joi, 16 august 2018

Îți dă PSD bani nemunciți, peste noapte, simți nevoia să înjuri... dușmanii găștii lui Dragnea


Îți dă PSD bani nemunciți, peste noapte, simți nevoia să înjuri... dușmanii găștii lui Dragnea
Cum PSD le-a dat peste noapte medicilor și asistenților bani, ca să nu… fugă din țară și, mai grav, banii din salariul din 2022 (sic!), ce mirare poate să fie că o rezidentă de medicină le dorește moartea și paralizia unor manifestanți? Dacă ți-a dat PSD 5000 de lei net de-a moaca, nu e păcat să nu prestezi? Atenție, pentru cei care cred că numai medicii și asistenții trebuie să ia salarii dublate peste noapte, cum vă sună 4000 de lei net pentru cam orice asistent din spitalele din România? Dar 10.000 de lei pentru orice medic debutant?! Ce le mai duceți cadou celor în uniformă care sunt plătiți de statul român cu sume nici visate de ei și de cam restul populației?!
Adevărul.ro

Zălăuanca Sorina Petruşan Dunca, medicul rezident care a lansat în mediul online un atac dur la adresa românilor participanţi la mitingul din 10 august din Piaţa Victoriei, şi-a reactivat, în cursul zilei de miercuri, contul de Facebook, la câteva zile după postarea în care le transmite, printre altele, protestatarilor "Să beţi cu paiul câte zile mizerabile mai aveţi de trăit!" şi "să vă omoare jandarmii în bătaie. Într-un nou mesaj postat pe contul său, femeia, care este soţie de jandarm, scrie: "Îmi cer scuze faţă de cei care s-au simtit jigniţi de postarea mea, în niciun caz nu am intenţionat asta. Vreau să lămuresc câteva lucruri apărute în presă şi cu asta sper să se încheie subiectul. Am fost şocată să văd o femeie, în haina militară, care a ieşit să îşi facă datoria, aşa cum trebuie să ne-o facem toţi. Am fost în stare de şoc să văd acele imagini în care femeia neajutorată era sfâşiată de mulţime. Nu am avut nicio intenţie să jignesc diaspora, ci pe acei oameni care au lovit-o cu bestialitate pe femeie. Acei oameni, după parerea mea, nu merită mila niciunui judecător! Şi ar avea o scuză dacă nu ar fi normali la cap. Pe mine jandarmii m-au apărat când am fost la rândul meu agresată la evenimentele de voluntariat. Este dureros să fie traşi la răspundere doar pentru că şi-au făcut datoria. Îmi este teamă de momentul în care ei se vor teme să mai acţioneze. Îmi cer scuze încă o data de la oamenii care s-au simţit jigniţi. Am fost în stare de şoc să văd acele imagini în care o femeie neajutorată era linşata de mulţime la un protest!"

Citeste mai mult: adev.ro/pdib5o

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.