Mega-afacere
de 8 milioane lei pentru drum de acces! Prin grija primăriei Târgu-Mureș și
probabil prin firme abonate sau de inși care trăiesc din afaceri de partid.
Afacere de milioane de euro pentru băieții deștepți?!
Drum
acces, alimentare apa-canal pentru stațiile de transfer, sortare, compostare,
compactare-ambalare deșeuri menajere si a stației de epurare a apei uzate
provenite din depozitele de deșeuri este afacerea, iar banii sunt suficient de
mulți încât să merite o afacere de partid sau de camarila PDL, așa cum se obișnuiește
la asfaltări, reabilitări termice, termopane, parcări, reparații sedii, reparații
calculatoare ș.a.m.d. în Târgu-Mureșul pe care au pus mâna etnic șmecherii de
la PDL și întreținuții lor.
invitatia numarul
334094
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 334094
/ 22.08.2012
Denumire contract:
"Drum acces, alimentare apa-canal pentru statiile de transfer, sortare,
compostare, compactare-ambalare deseuri menajere si a statiei de epurare a apei
uzate provenite din depozitele de deseuri"
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures, camera 13 - registratura
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures, camera 45
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
"Drum acces,
alimentare apa-canal pentru statiile de transfer, sortare, compostare,
compactare-ambalare deseuri menajere si a statiei de epurare a apei uzate
provenite din depozitele de deseuri"
II.1.2) Tip contract:
Lucrari
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
"Drum acces,
alimentare apa-canal pentru statiile de transfer, sortare, compostare,
compactare-ambalare deseuri menajere si a statiei de epurare a apei uzate
provenite din depozitele de deseuri"
II.1.6) CPV: 45233120-6
- Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 8,109,435 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 160.000 lei Modul de constituire a
garantiei de participare - prin virament bancar in contul nr.
RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de
o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru
perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul
dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei
de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa
de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada
incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este
cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna
executie Cuantumul gbe : 10 % din val. contr. fara TVA.Modul de constit. a gbe:
- prin instrum. de garantare emis in conditiile legii de o societ. bancara sau
de osociet. de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor
partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conf.prev.
H.G. 1045/2011.Gbe se va restitui astfel: 70% din valoare, in termen de 14 zile
de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor,
daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei,
iar riscul pentru vicii ascunse este minim; restul de 30% din valoare, la
expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza
procesului-verbal de receptie finala.In cazul in care ofertantul dovedeste ca
este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna
executie conform Legiinr. 346/2004. Daca of. este depusa de catre o asociere,
fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG
nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform
Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr.
34/2006. In cazul unei oferte comune,aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. -Declaratie privind neincadrarea in
situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare conformFormularului 17 din Sectiunea III Formulare.
Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala,
acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile
art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006, conformFormularului F17.1. din
Sectiunea Formulare. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform
Formularului F17, trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul"). - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1
din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare.Neincadrarea
in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13
din Legea 279/2011 de catreofertantul/candidatul/ofertantul
asociat/subcontractantul sau tertul sustinator. In cazul unei oferte comune,
aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
(original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea "conform cu
originalul").Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din
cadrul autoritatii contractante, in ceea cepriveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului Targu-Mures -
Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures (Jozsa Tibor si Ionela
Ciotlaus), Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii
Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza
Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos
Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller
Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu,
Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus
Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian
Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al
Municipiului Targu-Mures - Kiss Imola, Sef serviciu al Serviciului
Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale -
Damiam Alina, membrii comisiei de licitatie: Dan Ioana, Kagan Ildiko, Lucian
Liviu, Gheorghita Ioan, Makfalvi Laszlo, Iernutan Oana, Almasan Marius, Oltean
Doina, Damian Alina, Moldovan Florian. - Certificat de participare la licitatie
cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa
indeplineasca conditiileprevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de
concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de cel
putin unul dintre asociati. (original/copie legalizata/copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul"). -Declaratiile pe propria
raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180, privind neincadrarea
in prevederile art. 181, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1,
certificatul la licitatie cu oferta indepenedenta - se depun doar in original
conform prevederilor art. 5, alin. (3) din Ordinul 509/2011. Precizam faptul ca
orice documente care nu sunt emise de ofertant in scopul participarii la
procedura respectiva, se vor depune in oricare din formele: original, copie
legalizata sau copie conform cu originalul. - Certificate constatatoare privind
indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat
de Stat, si catre BugetulLocal de la sediul ofertantului, care sa reflecte
indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se
depun ofertele. Seaccepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor
fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu
mentiunea"conform cu originalul". Persoanele juridice straine vor
prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de
autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte
documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a
impozitelor, taxelor sicontributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in
conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele
vor fiprezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata
silegalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot
prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe
care il controleaza in conformitate cu practica internationala. In cazul unei
oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuiedepuse de fiecare dintre
asociati in parte. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate Pentru persoanele juridice romane : -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de
pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu
cel mult 90de zile inainte de data de depunere a ofertelor in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documentecare dovedesc o
forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale dintara in care ofertantul
este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri
legalizate. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de
catre fiecare dintre asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc
(declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si
inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire,
certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care
dovedesc o forma deinregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul
este rezident) in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare de cel putin 16.000.000 lei. (Formularului 5
din Sectiunea III Formulare) .Dovada situatiei economice si financiare conform
art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare Formularului 5 din
Sectiunea III Formulare.Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185,
al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de
afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o valoare de cel putin
16.000.000 lei. Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu
anual BNR astfel: - 4,2373 lei pentru anul 2009, - 4,2099 pentru anul 2010, -
4,2379 pentru anul 2011.continuare...,...continuare...In cazul unei oferte comune
cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre
asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare
datele subcontractantilor.Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea nr.
