SRI
Mureș, 15 săptămâni de la escrocheria vandali în campanie electorală. Din banii
prostiților de târgumureșeni. Unde sunt vinovații pentru hoție, minciună și
pramatiile care au comandat găinăria pentru campania lui Florea?!
Niște bandiți din Primăria
Târgu-Mureș și escrocii din camarilă au pus la cale minciuna vandali pentru oraș. În campania
electorală a lui Florea, porcii din primărie au postat pe site și au trimis
cretinii de comunitari să lipească autocolante, care, desigur, sunt și pe
licitatiapublică, dovadă a găinăriei premeditate. Mii de euro din bani publici
furați cu nesimțire de găinarii de partid și slujbașii cu statut de funcționari
publici? DNA, finalizezi ancheta, iar Curtea de conturi verifici ce bani
cheltuiesc leprele pe bani publici în campanie electorală pentru pupat fundul
candidatului Florea.
Aici sunt afacerile
care pot sta la baza dosarelor necesare lămuririi afacerii propagandă pentru
Florea:
1. Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare
fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei
nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856
Ofertant: MEDIA FACTORY
INTERNATIONAL SRL
Cod de identificare
fiscala: RO28492078
Adresa: STRADA LUNGA NR
1, Sangeorgiu de Mures
Telefon: +40 757058059
Fax:
Detaliu produs /
serviciu / lucrare
Denumire: Autocolante
A4
CPV: 22462000-6 -
Materiale publicitare
(Rev.2)
Unitate de masura:
bucata
Data publicare:
01.04.2012 20:58
Descriere:
Autocolante a€“ format
A4, suport PVC, print digital real solvent ink, 4+0
Detaliu achizitie
Denumire: [DA2850300]
Autocolante a€“ format
A4
Cantitate: 3000.00
(bucata)
Data initiere:
23.04.2012 14:27
Data limita etapa:
26.04.2012 17:00
( Ofertare )
Pret maximal: 2.78 RON
(0.64 EUR)
“Primăria Municipiului
Tîrgu-Mureş deţine informaţii certe potrivit cărora reprezentanţi ai unor
formaţiuni politice, în cârdăşie cu grupuri de interlopi, vor vandaliza, în
nopţile premergătoare alegerilor din 10 iunie, imobilele şi autoturismele din
oraş, prin lipirea de afişe denigratoare, atentând la ordinea şi liniştea
publică precum şi la siguranţa şi integritatea bunurilor cetăţenilor
municipiului.Pentru preîntâmpinarea unor astfel de acţiuni menite a crea
derută, confuzie şi nelinişte în rândul locuitorilor precum şi pentru
protejarea bunurilor acestora, Primăria solicită sprijinul autorităţilor
competente, în sensul depistării acestor acţiuni, identificării şi sancţionării
făptuitorilor conform legislaţiei în vigoare. Primarul municipiului
Tîrgu-Mureş, dr. Dorin Florea, se adresează, în egală măsură, cetăţenilor
oraşului, rugându-i să sesizeze orice act de vandalism, apelând – prin
Dispeceratul Integrat de Urgenţă – tel. 112 (apel gratuit) instituţiile
statului abilitate a lua măsuri pentru protejarea bunurilor cetăţenilor,
respectiv să se adreseze echipajelor de ordine publică aflate în misiune de
patrulare în cartiere.Primarul municipiului are încredere în puterea de
discernământ a târgumureşenilor, fără deosebire de naţionalitate, precum şi în
corecta apreciere a eforturilor primăriei pentru asigurarea integrităţii
bunurilor cetăţenilor şi ale oraşului”.
Descriere:
Autocolante a€“ format
A4, suport PVC, print digital real solvent ink, 4+0
2) afacerea cu scrisori
deschise, după ce leprele anunțau pe licitatiapublica că vor să cumpere exact
coli A4, tipărite față verso și pliate în 3! Alți bani publici pentru javre?
Afacerea
scrisoare deschisă și bilingvă adresată târgumureșenilor în plic închis și
băgat de bandiți în cutie poștală a fiecăruia!
