marți, 27 decembrie 2011

Socaciu vrea să muncească. Iar. Pe când ajunge să facă ceva și pentru cei care l-au votat?

Socaciu vrea să muncească. Iar. Pe când ajunge să facă ceva și pentru cei care l-au votat?
Avem un deputat de Mureș. Scump la vedere. Are și scuza că a fost bolnav. Dar cum voturile sale au venit din teritoriu, mai precis mureșenilor fiindu-le băgat pe gât de către PSD, de la centru, ne-am aștepta ca Socaciu să aibă idee pentru cine trebuie să muncească. Domnul deputat a venit cu idei generale, ba legate de dublarea filmelor în română, ba legate de prezența unor elemente  din colinde și personalități în spoturi publicitare. Azi-mâine, domnul deputat va cere și interzicerea reclamei la Moș Crăciun de ciocolată, pe motiv că Moșul apare în colindele românești și nu e frumos să sugerezi că insul cu cadourile este un element (domn) de consumație! Până când domnul Socaciu se hotărăște să muncească și pentru cei care l-au ales și l-au trimis în Parlament poate că vin următoarele sărbători de iarnă și se trezește… aut (afară, cum ar trebui dublat!) și la periferia politicii, cam cum a pățit altă deputată de Mureș, actriță de profesie, care era mai interesată de ce face primarul din Vaslui și de obligativitatea menționării play-backului pe micile ecrane, decât de cum să ajute comunitatea care a propulsat-o la București. Dar poate că artiștilor nu le poți cere lucruri mari și ei trebuie  lăsați să se cantoneze la ce le place și pentru care au vreo mică idee despre ce trebuie făcut.
Adevărul.ro dixit:
Deputatul PSD Victor Socaciu a depus la Parlament o iniţiativă legislativă prin care se interzice folosirea în spoturile publicitare difuzate la radio şi televiziune a bunurilor care fac parte din patrimoniul cultural naţional, cum ar fi Ateneul Român, statuia poetului Mihai Eminescu sau colinde vechi. În expunerea de motive, Victor Socaciu apreciază că elemente ale patrimoniului cultural sunt folosite în mod “abuziv” în spoturile publicitare, el dând drept exemplu clădirea Ateneului Român, statuia poetului Mihai Eminescu sau un vechi colind românesc. El susţine că interzicerea folosirii acestora în spoturile publicitare ar contribui la protejarea patrimoniului cultural naţional. Iniţiativa legislativă a lui Socaciu vizează modificarea Legii audiovizualului, respectiv introducerea acestei condiţii între cele prevăzute la articolul 29 şi pe care trebuie să le respecte comunicările comerciale audiovizuale difuzate de furnizorii de servicii media audiovizuale. Legea 82 din 2008 defineşte patrimoniul cultural imaterial drept totalitatea practicilor, reprezentărilor, expresiilor, cunoştinţelor, abilităţilor – împreună cu instrumentele, obiectele, artefactele şi spaţiile culturale asociate acestora – pe care comunităţile, grupurile sau, după caz, indivizii le recunosc ca parte integrantă a patrimoniului lor cultural.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.