346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si
mijlocii.
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de
specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si
cadrelor de conducere, conform art. 188 alin. (3), lit.b si d, din OUG nr.
34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune sau, daca
este cazul, sa obtina un angajament de participare pentru personalul solicitat
in baza prevederilor art. 188, alin. (3), lit b din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioate), din partea urmatorilorspecialisti:1.minim 1 inginer
cu specializarea CFDP (cai ferate drumuri si poduri) 2.minim 1 inginer RTE
(responsabil tehnic cu executia) specializati in lucrari de drumuri si poduri,
atestati MDRT 3.minim 1 inginer RTE (responsabil tehnic cu executia)
specializat pentru lucrari de alimentare cu apa si canalizare, atestat MDRT,
4.minim 1 inginer specializati in instalatii de alimentare,...continuare...Se
vor prezenta declaratie/angajament de participare privind personalul tehnic, de
specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si declaratie privind personalul
angajat si cadrele de conducere, conform art. 188 alin. (3), lit. b si d din
OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulteriare cu care ofertantul
face dovada indeplinirii cerintei minime obligatorii. In acest sens se vor
depune CV-uri, calificari ale personalului din care sa reiasa experienta in
domeniul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii si atestatatele
vizate la zi. Se solicita ca atestatele sa fie valabile la data limita de
depunere a ofertelor. Dovada dispunerii se va indeplini prin depunerea de
contracte de colaborare/contracte individuale de munca/ declaratie / angajament
sau orice alt document, a efectivelor medii anuale, a personalului tehnic si de
specialitate, a personalului de asigurare a calitatii lucrarilor. ...continuare...,...continuare...Pentru
CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire in aceasta functie,
conform legislatiei in vigoare. Pentru sudori se solicita atestatul ISCIR/CNCIR
pentru sudura in polietilena/otel. In cazul in care min. 1 inginer RTE (responsabil
tehnic cu executia) este specializat in lucrari de drumuri si poduri si pentru
lucrari de alimentare cu apa si canalizare , atestat MDRT, se accepta in locul
celor 2 ingineri solicitati la pozitiile 2 si 3. In cazul unei oferte comune,
capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii,Asigurarea respectarii legislatiei in vigoare cu privire la protectia
mediului in ceea ce priveste modul de depunere a deseurilor inerte (moloz
etc).Se solicita o declaratie prin care, in cazul in care ofertantul este declarat
castigator, se angajeaza sa prezinte un acord de depunere si depozitare a
deseurilor inerte la o platforma de procesarea deseurilor din constructii si
demolari agrementata de Ministerul Mediului. In cazul unei oferte comune,
standardele de asigurare a protectiei mediului vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.,Lista
principalelor contracte de executie de lucrari din ultimii 5 ani. Se solicita
declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din
Sectiunea III Formulare.Declaratia pe propria raspundere a operatorului
economic- Formularului 9 din Sectiunea III Formulare In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima efectuarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 5 ani
(pana la data limita de depunere a ofertelor) a maxim doua contracte de
executie de lucrari similare cu valoare de cel putin 8.000.000 lei , fara TVA.
