luni, 21 noiembrie 2011

Ţerbea şi Avram au ieşit de la răcoare

Ţerbea şi Avram au ieşit de la răcoare

Avram şi Ţerbea au fost eliberaţi în această seară, fiecare cu interdicţie de a părăsi ţara. Aşa sună informaţia din mass-media. Aşadar, cel cercetat pentru mituire şi cel cercetat pentru că ar fi luat mită 19.000 de euro de la un ins care trăieşte din bani publici, cu afaceri pe primării şi prietenii se întorc la ale lor. În cazul lui Ţerbea, la afacerea Salubriserv, de multe milioane de euro, prin primăria amicului Florea şi cu afacerea asocierea primăriei cu echipa de futsal marca Ţerbea (proiect de HCL de 850.000 de euro!), la ridicat maşini şi la găzduit trust de presă PDL (24 de ore, Ştii TV, SON şi probabil Realitatea) la hotelul lui. Ca fapt divers, Ţerbea a avut în urmă cu câteva zile un alt motiv de bucurie. Este cunoscut că insul a dezafiliat Craiova şi la puţin timp, conform stenogramelor, era pus de Maior, care îi ordona ce să facă, să intervină ca Subotici să ajungă la Târgu-Mureş. Insul care a dezafiliat Craiova s-a conformat şi a făcut ca jucătorul Craiovei să ajungă la FCM!

În ziua de joi, 8 septembrie 2011, la ora 14:58:19, ŢERBEA SORIN IOAN, de la postul telefonic 0745.300XXX este contactat de un domn (n.n. CLAUDIU MAIOR) aflat la postul telefonic 0733.400XXX.

Cei doi poartă următoarea discuţuie:

ŢERBEA: Da.

DOMN: Sorine, nu ştii, nu...o rezolvat cu Subotici, sau...?

ŢERBEA: Nu. Nu. Nu. Deci mi-o dat Stîngaciu (juristul FRF) telefon, ă..., mobil, la 10 jumate astăzi, după ce mi-ai spus tu, am primit contractul în română, s-o dus la MIRCEA SANDU cu el, MIRCEA SANDU l-o trimis la şefu' de comisie, ăla care o zis...zice mă, mă abţin, nu pot. MAI REPEDE DE MARŢI NU POATE NICI MIRCEA SANDU, TATI. CREDE-MĂ!

DOMN: Am înţeles.

ŢERBEA: Na...Astăzi o primit într-adevăr contractul, sînt aici cu domnu' Bobuţan (n.r. Aurelian Băbuţan - preşedintele lui FCM Tîrgu Mureş), o trimis contractul în română, totul este în regulă. Mai repede de marţi nu se poate.

DOMN: Bine.

ŢERBEA: Na...Bine. Ciao!

Cu patru zile înainte, duminică, 4 septembrie 2011, la ora 19:18:45, ŢERBEA SORIN IOAN de la postul telefonic 0745.300XXX era contactat de acelaşi CLAUDIU MAIOR aflat la postul telefonic 0733.400XXX, în legătură cu acelaşi subiect, "cazul Subotici".

ŢERBEA: Da, Clodu...

CLAUDIU: Sorin...

ŢERBEA: Da, tati...

CLAUDIU: Vezi un pic la...pe Subotici ăsta, care l-am adus...

ŢERBEA: Da.

CLAUDIU: Comisia mi-o programat cu el ca să-l dea liber, la Federaţie în data de 15. De el vineri nu va juca. L-am adus...am meciul cu Astra...

ŢERBEA: Păi stai puţin, ce comisie? Că mă duc la Bucureşti mîine, Claudiu.

CLAUDIU: Comisia de la, de la Federaţia Română, de la Soluţionarea Litigiilor.

ŢERBEA: Ce-o zis că...

CLAUDIU: Deci nu-i de la Mitică că-i de la MIRCEA SANDU.

ŢERBEA: Păi nu mai... MĂ DUC EU MÎINE LA MIRCEA SANDU ŞI-I SPUN SĂ-I DEA DRUMU'. NU MAI DISCUTĂM!

CLAUDIU: Deci să... Nu. SĂ FACĂ COMISIE PÎNĂ JOI, PÎNĂ MIERCURI... ÎNţELEGI?

ŢERBEA: SĂ FACĂ COMISIE MÎINE, MĂ! NU MĂ INTERESEAZĂ! MĂ DUC EU MÎINE ŞI ŢI-O REZOLV!

CLAUDIU: Na... Bine...

ŢERBEA: Ai cumva un act, cu ce-ai trimis tu la Federaţie, Clodu?

CLAUDIU: Da cum să nu! ...Na auzi, mîine dimineaţă sună-l pe... Aurelian (n.r. Băbuţan - preşedintele lui FCM Tîrgu Mureş).

ŢERBEA: Între 10 şi... După 10... Pînă la 11 să ţină Bobuţan (n.r. Băbuţan) telefonul deschis că io ajung la Bucureşti, MĂ DUC GLONŢ LA FEDERAŢIE ŞI-L SUN ŞI-I SPUN LA DOM' PREŞEDINTE SĂ... SOLUŢIONEZE PROBLEMA.

CLAUDIU: Bine... Bine, hai că ne...

ŢERBEA: Bine. Pa!

GSP.ro: În cele din urmă, lucrurile s-au derulat conform celor spuse de Sorin Ţerbea în stenograma din 8 septembrie 2011, iar CNSL a FRF a decis JOI, 15 SEPTEMBRIE, ca atacantul Danijel Subotici să fie declarat liber de contractul care-l lega de Universitatea Craiova.

Clubul din Bănie a contestat hotărîrea precizînd că fotbalistul Danijel Subotic este singurul care are două decizii diferite din partea Comisiei Naţionale de Soluţionare a Litigiilor a FRF prin care se poate legitima la un alt club! Una din 15.09.2011 şi una din 27.09.201(sursa:http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/terbea-si-maior-l-au-presat-pe-mircea-sandu-in-cazul-subotici-terbea-mai-repede-de-marti-nu-poate-nici-mircea-sandu-tati-278210.html).

Insul rezolvat pentru afacerile lui Maior l-a făcut probabil fericit pe acesta, el marcând recent, la meciul Petrolul – FCM. Aşadar, Ţerbea dezafiliază Craiova, îi ia jucătorul, îl aduce la ordinele lui Maior (căruia îi spune…tati – subordonare pe faţă!) şi acesta câştigă meciul dintre echipa pedelistă din Ploieşti şi echipa pedelistă din Târgu-Mureş, ultima disperată, cu spume! Dincolo de observaţii, rămâne de pus sub semnul întrebării cum de în comisia care a dezafiliat Craiova au putut face parte un condamnat graţiat de Constantinescu (Ţerbea) şi unul care a stat câteva luni la închisoare pentru jocuri de noroc (Dragomir). Cum poate să fie morală orice decizie a Comitetului executiv al FRF cu inşi care au călcat pe becul legii?Asta e prima decizie cu cântec, pentru că şi în cazul cu acuzaţie de luare şi dare de mită se va pronunţa, din nou, justiţia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.