Afacere
dedicată pentru Siletina lui Maior. Pentru a 5-a, a 6-a oară în ultimii 4 ani.
Bani pentru prietenarul lui Florea, de minimum 125.000 de euro și maximum 225.000
de euro! Jigodiile de partid din primărie nu anunță așa ceva pe site-ul pe care
au pus mâna!
Șmecherașii
din Primăria Târgu-Mureș care nasc licitații și încredințări directe care dau
câștigătoare firmele cu care au venit unii în PDL (Maior, Poruțiu, Borșan), dar
și abonații gen Bența, Cătană etc. inventează, cel puțin a 5-a sau a 6-a oară
în ultimii 4 ani afacerea care se dovedește inevitabilă ca afacere pentru
Siletina cu care Maior a intrat în primărie! De fiecare dată minimum 100.000 de
euro pentru subordonatul de partid, iar acum șmecherașii nici măcar nu sunt hotărâți cât să miluiască
firma care câștigă așa ceva, adică Siletina: 100.000 de euro sau vreo 225.000
de euro. DNA, verifică afacerile șmecherașilor, dacă Maior nu are probleme cu
ANI pentru că ocupă post în primărie și primește bani pe firma înființată de el
și verifică dacă bandiții de la PDL nu transportă electoral elevi, studenți,
vârstnici sau rromi ! Curtea de Conturi, te simți?
Anunt de participare
numarul 139059/22.09.2012
Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de
participare: 139059 / 22.09.2012
Denumire contract:
Servicii de transport terestru ocazional de pasageri
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: NICOLETA ALINA DAMIAN , Tel. +40 0265268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau
solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Targu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei, nr. 3, camera 13 - registratura institutiei. , Localitatea:
Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport
terestru ocazional de pasageri
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de
transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si
servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de
prestare: Municipiul Targu-Mures
Codul NUTS: RO125 -
Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de
achizitii publice
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport
terestru ocazional de pasageri
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
60112000-6 - Servicii
de transport rutier public (Rev.2)
60172000-4 - Inchiriere
de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in
loturi
Nu
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
Servicii de transport
terestru ocazional de pasageri - valoarea minima de 537.000 lei, reprezinta
valoarea contractului initial, fara valoarea lucrarilor similare care se vor
achizitiona conform art. 122, lit. j din OUG 34/2006, dar fara a depasi valoarea
totala de 1.000.000 lei fara TVA ( servicii contractate initial + servicii noi
, similare).
Valoarea estimata fara
TVA: intre 537,000 si 1,000,000 RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se intentioneaza a se
aplica prevederile art.122 lit. "j " din O.U.G. nr. 34/2006.
II.3) Durata
contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice
si garantii solicitate
Garantia de participare
in cuantum de 10.000 lei Modul de constituire a garantiei de participare -prin
virament bancar in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria
Tg. Mures sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o
societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in
original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de
atribuire. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere
de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In
cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al
asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de
valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a
ofertelor. GBE este 10 % din val contr fara TVA. Constituire: printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de
o societate de asigurari sau prin retineri succesive din plata facturilor
partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conform
prevederilor H.G. 1045/2011.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM
va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie
conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o
asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in
categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conform Formularului F17.1. din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare
dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul").
- Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila
cumentiunea "conform cu originalul").Precizam ca persoanele care
detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce
priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
Primarul Municipiului Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului
Targu-Mures (Jozsa Tibor si Ionela Ciotlaus), Secretarul Municipiului
Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii Consiliului Local ai Municipiului
Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor
(viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo,
Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana
Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu, Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin
Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus Ionela Claudia (viceprimar), Pui
Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian Olimpiu, Loghin Lucian Mircea,
Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures - Kiss
Imola, Director executiv adjunct DCPFIRU Trif Aurel, Sef Serviciu Concesionari,
Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale - Damian Alina,
membrii comisiei de licitatie Iernutan Oana, Kiss Imola, Trif Aurel, Doda
Veronica, Sandu Ileana, Janosi Zsuzsana, Dan Ioana, Mateiu Elena, Romonczi
Marcela.
- Certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea
III Formulare. Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010
privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat
trebuie depus de cel putin unul dintre asociati. (original/copie
legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").
- Certificate
constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate
catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul
ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in
luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate,
conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Persoanele
juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea
eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate,
caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit
obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de
stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea
contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va
alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea
firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare
trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice
romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data depunerii ofertelor
in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul".
Pentru persoanele
juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare
/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu
prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor
fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.
In cazul unei oferte
comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in
parte.
Ofertantul clasat pe
primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
Se solicita Copia
licentei comunitare (vechea denumire fiind licenta de transport rutier public)
transport de persoane in trafic international eliberata de A.R.R. sau
echivalent - conform prevederilor art. 24 din Ordonanta nr. 27/2011 privind
transporturile rutiere.