Se accepta cumularea din maxim doua contracte.Fisa privind experienta
similara(Formularul B4 din Sectiunea Formulare) Se solicita: copie dupa
contractul/contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta
si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul)
pentru autenticitatea procentului de participare. Pentru
contractul/contractele/informatiile relevante din contract/e adus/e pentru
sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente
:...continuare...,...continuare...-fisa privind experienta similara -copie dupa
infomatiile relevante din contractul/ contractele cu care se va face dovada
experientei similare - copie proces-verbal de receptie a lucrarilor -
recomandare din partea beneficiarului - documente doveditoare din care sa
reiasa valoarea lucrarilor executate Nivelul experientei similare se va raporta
la cursul euro de schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul
euro mediu anual BNR astfel: -- 3.3373 pentru anul 2007- 3.6827 pentru anul
2008- 4,2373 pentru anul 2009- 4,2099 pentru anul 2010 - 4,2379 pentru anul
2011..continuare...,continuare...Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte
contributia proprie a ofertantului in exectuarea lucrarilor prezentate ca
experienta similara. Se accepta cumularea din maxim doua contracte. In cazul
unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite
prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea
viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform
acordul,Recomandari din partea unor beneficiari.Prezentarea a maxim doua
recomandari din partea unor beneficiari autoritati contractante sau clienti
privati care sa confirme executia de lucrari similare, care vor face referire
la contractele cu care ofertantul intelege sa-si demonstreze indeplinirea
conditiei minime cu privire la experienta similara.,Lista privind echipamentele
tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului - autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima dispunerea (sub orice forma, in
proprietate sau inchiriere, contract de colaborare/prestari servicii, etc) cel
putin a urmatoarelor utilaje: - Statie/statii autorizata de preparat mixturi
asfaltice complet automatizata -minim 1 buc., sau contract de furnizare sau
declaratie de disponibilitate pentru mixturi asfaltice cu statie de preparat
mixturi asfaltice complet automatizata - Laborator autorizat ISC, minim gradul
II, atestat pentru domeniile care sunt necesare lucrarilor prezentate in PT
(xerocopie autorizatii)- min.1 buc..continuare....,...continuare...- Repartizor
mixturi asfaltice pentru carosabil- minim 1 buc. - Compresor de aer- min. 2
buc. - Cilindru vibrocompactor cu rulouri netede- min. 2 buc. - Cilindru
compactor cu pneuri - min. 1 buc. - Autobasculante - min. 3 buc. - Autogreder -
minim 1 buc. - Buldoexcavator - min. 2 buc. - Buldozer - min. 1 buc. -
Excavator cu cupa - min. 1 buc. - Mai mecanic - min. 3 buc. - Masina de taiat
rosturi - min. 1 buc. - Autocisterna- min. 1 buc. - Autogudronator- min. 1 buc.
...continuare...,...continuare...- Perie mecanica- min. 1 buc. - Ciocan
pneumatic- min. 2 buc. - Aparat de sudura cu electrofuziune - min. 2 buc. -
Aparat de sudura "cap la cap"- min. 2 buc. - Generator sudura - min.
2 buc...continuare...,...continuare...Declaratie din care sa reiasa ca operatorul
economic dispune sub orice forma de echipamentele specificate. Pentru toate
utilajele se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv
contracte de vanzare-cumparare/facturi pentru cele aflate in proprietate sau
contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea
"conform cu originalul", insotite de raportul de inspectie tehnica
pentru utilajele/echipamentele pentru care se emite un astfel de raport.
...continuare...,...continuare...Pentru utilajele inchiriate si pentru cele
pentru care dispunerea se demonstreaza prin contract de colaborare/prestari
servicii, la ofertare se poate prezenta un precontract (acord) de
inchiriere/colaborare/prestari servicii, urmand ca, pana la data semnarii
contractului de lucrari, sa se prezinte contractele ferme de
inchiriere/colaborare/prestari servicii a utilajelor. In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. ISO
9001 sau echivalent - constructii de drumuri si poduri.Se solicita prezentarea
certificatului in copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul". In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a
calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care
vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de
acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat
pentru executarea respectivelor atributii. In ceea ce priveste certificarile
ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste
proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se
accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia
situatiei in care a avut loc auditul final.,ISO 9001 sau echivalent -
constructii edilitare de apa si canalizare.Se solicita prezentarea
certificatului in copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul". In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a
calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care
vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de
acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat
pentru executarea respectivelor atributii. In ceea ce priveste certificarile
ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste
proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se
accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia
situatiei in care a avut loc auditul final.,ISO 14001 sau echivalent -
constructii de drumuri si poduri.Se solicita prezentarea certificatului in
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul unei
oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin
cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea
viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform
acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii. In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie
implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada
faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in
care a avut loc auditul final.,ISO 14001 sau echivalent - constructii edilitare
de apa si canalizare.Se solicita prezentarea certificatului in copie lizibila
cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul unei oferte comune,
standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. In
ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data
depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile
sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul
final.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 10.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 10.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII
SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 21.08.2012 12:01
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.