Primăria
Târgu-Mureș mai vrea să facă praf 400.000 de euro. Desigur, pe firmă abonată,
adică Senin!
Anul
de criză și electoral îi obligă pe șmecherașii de partid din Primăria Târgu-Mureș
să muncească. Desigur, pe firme PDL sau ale camarilei de partid de comuniști
vopsiți în democrați și profitori ai banului de la stat –curată democrație cu
foști comuniști și metode comuniste. Cu mega-afaceri din banii publici prin
mila Primăriei lui Florea, iată afacerea de 400.000 de euro acoperiș pe locuri
de parcare existente anterior. Iar dacă sunt proști care acceptă ca șmecherașii
să ia 800 de euro per loc de parcare, ca să pună acoperiș unui loc de parcare
făcut anterior de comuniști nu au decât să-și voteze în continuare găinarii. DNA,
ia verifică afacerile dedicate pentru firme ca Senin, Siletina și așa mai
departe! La fel și Curtea de conturi, ca să aflăm ce vrăji au mai făcut
șmecherașii PDL.
Detaliu pentru
invitatia numarul 335749
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 335749
/ 20.09.2012
Denumire contract:
Lucrari de parcari acoperite
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei, nr. 3,
Targu-Mures, camera 13 - registratura institutiei
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Piata Victoriei, nr. 3,
Targu-Mures, camera 45
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Lucrari de parcari
acoperite
II.1.2) Tip contract:
Lucrari
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Lucrari de parcari
acoperite-Valoarea estimata fara TVA : intre 967.742 lei si 1.645.161 lei.
Valoarea minima a intervalului (967.742 lei) reprezinta valoarea estimata a
prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar
valoarea maxima (1.645.161 lei) reprezinta valoarea estimata ce contine si
valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 45422100-2
- Lucrari in lemn (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 1,645,161 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 19.000 lei Modul de constituire a
garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin virament bancar
in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul
in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din
valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care
oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa
faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de
participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna
executie Cuantumul garantiei de buna executie : 5 % din valoarea contractului
fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de
osocietate de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor partiale.
Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conformprevederilor
H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui conform prevedrilor
art. 92, alin. 4 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In
cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de
50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legiinr. 346/2004. In cazul
in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii
trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: --Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune,aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG
nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17
din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d,
din OUG nr. 34/2006, conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie
depusa de fiecare dintre asociati in parte. - Declaratie privind neincadrarea
in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din
Sectiunea III Formulare.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.
34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de
catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte.Precizam ca persoanele care detin functii de
decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea cepriveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului
Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures - Jozsa Tibor
si Ionela Ciotlaus, Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii
Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza Csaba,
Peti Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos Levente
Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller Bela,
Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu,
Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus
Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian
Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al
Municipiului Targu-Mures - Kiss Imola, Sef serviciu al Serviciului
Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale -
Damian Alina, membrii comisiei de licitatie: Dan Ioana, Moldovan Florian,
Pascan Lucian, Lucian Liviu, Iernutan Oana, Damian Alina, Gheorghita Ioan,
Oltean Doina, Zub Stefan. - Certificat de participare la licitatie cu oferta
independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca
conditiileprevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta.
In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre
asociati. - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor
exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre
BugetulLocal de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor
scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Seaccepta si
datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate in original,
copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu
originalul". Persoanele juridice straine vor prezenta documente
edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale
tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa
dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor
sicontributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu
cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fiprezentate
in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul", la care se va alatura traducerea autorizata silegalizata a
acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente
edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza
in conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste
certificate constatatoare trebuiedepuse de fiecare dintre asociati in parte.
Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatuluiconstatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, eliberat cu cel mult 90de zile inainte de data depunerii
ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii a oricaror documentecare dovedesc o forma de inregistrare /atestare
sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale dintara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate
sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune, acest
certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte. Ofertantul
clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma deinregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare de cel putin 1.900.000 lei. (Formularului 5 din
Sectiunea III Formulare) .Dovada situatiei economice si financiare conform art.
185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare Formularului 5 din
Sectiunea III Formulare....continuare...,...continuare...Informatii privind
cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei
ani cu o valoare de cel putin 1.900.000 lei. Cifra de afaceri globala se va
calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel: - 4,2373 lei pentru anul 2009, -
4,2099 pentru anul 2010, - 4,2379 pentru anul 2011. In cazul unei oferte comune
cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre
asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare
datele subcontractantilor
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de executie de lucrari similare din ultimii 5 ani. Se
solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului
9 din Sectiunea III Formulare.Declaratia pe propria raspundere a operatorului
economic- Formularului 9 din Sectiunea III Formulare In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima lucrari executate si duse la bun sfarsit, in ultimi 5 ani (pana la
datalimita de depunere a ofertelor) a maxim doua contracte de executie lucrari
similare in valoare de cel putin 950.000 lei , la care se adaugaTVA. Se accepta
cumularea din maxim doua contracte.Fisa privind experienta similara(Formularul
B4 din Sectiunea Formulare) Pentru indeplinirea acestei cerinte se solicita
operatorilor economici, in conformitate cu prevederile art. 188, alin. (3), lit
a, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarle ulterioare, certificari
de buna executie, care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt
autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, locul
executiei lucrarilor, precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu
normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun
sfarsit..continuare..,...continuarea..Nivelul experientei similare se va
raporta la cursul euro de schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la
cursul euro mediu anual BNR astfel: - 3,3373 pentru anul 2007, - 3,6827 lei
pentru anul 2008, - 4,2373 lei pentru anul 2009, - 4,2099 pentru anul 2010, -
4,2379 pentru anul 2011. Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia
proprie a ofertantului in executarea lucrarilor prezentate ca experienta
similara. Se accepta cumularea din maxim doua contracte. In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Recomandari din partea unor beneficiari.Prezentarea a maxim doua
recomandari din partea unor beneficiari autoritati contractante sau clienti
privati care sa confirme executarea lucrarilor similare, care vor face referire
la contractele cu care ofertantul intelege sa-si demonstreze indeplinirea
conditiei minime cu privire la experienta similara.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 08.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 19.09.2012 08:06
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.