Se solicita Declaratie
pe propria raspundere a administratorului societatii din care sa reiasa faptul
ca operatorul este detinatorul a cel putin unui carnet cu foi INTERBUS
(transport international de calatori) sau echivalent - se solicita conform
prevederilor Ordinului Ministrului Trasnporturilor si infrastructurii nr.
980/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind aplicarea prevederilor
referitoare la organizarea si efectuarea transporturilor rutiere si a activitatilor
conexe stabilite prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2011 privind transporturile
rutiere.
Se solicita Declaratie
pe propria raspundere a administratorului societatii din care sa reiasa faptul
ca operatorul este detinator al unui document de control eliberat in
conformitate cu prevederile Regulamentului CEE nr. 684/92 si CEE nr. 12/98 sau
echivalent.
III.2.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra
de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei
ani,( 2009, 2010, 2011) sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei. Dovada
situatiei economice si financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu
completarile ulterioare Formularului 5 din Sectiunea III Formulare . Cifra de
afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel:
- 4,2373 lei pentru
anul 2009,
- 4,2099 pentru anul
2010,
- 4,2379 pentru anul
2011.
In cazul unei oferte
comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de
catre asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in
considerare datele subcontractantilor..
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor
contracte de prestari servicii din ultimii 3 ani. Declaratia pe propria
raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiun
In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.ea III
Formulare
Experienta similara -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate
sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a
ofertelor) a unui contract de servicii similare, cu valoare de cel putin
500.000 lei.Copie dupa contractul/informatiile relevante din contract adus ca
referinta si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este
cazul) pentru autenticitatea procentului de participare.
Pentru contractul adus
pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele
documente :
-fisa privind
experienta similara
-copie dupa infomatiile
relevante din contractul cu care se va face dovada experientei similare
- recomandare din
partea beneficiarului
- documente doveditoare
din care sa reiasa valoarea serviciilor prestate, valoarea finala in lei si
principalele tipuri de servicii( daca este cazul)
(Formularul B4 din
Sectiunea Formulare)..continuare..
...continuare...Nivelul
experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul
prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel: 4,2373
lei pentru anul 2009, 4,2099 pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011. Nivelul
experientei se va raporta si la cursul leu/euro pentru anul 2012, pana la data
limita de depunere a ofertelor. Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte
contributia proprie a ofertantului in prestarea serviciilor prezentate ca
experienta similara.
In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Declaratie pe propria
raspundere privind vehiculele de care dispune operatorul economic pentru
indeplinirea contractului de servicii - se solicita dispunerea de un parc minim
licentiat pe categorii de autovehicule: minim 8 microbuze - 12-19 locuri; minim
10 autobuze - 20-45 locuri; minim 7 autobuze - 46-50 locuri; minim 3 autobuze -
51-55 locuri; minim 5 autobuze -56-100 locuri..continuare...
..continuare..Se
solicita declaratie pe propria raspundere privind vehiculele de care dispune
operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii.Ofertantul va
face dovada dispunerii de aceste autovehicule prin orice mijloace: contract de
vanzare-cumparare/ facturi pentru cele aflate in proprietate sau contract de
prestari servicii/contract de inchiriere.Se vor prezenta copii ale
certificatelor de inmatriculare a vehiculelor.Pentru vehiculele inchiriate si
pentru cele pentru care dispunerea se demonstreaza prin contract de
colaborare/prestari servicii, la ofertare se poate prezenta un precontract
(acord) de inchiriere/colaborare/prestari servicii, urmand ca, pana la data
semnarii contractului de prestari servicii, sa se prezinte contractele ferme de
inchiriere/colaborare/prestari servicii a vehiculelor...continuare...
...continuare...In
cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in
executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.
Declaratie pe propria
raspundere a administratorului societatii din care sa reiasa faptul ca
operatorul are posibilitatea de a executa simultan cel putin 10 comenzi de
transport in trafic national, sens in care va face dovada detinerii a cel putin
10 documente de control in trafic national;Se solicita dovada ca operatorul
economic dispune de o dotare corespunzatoare realizarii a cel putin 10 comenzi
.
III.2.4) Contracte
rezervate
Nu
III.3) Conditii
specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2012
10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2012 12:00
IV.3.5) Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul
limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2012 11:00
Locul: Municipiul
targu-Mures, Piata Victoriei, nr. 3, camera 45
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de
licitatie, observatori UCVAP, reprez. imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este
periodic
Nu
VI.2) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri
bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua
sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret
minim/total oferta, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie
publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua
propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit
ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal:
030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent
pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cai de atac: in termen
de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile OUG
nr. 34/2006 cu completarile ulterioare, despre un act al autoritatii
contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii
prezentului anunt
20.09.2012 08:12
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.