Pentru că unor cretini
de români le tremură chiloții și unii au
făcut/pot face golănii pe bani publici pentru propaganda lui Florea se
inventează afacerea Scrisoare deschisă. Judecând după titlu, așa ceva se
publică în ziare, nu se bagă în plic sigilat. Și dacă e adresată…târgumureșenilor,
de ce e adresată târgumureșeanului în cutia lui poștală? Dar cretinii banului
public nu le au cu logica, ei doar fac găinării în numele românismului și pe
banii publici. Scrisoarea în cauză e de propagandă pentru Florea, care îl ia
peste picior peste Frunda. Desigur, tâmpiții de târgumureșeni trebuie să
perceapă asta exact cum au scris-o politrucii din primărie: un amărât de ungur,
candidat, e pus la punct de tătucul Florea, care le știe el mai bine, nu de
către candidatul Florea, așa cum ar fi fost normal, dacă era articol plătit de
pedeliști! Dovada cea mai bună că găinarii din primărie v-au folosit banii
publici pe campania lui Florea este și traducerea articolului, pe verso,
semnătura individului în calitate de primar, așadar act oficial pe bani public,
ce rahat de partid, că javrele din PDL nu dau bani pe campania lui Florea! Asta
bilingvă e ca să înțeleagă și maghiarii cum nemernicul de Frunda îndrăznește să
pună la îndoială afacerile făcute de Florea, chira dacă nu erau cele pe
subordonații lui de partid, gen Maior, Borșan, Poruțiu, Roman ș.a.m.d.
Citeste mai mult:
Manipulare electorală pentru Florea – în limba română! Vandalii pe înțelesul
românilor, manipulare jegoasă și etnică!
3) Afacerea sondaje pe
subordonat de partid și la Târgu-Mureș. Sfânta nesimțire caracteristică a
jigodiilor PDL
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare
fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856
Ofertant: SONDAJE
MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.
Cod de identificare
fiscala: RO 19060640
Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu
Mures
Telefon: 0744298194
Fax: 0265233416
Detaliu produs /
serviciu / lucrare
Denumire: Studii de
piata si cercetare economica, sondaje si statistica
CPV: 79320000-3 -
Servicii de sondaje de
opinie (Rev.2)
Unitate de masura:
bucata
Data publicare:
20.02.2012 11:23
Descriere:
Sondaj de opinie
efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe
un esantion de 1100 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica
stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.
Detaliu achizitie
Denumire: [DA2676066]
servicii de sondaje de
opinie
Cantitate: 3.00
(bucata)
Data initiere:
27.02.2012 10:18
Data limita etapa:
03.03.2012 17:00
( Deliberare )
Pret maximal: 21,333
RON (4,900.2 EUR)
Descriere:
Servicii de sondaje de
opinie vor include:constructia esantionarilor, elaborarea instrumentelor de
cercetare specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei publice primite de la
autoritatea contractanta,aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat
mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale
cercetarii, utile din perspectiva scopurilor administratiilor locale,realizarea
de sondaje de opinie in functie de interesele specifice ale contractului.Se vor
realiza in principiu 3 sondaje de opinie , in intervalul de 6 luni al perioadei
contractului
Se va elabora rapoarte
de cercetare cu concluzii si recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie
sa fie de +/- 3 %.Oferta financiara va fi structurata in lei/sondaj de opinie
cu reprezentarea pretului total al contractului.
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare
fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei
nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856
Ofertant: SONDAJE
MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.
Cod de identificare
fiscala: RO 19060640
Adresa: str. Rozelor
nr. 13A ap. 2, Targu MuresTelefon: 0744298194
Fax: 0265233416
Detaliu produs /
serviciu / lucrare
Denumire: Studii de
piata si cercetare economica, sondaje si statistica
CPV: 79320000-3 -
Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
Unitate de masura:
bucata
Data publicare:
20.02.2012 11:23
Descriere:Sondaj de
opinie efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de
locuitori, pe un esantion de 1100 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe
tematica stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.
Detaliu achizitie
Denumire: [DA2673319]
Servicii de sondaje de
opinie
Cantitate: 3.00
(bucata)
Data initiere: 24.02.2012
13:25
Data limita etapa:
29.02.2012 17:00
( Ofertare )
Pret maximal: 64,000
RON
(14,693.39 EUR)
Descriere:
Serviciile publice vor
include:constructia esantionarilor,elaborarea instrumentelor de cercetare
specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei publice primite de la
autoritatea contractanta, aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat
mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale
cercetarii, utile, din perspectiva scopurilor administratiilor locale,
realizarea de sondaje de opinie in functie de interesele specifice ale
contractantului.Se vor realiza in principiu 3 sondaje de opinie, in intervalul
de 6 luni al perioadei contractulu,elaborare de rapoarte de cercetare cu
concluzii si recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie sa fie de de +/-
3 %, .Oferta financiara va fi structurata in lei/ sondaj de opinie, cu
prezentarea pretului total al contractului.
Citeste mai mult: Căutați
sondajele de opinie la Primăria Târgu-Mureș. Ca să nu avem surpriza că unii
bandiți decontează banii publici pe firme abonate pedeliștilor și cu membri din
PDL! DNA Mureș, te simți?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.