Ca orice regie/societate
cu acționar consiliul local și cu conducere pusă politic, Aquaserv face investiții
pe măsură. Echipamente de protecție de aproape 90.000 de euro (365.000 de lei)
vor acum cei care mai acum un an sau doi erau arătați cu degetul de Florea cum
că sparg trotuare și au salarii nesimțite. Desigur, logica șmecherului nu ține
când pui la conducere inși pe care îi poți controla cu partidul și când
spargerile se repară pe firme agreate. Verifică cineva achizițiile și licitațiile
societăților cu acționar târgumureșeanul și conducere politică și cum au
distrus borfașii de partid Energomur și și-au creat piață pentru centralele
firmelor cunoscute?
invitatia numarul
326518
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: COMPANIA AQUASERV S.A
Numar invitatie: 326518
/ 14.05.2012
Denumire contract:
Furnizare echipamente de protectie
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMPANIA AQUASERV S.A
Cod fiscal: 10755074,
Adresa: str.Kós Károly, nr.1, Targu Mures, Telefon: 0265-208846, Fax:
0265-208881
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
str.Kós Károly, nr.1,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540297, telefon:+40 265208846, fax:+40
265208881, persoana de contact:Ferenc Fekete
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
str.Kós Károly, nr.1,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540297
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate:
Apa
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Furnizare echipamente
de protectie
II.1.2) Tip contract:
Furnizare
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Furnizarea de articole
si echipamente de protectie a muncii, respectiv imbracaminte de uz profesional,
imbracaminte de protectie impotriva interperiilor, manusi de lucru, manusi de
unica folosinta, viziere de siguranta, pelerine, sorturi, centuri, articole de
siguranta pentru cap, casti de siguranta, incaltaminte de protectie,
incaltaminte cu varf de protectie de metal, ochelari de protectie, veste
reflectorizante, masti de gaze, filtre de gaz si dispozitive de ridicare
mecanice
II.1.6) CPV: 18143000-3
- Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 365,838 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.000,00 lei Perioada de valabilitate a
garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertei
Modul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie
bancara, in original (Formularul nr. 2 - Scrisoare de garantie bancara ); -
Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; -
Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru
garantiile de participare nr. RO92INGB0011000029158911, deschis la ING BANK
N.V. Amsterdam - AgentiaTg. Mures Garantia de participare In oricare forma va
fi emisa garantia de participare va fi irevocabila si va specifica daca este
conditionata sau neconditionata, la prima cerere a autoritatii contractante. Garantia
de participare va fi prezentata doar in original.
Garantie de buna
executie Cuantumul garantiei de buna executie: se consituie in cuantum de 5%
din valoarea contractului Se constituie prin - Scrisoare de garantie bancara,
in original; - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
de asigurari, Garantia de buna executie prin Retineri Succesive din sumele
datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide
la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in
administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii
contractante. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont
(purtator de dobanda) la dispozitia S.C. COMPANIA AQUASERV S.A. Tg. Mures, la unitatea
Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea
acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante,
iar suma initiala care se depune de contractant in contul astfel deschis nu
trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul
economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Formularul nr. 4 -
Declaratie privind eligibilitatea 2. Formularul nr. 5 - Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr. 34/2006., 3. Formularul nr. 6 - Declaratie privind calitatea de
participant la procedura 4. Formularul nr. 7 - Certificat de participare la
licitatie 5. Formularul nr. 8 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile
prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 Lista persoanelor care detin functii
de decizie in cadrul autoritatii contractante: Nume si Prenume Functia Ocupata
Racz Lucian Presedintele Consiliului de Administratie Pajint Marcela Membru al
Consiliului de Administratie Moca Teodoru Membru al Consiliului de
Administratie Horobet Sergiu Director General Lazar Sorin Director Economic
Pora Zamfira Manager Servicii Interne si Coordonare Sucursale Sabau Manuela
Manager Dezvoltare si Relatii Takacs Elek Manager Finante Ciupe Aurel Manager
Apa Potabila Bauer Csaba Manager Apa Uzata Turcu Gheorghe Manager Mentenanta 6.
Certificate consatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a
impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale , precum si a
contributiei pentru asigurarile sociale de stat, din care sa rezulte situatia
obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta
(formulare eliberate de catre Directia Generala a Finantelor Publice si de
catre Primaria locala) Nota 1 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in
legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea
operatorului economic. Nota 2 : In cazul in care in tara de origine sau in tara
in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau
acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va prezenta o declaratie
autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau
judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Nota 3 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia
personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita
detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza
cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest
sens. Nota 4 : Formularul nr. 8 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile
prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi completata de fiecare operator
economic in parte, indiferent de calitate de participant la procedura(ofertant,
asociat, subcontractant, tert sustinator) Nota 5: Persoana care asigura
sustinerea financiara sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care
determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180
si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006. In acest sens vor fi
prezentate Formularele 4 si 5 Operatorul economic trebuie sa prezinte
urmatoarele documente: 1. Certificat constatator eliberat de ORC, in copie;
Nota 1 : Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai
sus va conduce automat la excluderea operatorului economic. Nota 2 : Daca
exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a
unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari
sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la
autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens. Nota 3:
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la ofertantul
clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a
documentelor mentionate in aceasta sectiune
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: 1.Declaratie
privind informatii generale si situatia economico-financiara,2.Declaratie
privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si
mijlocii
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Experienta
similara Autoritatea contractanta solicta prezentarea a cel putin unui contract
derulat in ultimii trei ani care a avut ca si obiect furnizare produse similare
in valoare de minim 130000 Lei. Se solicita - copie dupa contract sau parti
relevante din contract din care sa rezulte numele beneficiarului , obiectul,
produsele furnizate, valoarea si durata contractului - procesul verbal de
receptie sau alte documente din care sa rezulte modul de indeplinire al
obligatiilor contractuale. - recomandare din partea beneficiarului, din care sa
rezulte cel putin urmatoarele: obiectul contractului, produsele achizitionate,
valoarea contractului, durata contractului si modul de indeplinire al
obligatiilor contractuale.,Declaratie privind subcontractantii Se solicita
prezentarea informatiilor privind proportia in care contractul de furnizare
produse urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea
acestora. Ofertantul va prezenta date privind eventualii asociati si/sau
subcontractanti . Pentru asociati se vor prezenta aceleasi documente ca si
pentru liderul asociatiei.,Mostre Operatorii economici au obligativitatea de a
prezenta mostre pentru fiecare produs solicitat (cu exceptia dispozitivelor de
ridicare mecanice, respectiv punctele 44-49 din anexa nr. 1 din Caietul de
sarcini). Fiecare mostra trebuie sa fie etichetata cu numele ofertantului,
denumirea si codul produsului CERTIFICARE A SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL
CALITATII - ISO 9001, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire poate fi descarcata de catre operatorii economici interesati, direct
si nerestrictionat, din sectiunea "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 30.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 30.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Alte fonduri
Data expedierii
prezentei invitatii: 11.05.2012 10:37
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.