Ca
în an de criză și electoral, concesionare de aproape 3 milioane de euro pentru o
parcare supraetajată în Târgu-Mureș
Șmecherașii banului
public din Târgu-Mureș - să îi numit edili, adică inșii preocupați de tras
linii pe carosabil sau trotuar pentru a face, cică, parcări cu plată, la 3 lei
per oră, pe eterna Tracia Trade, sub nasul prostovanilor de la Circulație și a
neterminaților de comunitari, care habar nu au de legislația rutieră și de
interdicția parcării voluntare la 25 m înainte și după trecerea de pietoni,
sensuri giratorii etc., șmecherașii pe
bani publici care se folosesc de parcări pentru a planta indicatoare de mai
multe sute de mii de euro, pentru Kiss Unicum (Atenție, vi se ridică, vi se
blochează, sens unic și așa mai departe), vor parcări supraetajate. Tocmai pe
strada unde e sediul Tracia Trade și unde are afacerea și firma care ridică
mașinile târgumureșenilor care nu vor să parcheze și să le plătească
șmecherilor taxa. Mega-afacere de 12, 2 milioane de lei (vreo 3 milioane de
euro), ca să trăiți….bine!
Concesionare numarul
2184/24.04.2012
Detaliu procedura
Tip legislatie: OG 34
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: NICOLETA ALINA DAMIAN , Tel. +40 0265268330 , Email: licitatie@tirgumures.ro
, Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro , Adresa
profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala
sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea
concesionarii
II.1.1) Denumirea
atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea
lucrarilor privind proiectarea, avizarea, executia, operarea si intretinerea
obiectivului "Parcare supraetajata in zona centrala -str. Horia"
II.1.2) Tipul
contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de
executare: Municipiul Tirgu-Mure?, zona centrala - str. Horia
Codul NUTS: RO125 -
Mures
II.1.3) Descrierea
succinta a contractului de concesionare
Concesionarea
lucrarilor privind proiectarea, avizarea, executia, operarea si intretinerea
obiectivului "Parcare supraetajata in zona centrala -str. Horia"
II.1.4) Vocabularul
comun privind achizitiile (CPV)
45213312-3 - Lucrari de
constructii de parcari cu etaje (Rev.2)
98351000-8 - Servicii
de gestionare a parcarilor de autovehicule (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau
domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Concesionarea lucrarii "Parcare
supraetajata in zona centrala -str. Horia"
Valoarea estimata fara
TVA: 12,288,321 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim
de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de
participare
III.1.1) Informatii
privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele
referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Sa nu se afle in nici
una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile
si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind neincadrarea in
situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din Sectiunea III
Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G
nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala,
a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile
art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006. Se va completa Formularul 17.1.
In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre
asociati in parte. -Sa nu se afle in situatiile prevazute la art. 69^1 din
O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Precizam ca
persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante,
in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de
atribuire, sunt: -Farcas Ioan, Balint Stefan, Bakos Levente, Todoran Liviu,
Moldovan Florian, Mihet Daniela Florina, Szekely Klara, Gheorghita Ioan,
Marchievici Carmina, Damian Alina. Se solicita declaratie privind neincadrarea
in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din
Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.
34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre
ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. -Sa indeplineasca conditiile conform
Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a
certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se solicita
certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22
din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie
depus de fiecare dintre asociati in parte. Sa aiba indeplinite obligatiile
exigibile de plata a impozitelor catre Bugetul Local si Bugetul de Stat
consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau din
tara in care este stabilit. -Certificate constatatoare privind indeplinirea
obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat,
catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte situatia
obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.
Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru
dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine
(certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca
si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile
catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate
de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul",
la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba
romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din
partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu
practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate
constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Documente
edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau
juridica si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Pentru
persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii
ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform
cu originalul". Pentru persoanele juridice straine - autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a
oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate
sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune, acest
certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte. Ofertantul
clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
III.1.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind
cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioare,autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei
ani (2009, 2010, 2011) cu o valoare egala sau mai mare de 24.000.000 lei
III.1.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor
contracte de proiectare din ultimii 3 ani - Lista principalelor contracte de
lucrari din ultimii 5 ani. Experienta similara: - efectuarea in ultimii 3 ani
(pana la data limita de depunere a ofertelor) cel putin a unui contract de
proiectare a unui parcaj cu un numar de minim 200 locuri. - efectuarea in
ultimii 5 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) cel putin a unui
contract de lucrari in domeniul constructiilor civile sau industriale. Lista
privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea
contractului Asigurarea cu personal calificat -ISO 9001 sau echivalent privind
standardele de asigurare a calitatii in domeniul constructiilor civile si
industriale. -ISO 14001 sau echivalent privind certificarea sistemului de
managementul mediului in domeniul constructiilor civile si industriale.
Asigurarea respectarii legislatiei in vigoare cu privire la protectia mediului
in ceea ce priveste modul de depunere a deseurilor inerte (moloz etc).
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de
atribuire
Pretul ofertei 70.00
Componenta tehnica 20.00 Termenul de executie a lucrarilor 10.00
IV.2) Informatii
administrative
IV.2.1) Numarul de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita
pentru depunerea candidaturilor
Data: 18.06.2012 Ora:
12:00
IV.2.3) Limba sau
limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face
parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte
fonduri
VI.2) Informatii
suplimentare
1) Lipsa oricarui
document in baza caruia se face dovada indeplinirii unui criteriu de punctaj va
duce la depunctarea candidatului prin acordarea de 0 puncte pentru criteriul
respectiv. 2)Ofertantii vor depune proiect de contract semnat si stampilat. 3)
- Garantia de buna executie (GBE) este in cuantum de 5% din valoarea
investitiei propuse, fara TVA. - Modul de constituire a GBE a contractului de
concesionare de lucrari : In termen de 90 de zile de la data incheierii
contractului de concesiune, concesionarul se obliga sa transmita concedentului
o scrisoare de garantie bancara sau sa vireze in contul concedentului o suma
echivalenta cu un procent de 5% din valoarea investitiei. In acest din urma
caz, concesionarul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct
la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din
cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Contul astfel
deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. - Nedepunerea in
termen a GBE, va atrage anularea contractului de concesiune si pierderea
garantiei de participare. - GBE se va restitui conform art. 92 alin 4 din HGR
925/2006. - In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o
reducere de 50% din valoarea GBE conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care
oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa
faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. 4) Daca ofertele clasate pe
primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu
ofertantul a carui oferta are cea mai mare redeventa. Daca se constata ca
ofertele clasate pe primul loc au si preturi/redevente egale, autoritatea
contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii
ofertelor.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal:
030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organismul compentent
pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serviciul juridic si
contencios administrativ
Adresa postala: P-ta
Victoriei nr. 3 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Tel. +40 265268330 , Fax: +40 265260813
VI.4) Data expedierii
prezentului anunt
19.04.2012 16:21
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.