miercuri, 9 octombrie 2019

Fosta securitate, adică actuala jandarmerie, a amendat un puști târgumureșean pentru că ar fi îndrăznit să organizeze ceva contra ...academicienei Viorica!


Fosta securitate, adică actuala jandarmerie, a amendat un puști târgumureșean pentru că ar fi îndrăznit să organizeze ceva contra ...academicienei Viorica!
Bine că nu l-au omorât cu gaz zis lacrimogen, ca pe prăpăditul ăla de care nu se mai aude nimic. Bine că nu i-au dat în cap și între picioare, în tentative de omor, ca la mitingul diasporei. Oricum le plătiți cam inutil ăstora salariile babane și pregătirea de 12 clase și alea datorită întrării în NATO. 
P.S. Foarte gangsterește să îi trimiți de ziua lui, ceea ce îmi aduce aminte  de un prost care făcea la fel, plus că jandarmul cu 12 clase are idee să nu depășească termenul legal de 6 luni. 



Popoviciu Alin
1 oră ·

AM FOST AMENDAT! 😣

Un detaliu care m-a îngrozit a fost dat de faptul că jandarmeria mi-a expediat procesul verbal pe 4 octombrie 2019, exact de ziua mea, deși au avut tot timpul la dispoziție să o facă după data de 16 mai când a avut loc protestul!

Abia acum a ajuns amenda pentru că aș fi organizat un protest împotriva Vioricăi Dăncilă cu ocazia vizitei ei în Tîrgu Mureș! 😣

Nu pot decât să consider că Jandarmeria a dorit să îmi facă ,,cadou" această amendă de ziua mea, din dorința de a mă umili, în speranța că odată cu trecerea timpului acest caz nu va mai fi mediatizat! 😣

Și tatăl meu împreună cu cel care administrează pagina ,,Generatia ,,Feisbuc" & Diaspora Romaneasca" care m-a scos la lumină după acel incident au fost amendați cu câte 1000 de lei!

Oameni buni, eu mă bazez pe sprijinul vostru și tocmai din acest motiv vă rog să scoateți la lumină acest caz revoltător! 😣

Rămâneți aproape, voi reveni cu noutăți și cu procesul verbal!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.