Afacere
de 50.000 de euro pe motiv de reparații de urgență la instituții de învățământ.
Prin Primăria Târgu-Mureș și având ca beneficiar, probabil, vreun alt
abonat sau membru de partid !
Dacă în Târgu-Mureș
pedeliștii și fauna din preajma lor câștigă din afacerile pe școli, fie ele
reparații, izolări termice, termopane, transport elevi la bazin, din pachețele pentru colindătorii care pupă fundul
conducătorului iubit, din reparații măsuțe și scaune sau cumpărări de centrale
termice care să înlocuiască centralele termice de cartier care furnizau energia
termică și pe care afaceriști de partid din primărie și consiliul local le-au
distrus, pentru că ei nu reprezintă pe cel care i-a votat, ci propriul interes –
afacere pe firmă proprie sau a altui gunoi de partid, oare cine va pune mâna și
pe afacerea reparații de urgență școli?! Să fie Bența, să fie Poruțiu, să fie
Borșan, să fie altul cu antecedente pe
primăria lui Florea? Rămâne să aflăm! Iar DNA poate își bagă nasul în afacerile
de an electoral ale primăriei și mai ales în afacerile de campanie electorală,
cu autocolante și scrisori deschise pentru propaganda lui Florea și care,
desigur, fac obiectul atenției primăriei înainte de alegeri. Târgumureșeni,
sunt banii dumneavoastră, nu vă interesează cine pune mâna pe ei, cine
manipulează și minte ordinar?
invitatia numarul
333975
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 333975
/ 21.08.2012
Denumire contract:
"Lucrari de intretinere si reparatii in regim de urgenta a imobilelor
institutiilor de invatamant din administrarea Consiliului Local al Municipiului
Targu-Mures"
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures,camera 13 - registratura.
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Targu-Mures, Piata
Victoriei, nr. 3, camera 45.
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
"Lucrari de
intretinere si reparatii in regim de urgenta a imobilelor institutiilor de
invatamant din administrarea Consiliului Local al Municipiului
Targu-Mures"
II.1.2) Tip contract:
Lucrari
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
"Lucrari de
intretinere si reparatii in regim de urgenta a imobilelor institutiilor de
invatamant din administrarea Consiliului Local al Municipiului
Targu-Mures"
II.1.6) CPV: 45310000-3
- Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 241,935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 4.800 lei Modul de constituire a
garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin virament bancar
in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul
in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din
valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care
oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa
faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de
participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna
executie GBE10 % din val.ctr fara TVA.Modul de constituire a GBE printr-un
instr. de gar. emis in conditiile legii de o societate bancara sau de
osocietate de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor partiale.
Ret. succ. se vor efectua intr-un cont deschis conform H.G. 1045/2011.GBE se va
restitui astfel: 70% din val. gar., in termen de 14 zile de la data incheierii
PV de receptie la terminarea lucr., daca auT. cTR nu a ridicat pana la acea
data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; restul de
30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor
executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.In cazul in care
ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea
garantiei de buna executie conform Legiinr. 346/2004. In cazul in care oferta
este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca
dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune,aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. -Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare
dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul"). -In temeiul prevederilor art. 182
din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele
juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din
grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din
O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III
Formulare.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie
demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de
catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila
cumentiunea "conform cu originalul").Precizam ca persoanele care
detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea cepriveste
organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul
Municipiului Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures
(Jozsa Tibor si Ciotlaus Ionela Claudia), Secretarul Municipiului Targu-Mures -
Cioban Maria, Membrii Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek
Istvan, Gombos Geza Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony
Erdei Etel, Bakos Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan,
Soos Zoltan, Haller Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei
Dumitru, Puiac Ion Claudiu, Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru
Gheorghita Ionel, Ciotlaus Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian
Alexandru, Sabau Pop Aurelian Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan),
Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures - Kiss Imola, Sef serviciu al
Serviciului Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei
Contractuale - Damiam Alina, membrii comisiei de licitatie: Iernutan Oana,
Lobont Horatiu, Moga Gheorghe, Mozes Alexandru, Marcu Radu, Dan Ioana, Damian
Alina, Barothi Wilhelm, Mateiu Elena. - Certificat de participare la licitatie
cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa
indeplineasca conditiileprevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de
concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de cel
putin unul dintre asociati. (original/copie legalizata/copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul"). - Certificate constatatoare
privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul
consolidat de Stat, si catre BugetulLocal de la sediul ofertantului, care sa
reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei
care se depun ofertele. Seaccepta si datorii esalonate, conform legii.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila
cu mentiunea"conform cu originalul". Persoanele juridice straine vor
prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de
autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte
documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a
impozitelor, taxelor sicontributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in
conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele
vor fiprezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata
silegalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot
prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe
care il controleaza in conformitate cu practica internationala. In cazul unei
oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuiedepuse de fiecare dintre
asociati in parte. Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii
Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa
Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult
90de zile inainte de data depunerii ofertelor in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru
persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima obligativitatea prezentarii a oricaror documentecare dovedesc o forma de
inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale dintara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul
unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre
asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va
prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea
comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator
(pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma
deinregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident)
in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare de cel putin 480.000 lei. (Formularului 5 din
Sectiunea III Formulare) .
