Totul pentru victorie!
Adică pentru salvarea firmelor de partid sau nu, se pare că este deviza șmecherașilor
din Primăria Târgu-Mureș care cheltuiesc banii pe orice, de la închiriere
scaune de la Țerbea până la sandale pentru comunitari, afacere de iarnă. O altă
mega-afacere, de doar 150.000 de euro pentru sistem video de supraveghere. Șmecherașii
din primărie vor să se joace de-a Big Brother și cu un drum să își pună
camerele spre viloace?
Anunt de participare
numarul 135412/10.05.2012
Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de
participare: 135412 / 10.05.2012
Denumire contract:
Furnizarea, montarea si punerea in functiune a unui sistem video de
supraveghere in Municipiul Targu-Mures
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: DAN IOANA , Tel. +40 0265268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau
solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Targu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei, nr. 3, camera 13 - registratura , Localitatea: Targu-Mures , Cod
postal: 540026 , Romania
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea, montarea si
punerea in functiune a unui sistem video de supraveghere in Municipiul
Targu-Mures
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de
livrare: Municipiul Targu-Mures
Codul NUTS: RO125 -
Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de
achizitii publice
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea, montarea si
punerea in functiune a unui sistem video de supraveghere in Municipiul
Targu-Mures
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem
video de supraveghere (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in
loturi
Nu
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
Furnizarea, montarea si
punerea in functiune a unui sistem video de supraveghere in Municipiul
Targu-Mures
Valoarea estimata fara
TVA: 614,516 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
Garantia de participare
in cuantum de 12.000 lei Modul de constituire a garantiei de participare - prin
depunere la casierie sau prin virament bancar in contul nr.
RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de
o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru
perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul
dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei
de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa
de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada
incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este
cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de
buna executie : 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a
garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in
conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin
retineri succesive din plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor
efectua intr-un cont deschis conform prevederilor H.G. 1045/2011. Garantia de
buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data intocmirii
procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului
si/sau de la plata facturii finale, daca autoritatea contractanta nu a ridicat
pana la acea data pretentii asupra ei. In cazul in care ofertantul dovedeste ca
este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna
executie conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de
catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii
in categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune,aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In cazul unei oferte comune,
aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de
fiecare dintre asociati
in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform
cu originalul").
- Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare.Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator.
In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
(original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea "conform cu
originalul").Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din
cadrul autoritatii contractante, in ceea cepriveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Dan Ioana, Mateescu Cristian -
Stefan, Bogdea Octavian, Barabasi Piroska, Biris Angela, Iernutan Oana, Suvagau
Sorin, Mateiu Elena.
- Certificat de participare
la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III
Formulare. Sa indeplineasca conditiileprevazute in ordinul 314/12.10.2010
privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat
trebuie depus de cel putin unul dintre asociati. (original/copie
legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").
- Certificate
constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate
catre Bugetul consolidat de Stat, si catre BugetulLocal de la sediul
ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in
luna anterioara celei care se depun ofertele. Seaccepta si datorii esalonate,
conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Persoanele
juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea
eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate,
caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit
obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiile catre bugetul de
stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea
contractanta. Documentele vor fiprezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va
alatura traducerea autorizata silegalizata a acestora in limba romana.
Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea
firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare
trebuiedepuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice
romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii Certificatuluiconstatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, eliberat cu cel mult 90de zile inainte de data deschiderii
ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul".
Pentru persoanele
juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii a oricaror documentecare dovedesc o forma de
inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale dintara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.
In cazul unei oferte
comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in
parte.
Ofertantul clasat pe
primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma deinregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
III.2.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind
cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile
ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea
unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o
valoare egala sau mai mare de 1.200.000 lei. (Formularului 5 din Sectiunea III
Formulare) .
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor
contracte de livrare din ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe propria
raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III Formulare
Experienta similara -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate
sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a
ofertelor) a maxim doua contracte de furnizare produse similare cu valoare
egala sau mai mare de 600.000 lei, la care se adaugaTVA. Se accepta cumularea
din maxim doua contracte.
Recomandari din partea
unor beneficiari
III.2.4) Contracte
rezervate
Nu
III.3) Conditii
specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2012
09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2012 10:00
IV.3.5) Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul
limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2012 11:00
Locul: Municipiul
Targu-Mures, Piata Victoriei, nr. 3, camera 45
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: da
Dan Ioana,Mateescu
Cristian-Stefan,Bogdea Octavian,Barabasi Piroska,Biris Angela,Iernutan
Oana,Suvagau Sorin, Mateiu Elena, obs. desemnati UCVAP, reprez. imputerniciti
ai of.
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este
periodic
Nu
VI.2) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare:
Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-Ofertantii vor depune
proiect/model de contract semnat si stampilat. -In cazul in care doua sau mai
multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim/total
oferta, respectiv exista mai multi ofertanti clasati pe primul loc si avand
preturi egala/total oferta , atunci in vederea atribuirii contractului de
achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o
noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit
ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut/total
oferta. -Termen de livrare a produselor: 15 zile de la emiterea comenzii.
-Durata contractului : 15 zile de la emiterea comenzii. -Termenul de garantie
al produselor: termenul acordat de producator. -Plata se va efectua in termen
de 180 de zile de la data emiterii facturilor. Plata se va face pe baza
creditelor de angajament in limita creditelor bugetare aprobate prin Hotararea
Consiliului Local al Municipiului Targu-Mures, pentru anul 2012.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal:
030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru
procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term. de exercit. a
caii de atac sunt cele prev. la art. 256^2, alin. (1) lit. a, din O.U.G. nr.
34/2006, resp. 10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre
un act al a.c. consid. nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata
Victoriei, nr. 3 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania
VI.5) Data expedierii
prezentului anunt
09.05.2012 08:33
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.