Mega-afacere
cu reabilitarea termică a blocurilor în Târgu-Mureș, de peste 2,5 milioane
euro! Are cineva curaj să îi ia afacerea lui Bența sau a altui abonat la banul
public?
Reabilitarea termică a
blocurilor, bucuria proștilor, în Târgu-Mureș! După ce bandiții banului public
au distrus Energomur și sistemul de încălzire centralizat, pentru a se pune
mâna pe spațiile Energomur, pe locul viran după demolarea pe bani publici a centralelor
(vezi cazul Grand, cu 50.000 de euro din bani publici pentru demolare, prin
afacere cu primărie șmecherilor lui Florea), pe piața de mii de centrale
termice care trebuiau să fie cumpărate de păgubiți și pentru a se pune mâna pe
mega-afacerile cu centrale termice la școli, grădinițe și așa mai departe, șmecherii
banului public cu iz pestilențial de partid jegos pun la cale afacerea reabilitare
termică a blocurilor, desigur comuniste, pentru că pramatiile la putere în
ultimii 22 de ani nu prea au construit altceva. Desigur, banii sunt puhoi, iar
cel care a fost obligat să își pună centrală - care l-a costat poate și 7.500
de lei - poate să mai plătească bandiților 1.000 de euro pentru reabilitarea cu
polistiren. Șmecherașii au dovedit că nu au grețuri și pregătesc, prin
servitorii lor oficiali, șefii de asociații de proprietari, semnăturile
necesare pentru afacere. Alți bani de la târgumureșeni pentru ca afacerile
unora să înflorească în an de criză și electoral! Care se adună la investițiile
în centrale și care se adună și la nivel de credit luată pe oraș de gangsterii
banului public (cam 6 milioane de euro), în contul târgumureșenilor care nu au
avut bani de centrală și care au trebuit ajutați de șmecherași.
invitatia numarul
326765
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 326765
/ 14.05.2012
Denumire contract:
Lucrari de reabilitare termica a blocurilor cuprinse in programul de masuri
speciale de reabilitare termica pe anul 2012
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04
0365801856, persoana de contact:IERNUTAN OANA
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
camera 45, Piata Victoriei
nr.3, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Lucrari de reabilitare
termica a blocurilor cuprinse in programul de masuri speciale de reabilitare
termica pe anul 2012
II.1.2) Tip contract:
Lucrari
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Lucrari de reabilitare
termica a blocurilor situate in str.Aleea Carpati nr.27, str.Parangului nr.2,
Piata Teatrului nr.T 4, Piata Teatrului nr.T 5, Rodniciei nr.47(TR), B-dul
Pandurilor nr.51, Aleea Savinesti nr.8-10, str.Infratirii nr.7, 9, 11, 13, 15,
17 si str.Armoniei nr.2, str.Ion Buteanu nr.22, str.Infratirii nr.6-8, B-dul
1848 nr.26 (TR), Calea Sighisoarei nr.5(TR), B-dul Pandurilor nr.10-12 cuprinse
in programul de masuri speciale de reabilitare termica pe anul 2012
II.1.6) CPV: 45321000-3
- Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 10,456,192 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 200.000 lei Modul de constituire a
garantiei de participare - prin virament bancar in contul
nr.RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de
o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru
perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie
irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei
se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei
garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv
la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la
culpa persoanei garantate. Perioada de valabilitate a garantiei de participare
- 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei Dovada constituirii
garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si
ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul
dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei
de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa
de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada
incadrarii in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna
executie GBE lucrari 10 %din val.contr.fara TVA.Mod.de const.a GBE a contr.de
lucr.:prin instr.de gar.emis in cond. leg. de o soc. banc.,de o soc. de
asig.prin dep.la cas.a unor sume in num sau prin ret.succ.din plata fact.
part.Ret succ.se vor ef.in.cont desch.conform prev. H.G. 1045/2011.Gar.sa fie
irev.Instr.de gar.sa prev daca plata gar.se va exec.cond.,resp.dupa
const.culp.pers.garant.in conf.cu contr. gar. sau necond., resp. la prima
cerere a benef., pe baza decl. cu priv. la culpa pers.gar.GBE se va restitui
astfel:70% din valoarea gar., in ter.de 14 zile de la data inch. PV de rec. la
term.lucr.,daca aut. ctr. nu a rid.pana la acea data pret. asupra ei, iar risc.
pt. vicii asc. este min.restul de 30% din val. gar.,la exp.per.de gar. a lucr.
exec., pe baza PV de rec. fin.In cazul in care of.dov. ca este IMM va benef. de
o red. de 50% din val.GBE conf. Legii nr. 346/2004. In cazul in care of. este
dep. de catre o asoc.fiecare memb. al asoc.tb.sa faca dovada incadr.in
categoria IMM.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sa nu se
afle in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G nr.34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte
Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G
nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006. In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre
asociati in parte Sa nu se afle in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G
nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie
privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. Precizam ca persoanele care detin functii de
decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Kiss Imola, Iernutan
Oana, Belean Dorin, Moga Gheorghe, Barothi Wilhelm, Dan Ioana, Mozes Alexandru,
Lobont Horatiu Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010
privind regulile de concurenta. Se solicita certificat de participare la
licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare.