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere:
...continuare...fisa privind experienta similara -copie dupa infomatiile
relevante din contractul/ contractele cu care se va face dovada experientei
similare - copie proces-verbal de receptie a lucrarilor - recomandare din
partea beneficiarului - documente doveditoare din care sa reiasa valoarea
lucrarilor executate, valoarea finala in lei ( daca este cazul) Nivelul
experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul
prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel: - 3.3373
pentru anul 2007,- 3.6827 pentru anul 2008;- 4,2373 lei pentru anul 2009, -
4,2099 pentru anul 2010, - 4,2379 pentru anul 2011. Valoarea mentionata trebuie
sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in executarea lucrarilor
prezentate ca experienta similara.Se accepta cumularea din maxim doua
contracte...continuare...,...continuare...In cazul unei oferte comune,
capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Recomandari din partea unor beneficiari.Prezentarea a maxim doua
recomandari din partea unor beneficiari autoritati contractante sau clienti
privati care sa confirme executarea de lucrari similare, care vor face referire
la contractele cu care ofertantul intelege sa-si demonstreze indeplinirea
conditiei minime cu privire la experienta similara.,Lista privind efectivele
medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului angajat si cadrelor de
conducere.Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind lista
efectivelor medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului angajat si a
cadrelor de conducere. Se va prezenta de asemenea dovada dovada dispunerii de
respectivul personal, prin depunere de CV-uri, copii din Registrul Revisal,
declaratii, etc.,Declaratie privind lista personalului angajat - se solicita
dispunerea de muncitori calificati direct angajati in executarea
lucrarilor.Declaratie privind lista persoalului angajat - muncitori calificati.
Se va prezenta de asemenea dovada dovada dispunerii de respectivul personal,
prin depunere de CV-uri, copii din Registrul Revisal, declaratii,
etc.,Asigurarea respectarii legislatiei in vigoare cu privire la protectia
mediului in ceea ce priveste modul de depunere a deseurilor inerte (moloz
etc).Se solicita o declaratie prin care, in cazul in care ofertantul este
declarat castigator, se angajeaza sa prezinte un acord de depunere si
depozitare a deseurilor inerte la o platforma de procesarea deseurilor din
constructii si demolari agrementata de Ministerul Mediului. In cazul unei
oferte comune, standardele de asigurare a protectiei mediului vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in
executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.,Lista principalelor contracte de executie de lucrari
din ultimii 5 ani. Se solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului
economic- Formularului 9 din Sectiunea III Formulare,Experienta similara -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate
sau a unor faze specifice, in ultimi 5 ani (pana la data limita de depunere a
ofertelor) - conform prevederilor art. 188, alin. (3) din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare - a maxim doua contracte de executie de
lucrari similare a caror valoare cumulata este de cel putin 240.000 lei , la
care se adaugaTVA. Se accepta cumularea din maxim doua contracte.Fisa privind
experienta similara(Formularul B4 din Sectiunea Formulare) Se solicita: copie
dupa contractul/contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca
referinta si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este
cazul) pentru autenticitatea procentului de participare. Pentru contractul/contractele/informatiile
relevante din contract/e adus/e pentru sustinerea experientei similare se vor
prezenta anexat urmatoarele documente :...continuare...
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documnetatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 06.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 06.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 20.08.2012 08:17
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.