Cadou
de ziua lui Bălaș, bandiții din Primăria Târgu-Mureș trebuie să publice sumele
pe site. Să vezi acum scandal, cu dedicațiile nebunului pentru scursurile
subordonate din PNL, din sectă și pentru hoții români și maghiari aferenți
celor 17 ani de furt profesionist prin primărie! Apropo, DNA. retardatul încă nu e trimis în
judecată pentru mită?
Radu Bălaș, consilier
POL, zicere:
MI-A FOST VOTAT
PROIECTUL! Primăria Tîrgu Mureş, obligată să publice toate plăţile pe site ;)
Proiectul privind
transparenţa cheltuirii bugetului local, iniţiat de mine, a fost aprobat în
şedinţa ordinară de joi, 18 mai 2017, a Consiliului Local Tîrgu Mureş. Ca
atare, din data de 1 ianuarie 2018 (nivelul de informatizare al instituţiei nu
permita aplicarea imediată a hotărârii!!!), Primăria Tîrgu Mureş va fi obligată
să publice pe pagina de internet, mult mai multe informaţii decât prevede
expres legea, lucru care se întâmplă deja la Oradea şi Bacău. Cel mai important
este că oricine va putea afla ce sumă către ce firmă a fost plătită, când şi în
baza cărui contract. Dar iată care sunt informaţiile care vor trebui să apară
pe site:
CONTRACTELE de interes
public vor fi publicate în integralitatea lor, la cel mult cinci zile
lucrătoare de la încheierea lor. Pentru coerenţă, ele vor fi publicate în
directoare lunare şi anuale. Potrivit Legii nr. 677, privind protecția datelor
cu caracter personal, vor fi anonimizate CNP-ul, adresa, numarul și seria de
buletin, în cazul în care acestea apar pe contracte.
PLĂŢILE vor fi
publicate in directoare şi subdirectoare anuale și lunare sub formă de tabel,
care vor conţine obligatoriu următoarele informaţii: nr. crt., data plăţii,
suma plătită, beneficiarul, explicaţie privind obiectul plăţii, procedura de
achiziţie. Plăţile vor fi publicate la cel mult 15 zile de la încheierea
fiecărei luni, pentru luna precedentă.
LICTAŢIILE vor fi
publicate sub formă de tabele lunare, care vor conţine obligatoriu următoarele
informaţii: nr. crt., obiectul contractului (acordului cadru), tipul
contractului, valoarea estimată a contractului, procedura aplicată, cod CPV,
data estimată pentru începerea procedurii, data estimată pentru finalizarea
procedurii, persoana responsabilă. Licitaţiile vor fi publicate la cinci zile
lucrătoare după adjudecarea lor.
BUGETUL va fi publicat
în varianta detaliată, pe capitole şi subcapitole, precum şi cu toate anexele.
SITUAŢIILE FINACIARE
vor fi publicate trimestrial. Ele vor conţine execuţia bugetară, soldul
contabil din ultima zi a trimestrului, bilanţul, contul de rezultat
patrimonial, situaţia fluxurilor de trezorerie, situaţia activelor şi
datoriilor, respectiv sumele provenite din donaţii şi sponsorizări.
LISTA DE INVESTIŢII va
fi publicată anual sub formă de tabel şi va fi actualizată imediat după
apariţia vreunei modificări.
CONCESIUNILE vor fi
publicate trimestrial sub formă de tabel, care vor conţine obligatoriu,
următoarele informaţii: nr. crt., obiectul concesiunii, suprafaţa (spaţiul)
concesiunii, locaţia concesiunii, suma concesiunii, data de începere a
concesiunii, data de finalizare a concesiunii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.