorilor aferente din cel mult 2 contracte); Recom. din partea unor beneficiari; Certif. ISO 9001 sau echiv.; Certif. ISO 14001 sau echiv.
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: 0265-268330
Fax: 0365-801856
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare prin inchiriere de containere pentru SPUM si ADP
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 63111000-0 – Servicii de manipulare a containerelor (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare prin inchiriere de containere pentru SPUM si ADP
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.12.2011 12:27
Data limita de depunere a ofertelor: 19.01.2012 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Targu Mures, Piata Victoriei, nr.3, cam 13(registratura institutiei)
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.01.2012 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Targu Mures, Piata Victoriei, nr.3 cam 45
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 191,339 RON
Criterii de calificare:
Decl. priv.eligib.; Decl. priv. neicadrarea in prev. art. 181 din OUG nr. 34/2006; Decl. priv. neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Cert. de particip. la licit. cu of. independ.; Cert. constat. de la Bug. de Stat; Cert. constat. de la Bug. Local; Cert. constat. de la ORC; Cifra medie de afaceri anuala aferenta ultimilor 3 ani, cu o val. mai mare sau egala cu 380.000 lei; Lista princip. contr.de furnizare de produse in ultimii 3 ani; Exp. sim.-efectuarea in totalitate sau a unor faze specifice in ultimii 3 ani a unor activitati sim. in val. de 190.000 lei(se accepta cumularea valorilor aferente din cel mult 2 contracte); Recom. din partea unor beneficiari; Certif. ISO 9001 sau echiv.; Certif. ISO 14001 sau echiv.
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Docum.de atribuire
este atasata prezentei invitatii.Gar. de particip.in cuantum de 3.800
lei.Gar.de buna exec.in cuantum de 10% din val.contr. fara T.V.A.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.