luni, 6 iunie 2016

Cică avem un primar. Tot penal, tot mituit, tot cu alergie la maghiari, rromi și persoane cu handicap, tot cu sereiștii ratați alături și cu borfașii cu ilegalități din presa fostă comunistă



Cică avem un primar. Tot penal, tot mituit, tot cu alergie la maghiari, rromi și persoane cu handicap, tot cu sereiștii ratați alături și cu  borfașii  cu ilegalități din presa fostă comunistă
Nimic nou în Târgu-Mureș, atunci când SRI prestează în scris pentru escroc la ziarele tovarășilor și angajatorilor de ochi albaștri, când foștii sereiști lipesc autocolante pe care tot ei le descoperă (sic), când jegurile anchetate pentru buletine de flotant pentru salvarea românismului propovăduiesc dragostea maghiarului pentru borfaș. Perfect, continuăm lupta cu banditul și cu  spurcăciunile lui care sunt selectate și recompensate doar pe criteriul etnic. Spor la muncă, DNA, Tribunal Harghita și poliție, mai suntem câteva zeci de mii de persoane care nu putem fi șantajate, amenințate, recompensate cu funcții etnice și care vă putem oferi informații și dovezi. Continuăm împreună. Pentru necunoscători, angajații lui Florea pot să-și plesnească liderul la mizeriile făcute de fraier aici:http://legislatie.resurse-pentru-democratie.org/legea/571-2004.php
 Căutați angajarea de escroc cretin PNL pe PFA, discriminarea viceprimarilor legali, folosirea bunurilor și în campanie electorală, lipsă informații legale, achiziții pentru hoții români și toate scursurile PNL și cretinii din camarilă, angajarea de borfași urmăriți penal și cu sentințe la tribunale militare sau civile, grupuri clientelare românești sau de mafie personală, patrimoniul furat, interes personal pentru jegurile PNL și alți români și dați în gât borfașul pentru șantajare pompieri și presă, prin rahatul de intermediar care duce presa șantajată la notar, pentru bani fără licitație.
 Art. 5.
Semnalarea unor fapte de incalcare a legii de catre persoanele prevazute la art.1 si art.2, prevazute de lege ca fiind abateri disciplinare, contraventii sau infractiuni, constituie avertizare in interes public si priveste:
a) infractiuni de coruptie, infractiuni asimilate infractiunilor de coruptie, infractiuni in legatura directa cu infractiunile de coruptie, infractiunile de fals si infractiunile de serviciu sau in legatura cu serviciul;
b) infractiuni impotriva intereselor financiare ale Comunitatilor Europene;
c) practici sau tratamente preferentiale ori discriminatorii in exercitarea atributiilor unitatilor prevazute la art.2;
d) incalcarea prevederilor privind incompatibilitatile si conflictele de interese;
e) folosirea abuziva a resurselor materiale sau umane;
f) partizanatul politic in exercitarea prerogativelor postului, cu exceptia persoanelor alese sau numite politic;
g) incalcari ale legii in privinta accesului la informatii si a transparentei decizionale;
h) incalcarea prevederilor legale privind achizitiile publice si finantarile nerambursabile;
i) incompetenta sau neglijenta in serviciu;
j) evaluari neobiective ale personalului in procesul de recrutare, selectare, promovare, retrogradare si eliberare din functie;
k) incalcari ale procedurilor administrative sau stabilirea unor proceduri interne cu nerespectarea legii;
l) emiterea de acte administrative sau de alta natura care servesc interese de grup sau clientelare;
m) administrarea defectuoasa sau frauduloasa a patrimoniului public si privat al autoritatilor publice, institutiilor publice si al celorlalte unitati prevazute la art.2;
n) incalcarea altor dispozitii legale, care impun respectarea principiului bunei administrari si cel al ocrotirii interesului public.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.