In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre
asociati in parte. Sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de plata a
impozitelor catre Bugetul Local si Bugetul de Stat consolidat in conformitate
cu prevederile legale in vigoare in Romania sau din tara in care este stabilit.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul
ofertantului, care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna
anterioara celei care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor
prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de
autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte
documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a
impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local,
in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila
cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura
traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Persoanele
juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din
grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica internationala.
In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de
fiecare dintre asociati in parte. Documente edificatoare care sa dovedeasca
forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestare ori
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din
tara in care ofertantul este stabilit. Pentru persoanele juridice romane : -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat
cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o
forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul
este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri
legalizate. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de
catre fiecare dintre asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc
(declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si
inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire,
certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care
dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul
este rezident) in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 20.000.000 lei. Se
solicita dovada situatiei economice si financiare conform art. 185 din O.U.G.
nr. 34/2006 cu completarile ulterioare Cifra de afaceri globala se va calcula
la cursul Euro mediu anual BNR astfel:3,6827 lei pentru anul 2008, 4,2373 lei
pentru anul 2009, 4,2099 pentru anul 2010. In cazul unei oferte comune cerinta
privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La
evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele
subcontractantilor.
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de lucrari din ultimii 5 ani.In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 5 ani
(pana la data limita de depunere a ofertelor) cel putin a urmatoarelor tipuri
de lucrari similare: Lucrari izolare termica cu valoare egala sau mai mare de
10.000.000 lei fara TVA.Se accepta cumularea valorilor aferente din cel mult 3
contracte.Niv.exp. sim. se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul
prest. care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel: 3,3373 pentru
anul 2007, 3,6827 lei pentru anul 2008, 4,2373 lei pentru anul 2009, 4,2099
pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011.Se accepta cumularea val. din cel
mult trei contracte. Val. ment. trebuie sa reprezinte contr proprie a ofert. in
execut. lucr. prezentate ca experienta similara.Continuare...,Continuare...In
cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in
executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.,Lista privind echipamentele tehnice, utilajele,
instalatiile pentru indeplinirea contractului In cazul unei oferte comune,
capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.,Lista
privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de
specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si
cadrelor de conducere, conform art. 188 alin. (3), lit.b si d din OUG nr.
34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune sau, daca
este cazul, sa obtina un angajament de participare pentru personalul solicitat
in baza prevederilor art. 188, alin. (3), lit b din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioate) din partea urmatorilor
specialisti:Continuare...,continuare...minim 1 ingineri RTE (responsabil tehnic
cu executia) specializati in constructii civile, atestati MDRT - minim 1
responsabili cu controlul calitatii, CQ Se solicita : declaratie/angajament de
participare privind personalul tehnic, de specialitate si asigurare a calitatii
lucrarilor si declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere, cu
care ofertantul face dovada indeplinirii cerintei minime
obligatorii.Continuare...,In acest sens se vor depune CV-uri, calificari ale
personalului din care sa reiasa experienta in domeniul tehnic de specialitate
si de asigurare a calitatii si atestatatele vizate la zi. Se solicita ca
atestatele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru CQ se
admite si prezentarea deciziei interne de numire in aceasta functie, conform
legislatiei in vigoare. In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau
profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care
vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de
acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat
pentru executarea respectivelor atributii.Continuare..,Continuare..In acest
sens se vor depune CV-uri, calificari ale personalului din care sa reiasa
experienta in domeniul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii si
atestatatele vizate la zi. Se solicita ca atestatele sa fie valabile la data
limita de depunere a ofertelor.Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei
interne de numire in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare. In cazul
unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite
prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea
viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform
acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii. Asigurarea respectarii legislatiei in vigoare cu privire la
protectia mediului in ceea ce priveste modul de depunere a deseurilor inerte
(moloz etc). In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a protectiei
mediului vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care
vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de
acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat
pentru executarea respectivelor atributii,ISO 9001 sau echivalent privind standardele
de asigurare a calitatii in constructii civile, industriale, inclusiv
reparatii.In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie
implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada
faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in
care a avut loc auditul final.,ISO 9001 sau echivalent privind standardele de
asigurare a calitatii in instalarea de tamplarie PVC cu geam termopan.In cazul
unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite
prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea
viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform
acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie
implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada
faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in
care a avut loc auditul final.,ISO 14001 sau echivalent privind certificarea
sistemului de managementul mediului calitatii in constructii civile, industriale,
inclusiv reparatii.In cazul unei oferte comune, stand. de asig. a cal. vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in
executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate,
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa
fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada
faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in
care a avut loc auditul final.,ISO 14001 sau echivalent privind certificarea
sistemului de managementul mediului calitatii in instalarea de tamplarie PVC cu
geam termopan.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii
vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza
atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre
asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru
executarea respectivelor atributii.In ceea ce priveste certificarile ISO
solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste
proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se
accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia
situatiei in care a avut loc auditul final.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 30.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Cofinantare
Data expedierii
prezentei invitatii: 14.05.2012 14:58
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.