Afacere
cu lucrări de reparații la creșe. Afacere, din nou, pe Energoplusul lui Borșan?
Târgu-Mureș, loc de joacă pentru firme cu pedeliști
Orașul în care
pedeliștii câștigă afaceri prin grija șefului lor de partid, adică Florea, are,
din nou o afacere care poate fi pe amicul de partid. Asta pentru că anul trecut
a câștigat Energoplus, așa că, ghici ciupercă, oare ce câștigător poate da
primăria lui Florea atunci când ai oameni în partid și în firme?!
Afacerea
anului trecut: Reparații creșe, de 20.000 de euro
Anunt de atribuire
numarul 141167/31.08.2011
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
Primaria Municipiului
Tirgu- Mures
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract
Lucr de intretinere si reparatii curente a creselor aflate in adm Cons Local al
Mun Tg Mures
II.2) Obiectul
contractului Lucr de intretinere si reparatii curente a creselor aflate in adm
Cons Local al Mun Tg Mures
II.3) Tip contract
Lucrari
II.4) CPV 45410000-4 –
Lucrari de tencuire (Rev.2)
II.5) Criteriu de
atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de
participare 300174/21.06.2011 12:10
Sectiunea III:
ATRIBUIRE
III.1) Numar de oferte
primite 1
Valoare estimata totala
80,645 RON
III.2) Lista contracte
248 / 02.08.2011 79,993
RON
Castigator:
SC ENERGOPLUS SRL RO
15113776 STR BUDIULUI NR 95, TARGU MURES, 540390, Mures
Citeste mai mult: Aici
sunt banii dumneavoastră! Ca să știți ce ați votat în Târgu-Mureș și ce firme
câștigă: Energoplus(9)
Afacerea
anului acesta:
invitatia numarul
334935
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 334935
/ 05.09.2012
Denumire contract:
Lucrari de intretinere si reparatii curente la cresele aflare in administrarea
Municipiului Targu-Mures
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei, nr. 3,
Targu-Mures, camera 13-registratura
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Piata Victoriei, nr. 3,
Targu-Mures, camera 45
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Lucrari de intretinere
si reparatii curente la cresele aflare in administrarea Municipiului
Targu-Mures
II.1.2) Tip contract:
Lucrari
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Lucrari de intretinere
si reparatii curente la cresele aflare in administrarea Municipiului
Targu-Mures
II.1.6) CPV: 45400000-1
- Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 80,645 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 1.600 lei Modul de constituire a
garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin virament bancar
in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul
in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din
valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care
oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa
faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de
participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna
executie Cuantumul garantiei de buna executie : 5 % din valoarea contractului
fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de
osocietate de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor partiale.
Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conformprevederilor H.G.
1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor art.
92, alin. 4 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In
cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de
50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legiinr. 346/2004. In cazul
in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii
trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune,aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG
nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17
din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d,
din OUG nr. 34/2006, conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie
depusa de fiecare dintre asociati in parte. - Declaratie privind neincadrarea
in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din
Sectiunea III Formulare.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.
34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de
catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte.Precizam ca persoanele care detin functii de
decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea cepriveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului
Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures - Jozsa Tibor
si Ionela Ciotlaus, Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii
Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza
Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos
Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller
Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu,
Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus
Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian
Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al Municipiului
Targu-Mures - Kiss Imola, Sef serviciu al Serviciului Concesionari, Inchirieri,
Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale - Damian Alina, membrii
comisiei de licitatie: Dan Ioana, Ferencz Emoke, Moldovan Cristinel, Pajint
Marcela, Farcas Claudia, Iernutan Oana, Damian Alina, Fekete Elena, Molnar
Marta. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -
Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiileprevazute
in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte
comune, acest certificat trebuie depus de cel putin unul dintre asociati. -
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre BugetulLocal de la sediul
ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in
luna anterioara celei care se depun ofertele. Seaccepta si datorii esalonate,
conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Persoanele
juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea
eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate,
caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit
obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiile catre bugetul de
stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea
contractanta. Documentele vor fiprezentate in original, copie legalizata sau copie
lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura
traducerea autorizata silegalizata a acestora in limba romana. Persoanele
juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din
grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare
trebuiedepuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice
romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii Certificatuluiconstatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, eliberat cu cel mult 90de zile inainte de data depunerii
ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii a oricaror documentecare dovedesc o forma de inregistrare /atestare
sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale dintara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate
sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune, acest
certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte. Ofertantul
clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma deinregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare de cel putin 160.000 lei. (Formularului 5 din
Sectiunea III Formulare) . ...continuare...,...continuare...Dovada situatiei
economice si financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile
ulterioare Formularului 5 din Sectiunea III Formulare. Informatii privind cifra
de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei
ani cu o valoare de cel putin 160.000 lei. Cifra de afaceri globala se va
calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel: - 4,2373 lei pentru anul 2009, -
4,2099 pentru anul 2010, - 4,2379 pentru anul 2011. In cazul unei oferte comune
cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre
asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare
datele subcontractantilor
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de lucrari din ultimii 5 ani. Se solicita declaratia pe
propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III
Formulare.Declaratia pe propria raspundere a operatorului economic-
Formularului 9 din Sectiunea III Formulare In cazul unei oferte comune,
capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima efectuarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 5 ani
(pana la data limita de depunere a ofertelor) a maxim doua contracte in valoare
de cel putin 80.000 fara TVA. ...continuare...,...continuare...Fisa privind
experienta similara(Formularul B4 din Sectiunea Formulare). Pentru indeplinirea
acestei cerinte se solicita operatorilor economici, in conformitate cu
prevederile art. 188, alin. (3), lit a, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarle ulterioare, certificari de buna executie, care sa indice
beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti
privati, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor, precizarea daca au
fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au
fost duse la bun sfarsit. Nivelul experientei similare se va raporta la cursul
euro de schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu
anual BNR astfel: ...continuare..,..continuare..3.3373 pentru anul 2007 -
3.6827 pentru anul 2008 - 4,2373 lei pentru anul 2009, - 4,2099 pentru anul
2010, - 4,2379 pentru anul 2011. Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte
contributia proprie a ofertantului in exectarea lucrarilor prezentate ca
experienta similara. In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau
profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care
vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de
acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat
pentru executarea respectivelor atributii.,Recomandari din partea unor
beneficiari. Prezentarea a maxim doua recomandari din partea unor beneficiari
autoritati contractante sau clienti privati care sa confirme executarea de
lucrari similare, care vor face referire la contractul/contractele cu care
ofertantul intelege sa-si demonstreze indeplinirea conditiei minime cu privire
la experienta similara.,Lista privind personalul de care dispune ofertantul
pentru indeplinirea contractului.Se solicita declaratie pe propria raspundere
privind lista de care dispune ofertantul, pentru indeplinirea contractului. Se
solicita copie din Registrul REVISAL sau copii ale unor contracte de
colaborare, sau declaratii de disponibilitate, sau orice alte documente care sa
faca dovada dispunerii de respectivul personal.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 20.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 20.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.