Șmecherașii
din Primăria Târgu-Mureș vor 100.000 de
euro pentru alte parcări acoperite. Probabil tot pentru satisfacerea lui Senin
Prod
Probabil mega-afacere
pe Senin Prod, firmă ținută în brațe de gașca de la primărie, care îi cumpără
loc de parcare cu 800 de euro. Așadar, 100.000 de euro pentru Senin Prod?
Mega-afacere în an de criză și campanie electorală pentru satisfacerea
abonatului și pentru prostirea dobitocului căruia i se iau banii publici pentru
parcări cu preț enorm? Și ce urmează, ca gangsterii din primărie să desființeze
și spațiile verzi de lângă blocuri pentru a-și pune parcările din bani publici,
așa cum vor unii borfași care și-au mobilizat uneltele, șefii de asociație de
proprietari care primesc invitații, abonamente la meci și alte facilități în
schimbul semnăturilor care să îi valideze pe bandiții banului public?! Florea,
nu te mai saturi de licitații cu abonați? Dar ce te poți aștepta de la insul
sub care s-a inventat patinoar în aer liber, care ne-a costat 200.000 de euro
și pentru care licitația pe firmă înființată de subordonatul de partid nu e o
întâmplare?
P.S. Suma nu e mare,
raportat la cât primește la câteva luni o dată Siletina lui Maior de la șeful
său de partid, cu titulatura: Transporturile terestre ocazionale ale primăriei!
Detaliu pentru
invitatia numarul 326122
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 326122
/ 09.05.2012
Denumire contract:
Furnizare si montare parcari acoperite
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei, nr. 3,
Targu-Mures, Romania, cod postal: 540026
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Municipiul Targu-Mures,
Piata Victoriei, nr. 3, camera 45
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Furnizare si montare
parcari acoperite
II.1.2) Tip contract:
Furnizare
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Furnizare si montare
parcari acoperite
II.1.6) CPV: 44212320-8
- Diverse structuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 473,600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare
la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 9.400 lei Modul de constituire a
garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin virament bancar
in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul
in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din
valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care
oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa
faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de
participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna
executie Cuantumul garantiei de buna executie : 5 % din valoarea contractului
fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de
osocietate de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor partiale.
Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conformprevederilor
H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile
de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectulcontractului
si/sau de la plata facturii finale, daca autoritatea contractanta nu a ridicat
pana la acea data pretentii asupra ei. In cazul in care ofertantul dovedeste ca
este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie
conform Legiinr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o
asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in
categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune,aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG
nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17
din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d,
din OUG nr. 34/2006, conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie
depusa de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie
lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). - Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare.Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de
catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila
cumentiunea "conform cu originalul").Precizam ca persoanele care
detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea
cepriveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
Dan Ioana, Moldovan Florian, Gheorghita Ioan, Teban Valentin, Almasan Marius,
Lucian Pascan, Iernutan Oana. - Certificat de participare la licitatie cu
oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa
indeplineasca conditiileprevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de
concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de cel
putin unul dintre asociati. (original/copie legalizata/copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul"). - Certificate constatatoare
privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul
consolidat de Stat, si catre BugetulLocal de la sediul ofertantului, care sa
reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei
care se depun ofertele. Seaccepta si datorii esalonate, conform legii.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila
cu mentiunea"conform cu originalul". Persoanele juridice straine vor
prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de
autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte
documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a
impozitelor, taxelor sicontributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in
conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele
vor fiprezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata
silegalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot
prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe
care il controleaza in conformitate cu practica internationala. In cazul unei
oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuiedepuse de fiecare dintre
asociati in parte. Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii
Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa
Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult
90de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata
sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru
persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima obligativitatea prezentarii a oricaror documentecare dovedesc o forma de
inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale dintara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul
unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre
asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va
prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea
comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator
(pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma
deinregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident)
in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 940.000 lei.
(Formularului 5 din Sectiunea III Formulare) .
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de livrare produse similare din ultimii 3 ani. Se
solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului
9 din Sectiunea III Formulare,Experienta similara - autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate sau a unor faze
specifice, in ultimi 3 ani (pana la datalimita de depunere a ofertelor) a maxim
doua contracte de furnizare produse similare cu valoare egala sau mai mare de
470.000 lei , la care se adaugaTVA. Se accepta cumularea din maxim doua
contracte.,Recomandari din partea unor beneficiari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 25.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 08.05.2012 16:06
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.