sâmbătă, 15 septembrie 2012

Asus taiwanez, asamblat de chinezi și cu piese cehe. Marfă de România

Asus taiwanez, asamblat de chinezi și cu piese cehe. Marfă de România
Am lipsit o lună din peisajul bloggeristic, pe motive de tehnică. De calcul, desigur. Asta pentru că Asus-ul meu, proiectat pentru sarcini de genul jocuri, prelucrări grafice, a avut probleme la placa de bază.  Fiind în garanție, l-am trimis firmei care l-a comercializat, iar după o săptămână a venit verdictul: firma a comandat o placă din...Cehia. Desigur, omul nu are de ales, e pus să aștepte, iar după alte 3 săptămâni vine propunerea înlocuirii produsului. Cum modelul nu e în stoc, se încearcă înlocuirea cu un alt laptop, inferior, care costa  cu vreo 1000 de lei mai puțin, comparând cu prețurile concurenței și care nici măcar nu era în oferta curentă a magazinului! Protestez, îmi cer banii de pe factură și într-un final cei de la magazin acceptă și mi se trimite în cont suma cuvenită. Bani folosiți pentru achiziționarea din alt magazin a altui produs care nu mai necesită piese de schimb din....Cehia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.