joi, 30 august 2018

O madamă din America scrie și ea în folosul lui Dragnea, de România


O madamă din America scrie și ea în folosul lui Dragnea, de România
Cine e tanti asta? Una care scrie cărți de ficțiune despre evrei și România și încearcă să le vândă pe Amazon, unde are 9 comentarii de la cititori.
Și nivelul ei de percepție și valoarea madamei e ăsta: M-am interesat, cu o oarecare jenă, şi despre cum îşi făceau bărbaţii din România iniţierea sexuală.

Şi, bineînţeles, mi-am folosit amintirile. România m-a impresionat grozav când am fost trimisă aici în anii ’80. Iniţial, nu trebuia să ajung aici. Trebuia să mă duc la Karachi, în Pakistan, ca expert în Asia de Sud, dar postul a fost suprimat în ultimul moment şi atunci mi s-a dat să aleg între Costa Rica şi Bucureşti. Costa Rica nu mă entuziasma şi, în plus, am aflat că apa de la duş era încălzită de un dispozitiv electric cu care trebuia să ai mare grijă să nu te electrocutezi. Am ales Bucureştiul.
http://www.cotidiantr.ro/kiki-skagen-munshi-vorbeste-despre-cartea-sa-soapte-in-bucuresti--whisper-in-bucharest-73850.php

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.