duminică, 27 mai 2012

Aquaserv vrea echipamente de protecție de aproape 90.000 de euro!

Aquaserv vrea echipamente de protecție de aproape 90.000 de euro!

Ca orice regie/societate cu acționar consiliul local și cu conducere pusă politic, Aquaserv face investiții pe măsură. Echipamente de protecție de aproape 90.000 de euro (365.000 de lei) vor acum cei care mai acum un an sau doi erau arătați cu degetul de Florea cum că sparg trotuare și au salarii nesimțite. Desigur, logica șmecherului nu ține când pui la conducere inși pe care îi poți controla cu partidul și când spargerile se repară pe firme agreate. Verifică cineva achizițiile și licitațiile societăților cu acționar târgumureșeanul și conducere politică și cum au distrus borfașii de partid Energomur și și-au creat piață pentru centralele firmelor cunoscute?
invitatia numarul 326518

Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA AQUASERV S.A
Numar invitatie: 326518 / 14.05.2012
Denumire contract: Furnizare echipamente de protectie
Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMPANIA AQUASERV S.A
Cod fiscal: 10755074, Adresa: str.Kós Károly, nr.1, Targu Mures, Telefon: 0265-208846, Fax: 0265-208881
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str.Kós Károly, nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540297, telefon:+40 265208846, fax:+40 265208881, persoana de contact:Ferenc Fekete
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
str.Kós Károly, nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540297
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Apa

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Furnizare echipamente de protectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Furnizarea de articole si echipamente de protectie a muncii, respectiv imbracaminte de uz profesional, imbracaminte de protectie impotriva interperiilor, manusi de lucru, manusi de unica folosinta, viziere de siguranta, pelerine, sorturi, centuri, articole de siguranta pentru cap, casti de siguranta, incaltaminte de protectie, incaltaminte cu varf de protectie de metal, ochelari de protectie, veste reflectorizante, masti de gaze, filtre de gaz si dispozitive de ridicare mecanice
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 365,838 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 7.000,00 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertei Modul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara, in original (Formularul nr. 2 - Scrisoare de garantie bancara ); - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; - Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO92INGB0011000029158911, deschis la ING BANK N.V. Amsterdam - AgentiaTg. Mures Garantia de participare In oricare forma va fi emisa garantia de participare va fi irevocabila si va specifica daca este conditionata sau neconditionata, la prima cerere a autoritatii contractante. Garantia de participare va fi prezentata doar in original.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie: se consituie in cuantum de 5% din valoarea contractului Se constituie prin - Scrisoare de garantie bancara, in original; - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, Garantia de buna executie prin Retineri Succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont (purtator de dobanda) la dispozitia S.C. COMPANIA AQUASERV S.A. Tg. Mures, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar suma initiala care se depune de contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului.


III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Formularul nr. 4 - Declaratie privind eligibilitatea 2. Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006., 3. Formularul nr. 6 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura 4. Formularul nr. 7 - Certificat de participare la licitatie 5. Formularul nr. 8 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 Lista persoanelor care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Nume si Prenume Functia Ocupata Racz Lucian Presedintele Consiliului de Administratie Pajint Marcela Membru al Consiliului de Administratie Moca Teodoru Membru al Consiliului de Administratie Horobet Sergiu Director General Lazar Sorin Director Economic Pora Zamfira Manager Servicii Interne si Coordonare Sucursale Sabau Manuela Manager Dezvoltare si Relatii Takacs Elek Manager Finante Ciupe Aurel Manager Apa Potabila Bauer Csaba Manager Apa Uzata Turcu Gheorghe Manager Mentenanta 6. Certificate consatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale , precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta (formulare eliberate de catre Directia Generala a Finantelor Publice si de catre Primaria locala) Nota 1 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic. Nota 2 : In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Nota 3 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens. Nota 4 : Formularul nr. 8 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi completata de fiecare operator economic in parte, indiferent de calitate de participant la procedura(ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator) Nota 5: Persoana care asigura sustinerea financiara sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006. In acest sens vor fi prezentate Formularele 4 si 5 Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Certificat constatator eliberat de ORC, in copie; Nota 1 : Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic. Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens. Nota 3: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la ofertantul clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a documentelor mentionate in aceasta sectiune
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara,2.Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Autoritatea contractanta solicta prezentarea a cel putin unui contract derulat in ultimii trei ani care a avut ca si obiect furnizare produse similare in valoare de minim 130000 Lei. Se solicita - copie dupa contract sau parti relevante din contract din care sa rezulte numele beneficiarului , obiectul, produsele furnizate, valoarea si durata contractului - procesul verbal de receptie sau alte documente din care sa rezulte modul de indeplinire al obligatiilor contractuale. - recomandare din partea beneficiarului, din care sa rezulte cel putin urmatoarele: obiectul contractului, produsele achizitionate, valoarea contractului, durata contractului si modul de indeplinire al obligatiilor contractuale.,Declaratie privind subcontractantii Se solicita prezentarea informatiilor privind proportia in care contractul de furnizare produse urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul va prezenta date privind eventualii asociati si/sau subcontractanti . Pentru asociati se vor prezenta aceleasi documente ca si pentru liderul asociatiei.,Mostre Operatorii economici au obligativitatea de a prezenta mostre pentru fiecare produs solicitat (cu exceptia dispozitivelor de ridicare mecanice, respectiv punctele 44-49 din anexa nr. 1 din Caietul de sarcini). Fiecare mostra trebuie sa fie etichetata cu numele ofertantului, denumirea si codul produsului CERTIFICARE A SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII - ISO 9001, sau echivalent



SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de atribuire poate fi descarcata de catre operatorii economici interesati, direct si nerestrictionat, din sectiunea "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 10:37


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.