miercuri, 1 august 2018

Prostia e mereu doar pe persoană fizică!


Prostia e mereu doar  pe persoană fizică!
Cum orice tembel poate scrie orice pe paginile oficiale ale unor instituții care nu ar trebui să aibă pagini de facebook, ce surpriză, creierașii cu chipiu  nici măcar nu își asumă idioții. Care postează pe FB de serviciu din poziție de persoană….fizică. Pe pensia nesimțită de milițian de tip nou, că nu e așa?!

„Pentru toți care jigniți și urâți Politia Română, va rog ca data viitoare când aveți probleme sa apelați la oricine altcineva nu la poliție! Când va fura bunurile, când va agresează pe strada, când cineva va înșela, la accidentele rutiere când voi sau alții aveți nevoie de ajutorul polițiștilor, va rog sa apelați la vecini, la popi, la rude, dar nu la poliție!”, este mesajul postat pe pagina de FB a IGPR de Ovidiu Munteanu. Un alt Munteanu, tot tolomac de serviciu, facebookiștii cu mesaje naziste știu mai bine!

o altă chipiistă cu neuron zice:https://adevarul.ro/locale/vaslui/politista-despre-criticile-contribuabililornimic-nu-enerveaza-mai-decat-pulifricii-fac-afirmatia-ca-mi-platesc-mie-salariul-1_5b633c5edf52022f75ed112c/index.html
Nu-i mai plătiți, bă, salariul și trimite-o la... circulație, pe centură!
O poliţistă din cadrul Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Vaslui a reacţionat pe contul personal de Facebook într-un mod virulent la adresa contribuabililor care critică poliţiştii, susţinând că le plătesc salariile. La scurt timp după postarea mesajului, poliţista şi-a închis contul pe reţeaua de socializare. Ştiri pe aceeaşi temă VIDEO Secretar de stat la Ministerul Tineretului şi Sportului: „Să pun... “Din tot scandalul ăsta cu Politia Română, nimic nu mă enervează mai mult decât pulifricii ăştia care fac afirmaţia că îmi plătesc mie salariul. Că e unul prost acolo sus, nu înseamnă că sunt toţi. Să faci afirmaţia că-mi plăteşti mie salariul, tu.. contribuabilul cinstit, deja îţi arată gradul de IQ. Sub 30, ca Veorica. Si dacă tot am în listă pulifrici din ăştia care îmi plătesc mie salariul, de ce plm (pacea liniştii mele) nu ieşiţi voi cu capul sus din lista mea de Facebook, ca să nu mă cobor eu sub nivelul de IQ 30 al Veoricai şi să vă şi nominalizez? Respect!!! #mândrăcăsuntpoliţistă” a scris poliţista Maria Chetran pe pagina de Facebook. Mesajul era însoţit de o fotografia cu Maria Chetran în

Citeste mai mult: adev.ro/pcuhe7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.