Șmecherașii
din Primăria Târgu-Mureș vor afacere de vreo 250.000 de euro pe reparații calculatoare
și furnizare piese de schimb. Ca în an de criză și electoral, probabil
mega-afacere dedicată pe Redatronic!
Probabil o mega-afacere
dedicată Redatronicului, în an de criză și electoral, pusă la cale de
șmecherașii banului public din Primăria Târgu-Mureș, puși pe spart banul public
înainte de alegeri și, probabil, în
speranța unei sponsorizări pentru partid. Doar 1,2 milioane de făcut praf (peste
250.000 de euro). Pariem că vom avea o singură firmă interesată, adică
Redatronic?!Să trăiți bine, cu condiția să aveți și dumneavoastră băieții deștepți
de partid cu licitațiile aferente și soricul gros!
Anunt de participare
numarul 134984/25.04.2012
Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de
participare: 134984 / 25.04.2012
Denumire contract:
Servicii de intretinere si revizii tehnice a retelelor si echipamentelor de
calculatoare si furnizare de materiale consumabile si piese de schimb din
cadrul unitatilor de invatamant din Municipiul Targu-Mures
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: DAN IOANA , Tel. +40 0265268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau
solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului
Targu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei, nr. 3 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere
si revizii tehnice a retelelor si echipamentelor de calculatoare si furnizare
de materiale consumabile si piese de schimb din cadrul unitatilor de invatamant
din Municipiul Targu-Mures
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de
intretinere si reparare
Locul principal de
prestare: Sediul unitatilor de invatamant din Municipiul Targu-Mures
Codul NUTS: RO125 -
Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de
achizitii publice
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere
si revizii tehnice a retelelor si echipamentelor de calculatoare si furnizare
de materiale consumabile si piese de schimb din cadrul unitatilor de invatamant
din Municipiul Targu-Mures
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
50300000-8 - Servicii
de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru computere personale,
pentru echipament de birotica, pentru echipament de telecomunicatii si pentru
echipament audiovizual (Rev.2)
30125000-1 - Piese si
accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30125100-2 - Cartuse de
toner (Rev.2)
30125110-5 - Toner
pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
50312000-5 - Repararea
si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in
loturi
Nu
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
Servicii de intretinere
si revizii tehnice a retelelor si echipamentelor de calculatoare si furnizare
de materiale consumabile si piese de schimb din cadrul unitatilor de invatamant
din Municipiul Targu-Mures
Valoarea estimata fara
TVA: 1,200,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
Garantia de participare
in cuantum de 24.000 lei Modul de constituire a garantiei de participare - prin
depunere la casierie sau prin virament bancar in contul
nr.RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de
o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru
perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul unei contestatii se
va retine din garantia de participare o suma conform prevederilor art. 278^1
din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare. Perioada de valabilitate a
garantiei de participare - 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei
In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de
50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul
in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii
trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Cuantumul garantiei
de buna executie : 10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de
constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare
emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari,
prin retineri succesive din plata facturilor partiale. Retinerile succesive se
vor efectua intr-un cont deschis conform prevederilor H.G. 1045/2011. Garantia
de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data indeplinirii de
catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana
la acea data pretentii asupra ei. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este
IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie
conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o
asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in
categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conform Formularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare
dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul").
- Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator.
In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul").Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din
cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Dan Ioana, Osan Gabriela, Szekeres
Ileana, Marcu Valentin, Lobont Horatiu, Iernutan Oana, Morariu Elena, Mateiu
Elena.
- Certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea
III Formulare. Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010
privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat
trebuie depus de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie
lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").
- Certificate
constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate
catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul
ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in
luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate,
conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Persoanele juridice
straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii,
eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare,
alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata
a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local,
in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila
cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura
traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Persoanele
juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din
grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica internationala.
In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de
fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice romane : -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat
cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Pentru persoanele
juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de
inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.
In cazul unei oferte comune, acest certificat
trebuie dep
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.