Primăria
lui Florea vrea curățenie în Week-end, de peste 50.000 de euro!
Gașca
care a pierdut procesul de multe sute de mii de euro cu firma lui Moga pe
prostia PNȚCD-UDMR-PDL a pus la cale operațiunea curățenie în complexul
Week-end. De doar 240.000 de lei! Musai înainte de alegeri!
invitatia numarul
323898
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 323898
/ 11.04.2012
Denumire contract:
Servicii de curatenie si igienizare in incinta Complexului de Agrement si Sport
Muresul
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei, nr. 3,
Targu-Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Municipiul Targu-Mures,
Piata Victoriei, nr. 3, camera 45
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Servicii de curatenie
si igienizare in incinta Complexului de Agrement si Sport Muresul
II.1.2) Tip contract:
Servicii
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Servicii de curatenie
si igienizare in incinta Complexului de Agrement si Sport Muresul
II.1.6) CPV: 90900000-6
- Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 240,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 4.800 lei Modul de constituire a
garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin virament bancar
in contul nr.RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul
unei contestatii se va retine din garantia de participare o suma conform
prevederilor art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare.
Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 60 de zile de la data limita
de depunere a ofertei In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va
beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform
Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere,
fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria
IMM-urilor.
Garantie de buna
executie Cuantumul garantiei de buna executie : 10 % din valoarea contractului
fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de
o societate de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor
partiale.Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conform
prevederilor H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui in termen
de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate
prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.In cazul
in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din
valoarea garantiei de buna executie conform Legii nr. 346/2004. In cazul in
care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii
trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG
nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17
din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d,
din OUG nr. 34/2006, conform Formularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie
depusa de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie
lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). - Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul").Precizam ca persoanele care detin
functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste
organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Dan Ioana,
Circu Ioan, Matyasi Levente, Sandor Ioan, Anton Silviu Sabin, Iernutan Oana,
Mateiu Elena, Circu Giulieta. - Certificat de participare la licitatie cu
oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa
indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile
de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de
fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul"). - Certificate constatatoare
privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul
consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa
reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei
care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate, conform legii.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila
cu mentiunea "conform cu originalul". Persoanele juridice straine vor
prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de
autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte
documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a
impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local,
in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila
cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura
traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Persoanele
juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din
grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare
trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice
romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii
ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare
/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu
prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor
fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune,
acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte.
Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea
autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind
rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele
juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare
sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani (2008, 2009, 2010) cu o valoare egala sau mai mare de
480.000 lei. (Formularului 5 din Sectiunea III Formulare) . In situatia in care
operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011,
acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3
ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de prestari de servicii din ultimii 3 ani. Se solicita
declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din
Sectiunea III Formulare.,Experienta similara - autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate sau a unor faze
specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) a unui
contract de prestari servicii similare cu valoare egala sau mai mare de 240.000
lei , la care se adauga TVA .,Declaratie pe propria raspundere care sa contina
informatii privind numarul si pregatirea personalului de care dispune ofertantul
si care este direct responsabil de indeplinirea contractului- se solicita un
numar de minim 30 de persoane, dintre care 20 muncitori necalificati si 10
muncitori calificati. ISO 9001 sau echivalent privind serviciile de
curatenie,ISO 14001 sau echivalent privind serviciile de curatenie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 24.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 10.04.2012 16:31
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.